Първата е минала покрай всички екстри.Освен това 142 000км за 13 години, значи че я е карал 31-ви набор, само в Неделя за църква . Втората изглежда най-добре, въпреки че пак е с малко екстри. Третата не смятам, че е вариант, щото 136 коня си е слабичко, и отделно без климатроник недей да си взимаш CLK... особено както хубаво му се запотяват прозорците (за което самия климатроник не помага много, но се постига по-лесен баланс с отворения шибедах). Четвъртата... да разход 10/100 няма, не и ако ще върви като на бензин. Ако са я поспънали стабилно, може и да стане .
Между другото в Понеделник като регистрирахме с брат ми Polo-то му, през канала мисля че минаха 2 или 3 clk-та. Всичките не можех да ги гледам. То не беше тракане, ръмжене, скърцане. Горките коли.
За километрите не си много прав,моята е взех на 11.5 години на 129х ,проверени в балканстар.За да не ти се изпотяват прозорците ,трябва да ти работи компресора,иначе не климатроник ,ами термотроник да е пак ще се потят.За мен хубави екстри са -кожен салон(цвят кварц отваря много салона),парктроника,подгрев на седалките и надуването(мултиконтурна),седалката се чувства съвсем различно ,ксенон ,затъмняване на огледалото и задна щора.Прибиране на огледалата ,памет на седалката и ел регулиране ,омивателя на фаровете ги ползвам по рядко.Хубавото е че като има памет и дясното огледало се накланя за по лесно паркране и после се връща .Озвучаването на BOSE звучи съвсем различно.Шибидаха не съм го отварял с месеци.Преди да взема моята още 3 ЦЛК-та карах на преглед в Балканстар ,предпочетох да давам по 42 лева на преглед ,отколкото да скачам в непознати води.Гледах да е здрав мотора и скорстнатна кутия и съеденителя щото с тоя демпферен маховик е голям филм ако не е читав.Взех я 8хил. и не съжалявам ,защото наистина е поръчана с всички екстри без лингватроник.Нямам газ и не мисля да слагам,разхода ми за 5000км от август по комп. смесено каране повече в града е 10.2.За 30хил съм сменил 2 амортисьора(задни)240 лв, 2 тампона стабилизираща щанга по 9лв,акумулатор 100Ач 300лв ,радиатор на климатроника 250лв с труда и О-ринги на скоростната кутия 80лв с труда.Амортисьора и акумулатора си бяха за смяна още като я купих колата.
Този пост е редактиран от doich: 08 декември 2013 - 01:27