Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

ЛОШ ЧИП тунинг - ИЗМАМНИЦИ

мерцедес ауди чип тунинг http://www.jrtuning.com/ jrtuning audi mercedes BMW CDI chip chip tuning

  • Please log in to reply
64 мнения по тази тема

#31 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 12 декември 2012 - 14:26

Никъде не сум казал 50 коня :Д а 33 го дават в сайта... тоест тжа е около 20% отгоре, което не е много, но е напълно достатъчно за да смъкне разход и да качи мощност... кътията ще издуржи до 250 коня без никви драми ! Да вече имам записан час при Тони - келеша от Варна и ще ми я оправят, а ако чуете имена като Дики и Жан по-добре не си правете чип при тях ! ;)
  • 0

#32 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 декември 2012 - 17:21

Защо мислите,че двигателите слизащи от конвейра имат абсолютно еднакви показатели?Мощностните им показатели се различават. И то в минус от показаните в техн.документация най-често. Има понятия като допуски и сглобки при изработването на елементите от които е съставен двигателя които обясняват разликата в показателите на няколко последователно монтирани и изпитани двигателя.
  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя

#33 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 декември 2012 - 17:35

Това е без съмнение, но именно това означава допуск по размер и по маса естествено...

хлабина в сегмент .... в лагер са "от до"... и в това допусково поле трябва да са всички сглобки на конвейра...

тоест ако хлабина в един възел е 15-25 микрона... всички хлабини в това допусково поле са екстра. хлабина 30 микрона или 10 не! в конкретния пример...
това може да са 15 000 различни хлабини но всички са допуска ...всички са в норма
все пак размер 20мм примерно...няма
20мм номинален размер се изпълнява с различна точност...в зависимост от нуждата

Това и ще дават моторите - разлика в реално измерена проектна мощност с точност 3% да речем отклонение от номиналните 100к.с. са добре ако не има дефект...
като казах маса се сетих за един форумец как сменил едната мотовилка само на едно препатило цлк...
ми не се прави така съм чувал...те се мерят и по маса ...буталата също 2грама разлика ли трябва да имат повече не...
динамичен баланс е тва комплекти са в завода или в ремонтни комплекти 4 или 6 броя комплект

това за разработката също е особено...в бмв форума четох някои двигатели не се разработват 10 иляди км яваш яваш... тц... ше намеря статията... след сглобка веднага са готови за пределни режими на натоварване...

Този пост е редактиран от polaris: 12 декември 2012 - 17:40

  • 0

#34 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 12 декември 2012 - 17:53

Защо мислите,че двигателите слизащи от конвейра имат абсолютно еднакви показатели?Мощностните им показатели се различават. И то в минус от показаните в техн.документация най-често. Има понятия като допуски и сглобки при изработването на елементите от които е съставен двигателя които обясняват разликата в показателите на няколко последователно монтирани и изпитани двигателя.


Хайде стига така наизуст. Това може и да важи днес за Лада и Дачия, въпреки, че пак ме съмнява.

Ако го кажеш това на немски инженер за техен автомобил, произведен след 70-те години ще те изгледа снизходително.
Това го твърдя, не защото съм гледал филмчета по Дискавъри.
  • 0

#35 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 декември 2012 - 23:23

Ти добре ама овчи душици има много които само наум могат да псуват.


Не с псуване Росене, отиваш и културно му обясняваш, че не за това си платил. Не си ли оправи лайн@та има и по-некултурен начин :D
  • 2

#36 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 13 декември 2012 - 02:05

Моля без СПАМ.... !!! И не за друго, а за да видят повече хора къде да не ходят и да внимават !!! Утре утивам на дино ако Тони се зариби да качим колата на диното, за да проверим колко са си "свършили" работата дори на хартия дали го докарват щото другите факти са пре достатъчно :((( А относно парите на тия ИЗМАМНИЦИ опитах културно.... 6 месеца не стана нищп, с бой не мисля че ще реша нещо, но съм решил, че колкото хора предпазя => ще се чувствам удовлетворен... ще бъдат ущетени финансово от факта, че са лоши търговци и ИЗКЛЮЧИТЕЛНО НЕКОРЕКТНИ.. и така надявам се да спестя мъките на максимално много хора !!!
  • 0

#37 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 13 декември 2012 - 18:11

Днес ми оправиха колата !!! С JR Tuning - 166 коня, TST - 194 коня при Сток-154 коня !!! Колата върви ПЕРФЕКТНО, имах проблем с термостата ... след като обясних на Тони се оказа, че цялата работа е от някжа настройка на компютъра, която са цъкнали Публикувано изображение Сега колата върви повече от перфектно ! (разхода веднага падна от 10 на 7,5 в града). При интерес ще кача и графиките на 3-те Дино тест-а ! П.С. Реших да пиша и във БМВ форума, с целта да предпазя хората от тия. НОООО ми изтриха 1 път темата и 1 път не ми я отхвърлиха, защото "Причините са показани долу ->Мнението съдържа нелегални връзки" ама нека те бмв-тата и без тва са счупени няма на куде повече.
  • 0

#38 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 13 декември 2012 - 19:12

Добре са ти оправили колата евала :)
Как ги прецени тия 3 литра не ми е ясно ... то ако сложим чип на някоя корса дизелова трябва да не харчи изобщо нафта...
Нека гледаме реално на нещата , просто е невъзможно разхода да ти падне с 3 литра...
Иначе повярвай ми има толкова читави бмв-та , че могат да скрият шапката на половината мерцедеси :)
Как е от към вървене сега и как са нютон метрите ?
  • 1
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#39 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 13 декември 2012 - 19:28

Днес ми оправиха колата !!! С JR Tuning - 166 коня, TST - 194 коня при Сток-154 коня !!! Колата върви ПЕРФЕКТНО, имах проблем с термостата ... след като обясних на Тони се оказа, че цялата работа е от някжа настройка на компютъра, която са цъкнали Публикувано изображение Сега колата върви повече от перфектно ! (разхода веднага падна от 10 на 7,5 в града). При интерес ще кача и графиките на 3-те Дино тест-а ! П.С. Реших да пиша и във БМВ форума, с целта да предпазя хората от тия. НОООО ми изтриха 1 път темата и 1 път не ми я отхвърлиха, защото "Причините са показани долу ->Мнението съдържа нелегални връзки" ама нека те бмв-тата и без тва са счупени няма на куде повече.


Колега оправи си шрифта,че ми изтекоха очите да ти разчитам.
  • 2
Не хапи този,който може да те изяде.

#40 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 13 декември 2012 - 20:07

Добре са ти оправили колата евала :)
Как ги прецени тия 3 литра не ми е ясно ... то ако сложим чип на някоя корса дизелова трябва да не харчи изобщо нафта...
Нека гледаме реално на нещата , просто е невъзможно разхода да ти падне с 3 литра...
Иначе повярвай ми има толкова читави бмв-та , че могат да скрият шапката на половината мерцедеси :)
Как е от към вървене сега и как са нютон метрите ?


Ехааа ... ама ти сериозно ли ?
При неправилна настройка на смесите / бедни , богати / как очакваш да дава нормален разход колата / не само по борд / и да върви нормално ?
Когато и компа пуска - приема грешни сигнали / това с цъкнатото , наблегни на него като четеш поста на колегата / пак ли очакваш всичко да е наред ?
Много ясно , че на колегата разхода ще му се нормализира и първо ще го види това нещо на борд комп
Предполагам , че тези цифри казва той в момента :) Да кажем , че с промяната на нещата свързани с чипа се е нормализирало всичко и разликата между лошите настройки и сега с хубавите е тези 3 литра .. първо му е качила разход сравнение със сток , сега му е свалила сравнение със сток .. 3 литра ми се вижда нормално да е тази разлика :)
Това за Корсата ...

Този пост е редактиран от Наско: 13 декември 2012 - 20:18

  • 1
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#41 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 13 декември 2012 - 20:20

Добре са ти оправили колата евала :)
Как ги прецени тия 3 литра не ми е ясно ... то ако сложим чип на някоя корса дизелова трябва да не харчи изобщо нафта...
Нека гледаме реално на нещата , просто е невъзможно разхода да ти падне с 3 литра...
Иначе повярвай ми има толкова читави бмв-та , че могат да скрият шапката на половината мерцедеси :)
Как е от към вървене сега и как са нютон метрите ?

Извинявам се, но много ме мъчи- факта, че немога да намеря, къде е НОВ РЕД. А относно разхода, нека гледаме обективно тъй като ЛАМЕРИТЕ бяха бутали прекалено много компютъра и незнам какво точно са направили, но колата извън града ако я карам със 80-120 не вдига6е повече от 45-50 градуса, на водата. Днес я чаках 5-6 минути да загрее мъничко и тръгнах, карах 20 минути и бях на 55 градуса. Когато бе6е топло, гореше 7-8,5 като стана под 10 градуса и веднага скочи на 10-11.. 4е понякога и 12 зависи кво задръстване и това с ВНИМАТЕЛНО каране.. сега колата загрява добре няма драми и ест. е нормално да гори по малко нютоните на колелата ми са 397,7/118,4кв @ 2200рпм в момента, стоколо са 325/93.9кв @ 2150, а ония чип бяха 365.4/101,5кв @ 2150. До сега ме е дърпало БМВ само веднъж, а провам всяко само да се надуха :Д :Д :Д :Д :Д и това което ме дръпна 325И от старите натокано здраво генерации едно дръго (и автомата ми не превключи добре).
  • 0

#42 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 13 декември 2012 - 20:25

Колеги, немога да разбера само едно- защо е това недоверие? Не целя да правя реклама на Тони, искам само никой да не се пари от такава тъпотия като моята !!! И такива ПСЕВДО майстори да ходят да лъжат на село дядовците да им чипосат ГОЛФ 2 1,6ТД ! макар че дълбоко ме съмнява и това да могат... ще кача снимката от теста с 3-те параметъра, но в момента нямам време ще видите сами графиките. ОБЕЩАВАМ!
  • 0

#43 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 декември 2012 - 22:52

(и автомата ми не превключи добре).


Аз не разбирам защо след като искаш що годе спортна кола, си си взел автоматик. Хем го чипосваш и се дърпаш с разни надъханяци по светофарите, хем пък автоматик .. ?? :huh

Този пост е редактиран от miro0: 13 декември 2012 - 22:55

  • 0

The best or nothink.


#44 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4619 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 декември 2012 - 23:43

Абе ти недей така за автоматите :) Има автомати и автомати.

Не се усеща как набират и то по-бързо от повечето ръчки. Създават едно измамно чувство за бавен старт, което идва от повишените обороти на мотора спрямо това което сме свикнали с ръчните скорости.
  • 3

#45 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 14 декември 2012 - 00:45

мисля че избора е мой дали да е автомат или ръчка... апък и тоя автомат е супер як ;) незнам какво си представяш, никога не бих се качил на ръчна кола... не случайно АМГ-тата са автомати ;)
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: мерцедес, ауди, чип тунинг, http://www.jrtuning.com/, jrtuning, audi, mercedes, BMW, CDI chip, chip tuning

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни