Благодаря за съветите! Ще се ходи скоро до Дупница, специално за тези двете - 2.0К и 2.3К. Естествено ще се търси по запазената, но вече като че ли имам желание за 230К, мисля че в по дългосрочен план тя по ще ме радва (стига да е читава).
Покупка на CLK
Започната от ivaka_90, 03 дек 2012 - 00:34:20
221 мнения по тази тема
#151
Публикувано 08 юни 2014 - 02:22
#152
Публикувано 09 юни 2014 - 09:13
http://www.mobile.bg...ls&slink=6p5mfv
Моля за мнение по тази обява. Да не е на накой от форума?
#153
Публикувано 09 юни 2014 - 11:17
В първият момент ми заприлича на старата ми отвън, по снимките. Изглежда доста добре.
#154
Публикувано 09 юни 2014 - 12:20
Сряда моя човек ще ходи да я види, в Гоце Делчев се намира собственика. Казал е, че колата е внесена от Германия. Всичко било перфектно, сменени консумативи, някакъв датчик на АСК сменял и т.н. А между другото, тази която ви показах за 5500лв от Дупница (200К 163кс), снощи докато гледах обявата и забелязах че надписа KOMPRESSOR се намира подозрително и прекалено в дясно до ръба на багажника и автоматически се отказах да купувам кола с евентуални удари. Повече от половината коли обявени за продажба ми се струват че са претърпели някакво ПТП... Иначе са "уникални"!
http://p3.cars.bg/ph...2/a4052002o.jpg
п.п Ако е била твоя, вече ще знам към кого да се обръщам директно.
п.п х2 Разбрах от прочетените теми че колегата Горанов е останал с много добро мнение относно поставената му от друг колега ГИ, ако не се лъжа става дума за СТАГ. Ще съм благодарен ако някой ме снабди с координата за връзка с този майстор. В случай че се навия да я "газирам".
#155
Публикувано 09 юни 2014 - 12:36
Много бързаш
Първо ударите си личат лесно, особено сериозните.
Може просто да е бил чукнат багажника и да са го боядисали. Вярно надписът е встрани, но не означава нищо.
Черната определено не е старата ми, но за Австрия/Германия можех да се обзаложа като видях подгрева и липсата на климатроник
Почти всяка кола в света на тези години е минала през някакът удар. Бъди реалист. Ще трябва да си пребоядисам предната броня, понеже преди няколко месеца я подпрях в стената в гаража, а стената е грапава. Това не я прави автоматично ударена, понеже ще се пребоядиса бронята, нали?
Един съвет. Не бързай толкова с газовата. Половината драми с газовите са от неизрядни коли на бензин. Покарай я няколко месеца на бензин, отстрани всички недостатъци: напр. свещи, провери ламбдите, обслужи автомата и се увери, че имаш изряден автомобил.
Кофти работещ автомат, който много си гледа датчиците по двигателя, съчетан с допълнително объркващ го ГИ, водят до много забава
Аз продължавам да предпочитам 163к.с. версията, особено ако е и по-евтина, но изборът си е твой
#156
Публикувано 09 юни 2014 - 13:03
Един съвет. Не бързай толкова с газовата. Половината драми с газовите са от неизрядни коли на бензин. Покарай я няколко месеца на бензин, отстрани всички недостатъци: напр. свещи, провери ламбдите, обслужи автомата и се увери, че имаш изряден автомобил.
Кофти работещ автомат, който много си гледа датчиците по двигателя, съчетан с допълнително объркващ го ГИ, водят до много забава
От личен опит мога да ти кажа, че колегата е изключително прав
Аз от моя страна бих те посъветвал да не си взимаш кола без климатроник. Това е за мен може би най-важната екстра в колата... Освен това, ако не ти е много мерак, гледай да е без парктроници. Верно си е яка екстра, но е прекалено апетитна за уличните търговци (ако си имаш гараж или платен паркинг, няма да е чак такъв проблем).
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#157
Публикувано 09 юни 2014 - 13:41
Аз продължавам да предпочитам 163к.с. версията, особено ако е и по-евтина, но изборът си е твой
Има ли конкретна причина.
Не питам да да се заяждам просто мой близък има 163 коня w203 но е автоматик и ми се стори доста спряла и честно казано си мислех ~190 к.с. версията ще е по добре пък не вярвам да има сериозна разлика в разхода или бъркам ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#158
Публикувано 09 юни 2014 - 13:51
Аз малко да се включа с едно въпросче с чийто отговор може да помогне на човека какво да гледа за нередност.Защо и как се получава на повечето компресорни М111 набръчкване и обелване на боята на капака на клапаните...на 90% от тях са така?
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
#159
Публикувано 09 юни 2014 - 14:40
Предполагам 16-17 години постоянно напичане и изстудяване ще преебе всяка боя. На мен ми е даже чудно как все още имам някаква боя там. Зависи си и от атмосферните условия при които се кара колата, но общо взето си е нормално. Ако собственика никога не го е пребоядисвал, най-вероятно няма начин да не е тръгнало обелване.
В същото време и най-малкото нараняване на боята започва верижна реакция, което пак за 16-17 годишна кола е гарантирано да се случи, най-малкото при смяна на едни свещи.
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#160
Публикувано 09 юни 2014 - 15:17
Има ли конкретна причина.
Не питам да да се заяждам просто мой близък има 163 коня w203 но е автоматик и ми се стори доста спряла и честно казано си мислех ~190 к.с. версията ще е по добре пък не вярвам да има сериозна разлика в разхода или бъркам ?
Да: 4 бобини coil on plug, значително по-приятно работещ компресор, почти никакви спадове в мощността, държи се като неестествено силен атмосфер.
Смислен дебитомер, смислено ЕКУ.
203 с този мотор е странно мудна, наистина. Аз го карах на SLK и е страхотен.
Просто го намирам за чудесен избор. Ръчките при него са 6ск. и са много по-добри от ръчките на 200к 192 и 230к с 5ск. кутии. Те са недоразумение. Не че са кофти, просто се кара много гадно, въобще не се връзва с колата общото усещане на каране на такава кутия.
Аз малко да се включа с едно въпросче с чийто отговор може да помогне на човека какво да гледа за нередност.Защо и как се получава на повечето компресорни М111 набръчкване и обелване на боята на капака на клапаните...на 90% от тях са така?
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
Години + температура.
Винаги съм ги пребоядисвал прахово и стават като заводски
#161
Публикувано 09 юни 2014 - 20:07
Не се бях замислял относно това че паркинг сензорите биват крадени на кола която е почти 15 годишна. Смятам че разума ще надделее в крайна сметка и ще предпочета нещо по народно и на по поносима цена.
http://www.cars.bg/c436040
Тези със 6 скорости не трябва ли да са 197кс?? По съвет на Kainy ще търся такава с климатроник! Може би ще е тази от обявата, единствено волана и малко не ми харесва, ще кажеш че аз съм го кърпил. И този касетофон... Това чудо дали има СД чейнджър в жабката?
И един отделен въпрос, В208 идва ли серийно със автоматични фарове и чистачки както примерно в203?
#162
Публикувано 09 юни 2014 - 20:24
За съжаление си ги крадат все още...
CD changer нямат, касетофона лесно ще го смениш с всяко едно афтър маркет радио на пазара.
Авто чистачките и фаровете не са серийни. Авто фарове лесно се слагат и да ги нямаш като екстра, а за чистачките не знам. Лично и двете екстри ги харесвам много.
CD changer нямат, касетофона лесно ще го смениш с всяко едно афтър маркет радио на пазара.
Авто чистачките и фаровете не са серийни. Авто фарове лесно се слагат и да ги нямаш като екстра, а за чистачките не знам. Лично и двете екстри ги харесвам много.
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#163
Публикувано 09 юни 2014 - 21:31
За мене набръчкването и люпенето на боята е термичен проблема...боята издържа на температура 110° и впредвид че е с виско и механичен компресор повечето такива модели често ги изпускат да позагреят и набръчкват боята и веднага отива и гарнитурата на главата...а в по-тежки случаи прецаква и сегменти и почва едно горене на масло.Имам компресор от 6-7 години вече и много мои приятели си купиха такива и един не е без проблемен всички го продават просто не е за всеки турбо мотор си е !
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
#164
Публикувано 09 юни 2014 - 21:58
Честно ли? По-голяма простотия не бях чел скоро. Извинявай
На БМВ-то моторът (N46) е значително по-топъл от този на 111 Компресорите, а дори е с пластмасов капак на клапаните
#165
Публикувано 09 юни 2014 - 22:15
Не познавам двигателите на БМВ но щом ви се струва простотия защо толко се плачат от тези мерцедрси дори вие г-н Лилов не се сърдете но дори сам писахте за прословутото притрисане на мотора което по ваши думи е намаляло но не е изчезнало а ви бяха казали че се оправя с препасване на клапани ако не се лъжа.Моя мотор също притрисаше но понеже съм малко инат какво ли не правих и накрая се оправи но не от свещи които които могат да замаскират леко проблема а с основен ремонт на мотора.Надявам се не съм ви обидил но тази боя да се набръчка е видела температура.Всеки сам си знае но не пожелавам на никой моите проблеми с моя компресорен мерцрдес че преди това имах златен мерцедес но новото уж е по добро а се оказва че все по-калпаво ги правят.Може и да ръся по някоя глупост но искам да помогна на друг да не се прецаква като мен че като гледам нема един да пише тука че няма проблеми или че поне знае от къде иде...че аз съм от Благоевград ама научих всички сервизи по София и Пловдив оставаше и в Германия да ида само но ми свършиха парите и са си пиша тука...
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни