Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Извънредно нисък разход


  • Please log in to reply
31 мнения по тази тема

#16 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2012 - 09:15

стартове са ми около 3-4 и изминавам общо около 15 км. да речем.


Това е проблема!!! Аз имам къща в доста по-малък град от Козлодуй и през зимните отпуски това със студените стартове до кафето и обратно ми е познато и като разход и мисля че е нормално да ти харчи толкова много. Когато си купих колата през зимата на 2009 година карах само градско без светофари тип "тръгни - спри" и разхода беше 16,6л/100км ( M111.940 "ръчка" )

Този пост е редактиран от dzuvko: 26 ноември 2012 - 09:16

  • 0

#17 mvasilev

mvasilev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E200,1996 Classic
    Mercedes 124,200E

Публикувано 26 ноември 2012 - 10:45

Колега и моята кола 136к.с. дава разход около 9-10 извънградско, а в града зависи. При студен старт и около 5 километра разстояние ми дава разход от порядъка на 12-13 макс и то на газ. Това е за Пловдив, за по- малък град ми се вижда доста 15-16 да дава като разход, макар да имам наблюдения от определени вериги бензиностанции относно количеството гориво, което сипват. Как може на едно място с пълна газова да изкарваш 220-230км(не толкова голяма верига бензиностанции), а от друга реномирана верига едвам да ти стигат за 190-200км. Това съм го пробвал вече няколко пъти и вече не зареждам от там. Просто някои сипват с по 1-2 литра по- малко.
  • 0

#18 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 26 ноември 2012 - 11:16

това което се сменя превантивно за да ви е заводски разхода е ЛАМБДА сондата.
Над 100хил км, сигнала и е вече "бавен"..

на къси разтояния се вдига доста разхода...
  • 3

#19 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 26 ноември 2012 - 12:45

това което се сменя превантивно за да ви е заводски разхода е ЛАМБДА сондата.
Над 100хил км, сигнала и е вече "бавен"..

на къси разтояния се вдига доста разхода...

Да речем,че съм съгласен.Наистина сигнала с течение на времето става бавен и е възможно леко повишаване на разхода особено в градски условия.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#20 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2012 - 15:47

Темата стана доста интересна поне за мен, и веднага се поразрових ламбда сондата е между 100 и 200 лв. като цените повечко клонят към втората половина на интервала. Питането ми е дали може да се диагностицира това забавяне, за правилната работа на сондата има писано какви трябва да бъдат напреженията, но как да се отчете това забавяне?
  • 0

#21 iohoho

iohoho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 587 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    S 211 E 320 CDI 2004г.

Публикувано 26 ноември 2012 - 19:48

А разход около 15 градско нормален ли е според вас? Колата е: W124 Е220 (М111.960), комби, автомат '95 година. Колата е бая запазена и предишния собственик е мой приятел, който я е обслужвал само в сервиз на Мерцедес Гърция .. Сменен дебитомер (оригинален), сменен катализатор (почти нов на 60 000 км. (пак оригинален)). Откакто е моя вече колата съм сменил двиг. масло по спецификация 229.1, въздушен филтър, антифриз по спецификация 325.0, масло на диференциал по спец. 235.0. Размера на гумите е 195/65/15. Колата работи и върви доста добре .. без прекъсвания и т.н. Сега, знам, че тоя дзвер 2.2 няма да докара разход като на предишната ми кола (Хонда Сивик 1.5 моно), но пък тва "градско" е в Козлодуй, без светофари и задръствания ... Карам го супер плавно на режим "Е" на автомата. Нормален ли е тоя разход?

Извинявам се на автора на темата, че я използвам за мой въпрос ... :blush


Колега, притежаваш един от най-сполучливите, да не кажа направо, че е най-сполучливият модел на Мерцедес, автомат, 2.2, ... :harabe , нивомат-кораб возия, засечи си го с пълнене на резервоара до гърловината, мини поне 200-300 км, за да е по-точно и каквото ти покаже, приеми го и се кефи!
Аз откакто слязох от комбито и се качих на W210...може да e всичко друго....но кефа го няма. Колата ти явно е добре поддържана, със здраве да си я караш! Иначе, 15/100 и на мен ми се вижда множко, може би при -20, но при това хубаво есенно време, дори късите дистанции не са оправдание.
  • 0

#22 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 26 ноември 2012 - 19:49

Така е,първо се гледа на диагностиката,там се забелязва скоростта на отчитане.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#23 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 26 ноември 2012 - 19:53

проверява се на осцилоскоп. (за най-точен резултат)
цена 120лв за универсална БОШ. (същата като оригинала, но кабелите са с без букса, такаче да се пренаправи да пасва на доста модели коли. То и куплонзи има в комплекта де..) Оригинален от БС-над 280лв

Да речем,че съм съгласен....

?? :blink
Да речем, че не си спомням да съм питал дали някой е съгласен, че да получавам одобрение по подобен начин...
  • 2

#24 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 27 ноември 2012 - 07:18

Някой може ли да ми отговори на един въпрос.
Понеже другата ми кола е с ГИ БРЦ и превключва на газ след 40 градуса , независимо , че не караm колата на газ на студен мотор , имали вариант сега зимно време да ми се вдигне разхода , независимо че си има определени данни в ГИ или няма зиме няма лете при ГИ те си запазват един и същ разход ...

И ламда сондите играят ли роля при работата на мотора на газ..
Защото и двете са дали фира...
И какво да очаквам ако ги оправя - като разход вървеж и т.н

Този пост е редактиран от mbthepower: 27 ноември 2012 - 07:19

  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#25 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 27 ноември 2012 - 12:51

компа на ГИ, взима сигнал за управлението на неговите дюзи от бензиновите дюзи (умножава сигнала по множител доисчислява времето за отворено състояние и т.н.)
Щом зима сигнала от бенз дюзите, това означава че ако на бензин има ядове (неработещи ламбда сонди, грешки от дебитомер, влязъл комп на авариен-затворен цикъл и т.н.), ядовете се пренасят и на работата на газ.
Тоест ако ти е вдигнат разхода на бензин, поради проблем с компонентите на бенз инжекцион, то ще ти е вдигнат разхода и на газ.
  • 3

#26 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 ноември 2012 - 16:15

Ламбдата трябва само при настройката, иначе пердаши по фиксирана карта, освен ако не е самоадаптивна.
Лошото е, че не може да се настрои без да се погледна ламбдата ;)
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#27 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 324 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 30 ноември 2012 - 13:10

А разход около 15 градско нормален ли е според вас? Колата е: W124 Е220 (М111.960), комби, автомат '95 година. Колата е бая запазена и предишния собственик е мой приятел, който я е обслужвал само в сервиз на Мерцедес Гърция .. Сменен дебитомер (оригинален), сменен катализатор (почти нов на 60 000 км. (пак оригинален)). Откакто е моя вече колата съм сменил двиг. масло по спецификация 229.1, въздушен филтър, антифриз по спецификация 325.0, масло на диференциал по спец. 235.0. Размера на гумите е 195/65/15. Колата работи и върви доста добре .. без прекъсвания и т.н. Сега, знам, че тоя дзвер 2.2 няма да докара разход като на предишната ми кола (Хонда Сивик 1.5 моно), но пък тва "градско" е в Козлодуй, без светофари и задръствания ... Карам го супер плавно на режим "Е" на автомата. Нормален ли е тоя разход?

Извинявам се на автора на темата, че я използвам за мой въпрос ... :blush


Високичък си е разхода, но като караш на къси разстояния и колата още не е загряла го смятай за нормален.
Видях, че си писъл, че загрява чак след 3-тия км - това е много за градско. На мен в сегашните температури загрява до 80 градуса за километър и половина.
Провери си термостата колега.
А и тая кола е иделна за ГИ.

Този пост е редактиран от rado_penev: 30 ноември 2012 - 13:11

  • 0

#28 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 ноември 2012 - 14:28

Това със загряването е интересно, на мен понеже съм с ГИ и сутрешно време чакам колата на ниски обороти да си загрее за да превключи сама на газ до около 35 - 40 градуса за 6 минути засичано с хронометър, та питането ми според вас това много ли е или е нормално ( става дума само да загрее до 35 - 40 градуса ) при положение че термостата е сменен с чисто нов BEHR ( 111.940... )

Този пост е редактиран от dzuvko: 30 ноември 2012 - 14:29

  • 0

#29 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 ноември 2012 - 17:03

Толкова, тия легенди че за 1-2мин стига 80 гр. не ги слушай.
При външна температура 2-3-5гр. цяла нощ непалена кола, при работа на празен ход, не съм го засичал но е там някъде 3-4-5мин докато прехвърли на газ.
  • 0

#30 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 ноември 2012 - 19:32

Това със загряването е интересно, на мен понеже съм с ГИ и сутрешно време чакам колата на ниски обороти да си загрее за да превключи сама на газ до около 35 - 40 градуса за 6 минути засичано с хронометър, та питането ми според вас това много ли е или е нормално ( става дума само да загрее до 35 - 40 градуса ) при положение че термостата е сменен с чисто нов BEHR ( 111.940... )


За мене е нормално. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни