

Публикувано 14 декември 2012 - 09:34
Публикувано 14 декември 2012 - 09:46
Публикувано 14 декември 2012 - 10:07
Публикувано 14 декември 2012 - 10:13
Публикувано 14 декември 2012 - 10:17
Значи не е 94г.ами 90 пише на талона колега нзн
Този пост е редактиран от alipi: 14 декември 2012 - 10:18
Публикувано 14 декември 2012 - 10:56
Колеги здравейте.Да се похваля смених старата 124ка с нова комби 94 г. 2,0л бензин 90 кв.
Така имам проблем с включването на задна скорост,която за разлика от предният мерцедес се намира до 2ра скорост и се издърпва нагоре лоста за да се осъществи превключването.Значи колата е перфектна и мн стегната но не е карана около година.Искам съвет за тази задна скорост,Дали има някакъв трик който не знам или трябва да се види на монтъор?Благодаря ви предварително
Този пост е редактиран от Вай Басо: 14 декември 2012 - 10:56
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 14 декември 2012 - 11:42
Колега извинявай прав си значи онзи ден съм бил превъзбуден като са ме метнали защото колата мн ми хареса в сравнение с старата ми 124-каЗначи не е 94г.
Края на 93г. започва производството на новия мотор М111... който е 100 киловата.
94г. ти е по талон,тогава е първа регистрация.
Дай един ВИН номер и ще ти кажеме коя година е точно,така само си говориме.
Публикувано 14 декември 2012 - 11:45
Благодаря ти колега.Ще го запомня или запиша някаде това защото май не е работа за мен.Ще ида на някой сервиз и ще им кажа точно това да направят,Сигурно и ще трябва да им вися на главата защото нашите в Бургас са адските мошенници,а колата е мн запазена не искам да развалят нещо по неяПроблема не е голям и вероятно причината е в селектора. Ако нямаш хъркане при включването, на първо време махни маншона на скоростният лост и обилно го изкъпи със WD 40....после го раздвижи, пак го окъпи и наблюдавай. Ако нещата се подобрят, профилирайте и малките 6 бр втулки на 3те броя щанги чрез които се осъществява и центрова точният ход на цялата лостова механика а те се намират под колата от лоста до скоростната кутия. Тези щанги имат реглажи, които няма да пипаш....просто подменете или уплътнете въпросните втулки на щангите.
...........ефекта ще е възхитителен.
Публикувано 14 декември 2012 - 11:50
Публикувано 14 декември 2012 - 11:51
Този пост е редактиран от alipi: 14 декември 2012 - 11:56
Публикувано 14 декември 2012 - 12:08
WDB1240811F169247 ето го вин номера колега мн ще съм благодарен ако ми постнеш всичко да знам по колата каква е що еЗначи не е 94г.
Края на 93г. започва производството на новия мотор М111... който е 100 киловата.
94г. ти е по талон,тогава е първа регистрация.
Дай един ВИН номер и ще ти кажеме коя година е точно,така само си говориме.
Публикувано 14 декември 2012 - 12:12
Благодаря за отзивчивостта колега.Ще стане и направо с вин номера от талона предполагамИма тема най отгоре на форума,която е за проверка на ВИН номера.
Пусни си номера и до няколко часа ще имаш пълната информация от Дата картата която е достъпна за твоята кола.
ВИН номера е номера на рамата.
Вдигаш лоста нагоре и плътно до втора.Като преди това можеш да минеш и през първа,без вдигане на лоста.Слагаш първа и след това пробваш задна.Но щангите задължително ги проверяваш при майстор и ако се наложи за по добро смени маслото в скоростите.
Публикувано 14 декември 2012 - 12:12
Този пост е редактиран от alipi: 14 декември 2012 - 12:13
Публикувано 14 декември 2012 - 12:35
Колега не мога да я видя тази тема най-отгоре на форумаИма тема най отгоре на форума,която е за проверка на ВИН номера.
Пусни си номера и до няколко часа ще имаш пълната информация от Дата картата която е достъпна за твоята кола.
ВИН номера е номера на рамата.
Вдигаш лоста нагоре и плътно до втора.Като преди това можеш да минеш и през първа,без вдигане на лоста.Слагаш първа и след това пробваш задна.Но щангите задължително ги проверяваш при майстор и ако се наложи за по добро смени маслото в скоростите.
Публикувано 14 декември 2012 - 13:01
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни