Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W210 - Зъбно колело на разпределителния вал

зъбно колело разпределителен вал ангренаж

  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#16 football_as

football_as

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, Обеля
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 ноември 2012 - 22:23

това пак на дебитомер ми прилича...нов ок, откъде е купен? точния ли е ? и може да тестваш колата с откачен от кабелите дебитомер ...виж има ли разлика така и каква...

после леко глухо чукане правят дуовентилите когато включват изключват при температурата отвън и вътре в колата почти еднаква...
има ли го това глухо чукане когато температурата вътре е настроена на маx или на мин...

стържене от стартера се чува веднага след като спре да върти двигателя...това не е проблем...
не знам и защо се огледахте в тоя ванос и да му прекъснете захранването все тая ...на ниски и над 4000об той не работи...
...а дросела...как е?

не знам какъв опит имаш колега ... изобщо .....закарай мерцедеса до бай Васил само да го чуе и покара време ще намери знам го аз...
нека каже кво що вижда ....за ремонт и пари отделно...


Здравей,

Дебитормера си е чисто нов и е точния. Дросела е чистен скоро и работи нормално. Не съм сигурен, че те разбрах за температурата, но като цяло тя не е фактор, защото без значение от сезона го има потракването.
Както писах малко по-горе ще видя и в Понеделник какво ще ми кажат, уж доверени хора, надявам се да проявят добри диагностични умения и да предложат адекватно решение.

Поздрави,
Спас
  • 0

#17 football_as

football_as

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, Обеля
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 ноември 2012 - 23:47

Здравейте,

Имам развитие по въпроса :) За щастие положително. Ходих в сервиз в кв. Бусманци при приятел на приятел... знаете как са тия връзки. Хората бяха супер точни и в час изглежда. В крайна сметка ми казаха, че датчика на разпределителния вал е за смяна. Съгласих се, сменихме го и резултата е на лице - колата върви, оборотите не падат, а почукването за момента го няма. Ще изчакам да видя дали ще се появи, но се надявам да не стане. При подаване на газ стрелката не пада надолу. Остана едно малко играене на оборотите, но ще прегледам как седят нещата и за това. Към момента съм доволен, като равносметката показва 220лв. ремонт с датчик и труд. Само да припомня офертата от сервиза на Петко беше 1000+ за зъбно колело + 200 и нещо за верига, като не броим труд и прочее. А, да ... казаха ми, че двигателя е часовник - няма разтегнати вериги, няма изядени зъби...
  • 1

#18 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 ноември 2012 - 13:17

Здравейте,

Имам развитие по въпроса :) За щастие положително. Ходих в сервиз в кв. Бусманци при приятел на приятел... знаете как са тия връзки. Хората бяха супер точни и в час изглежда. В крайна сметка ми казаха, че датчика на разпределителния вал е за смяна. Съгласих се, сменихме го и резултата е на лице - колата върви, оборотите не падат, а почукването за момента го няма. Ще изчакам да видя дали ще се появи, но се надявам да не стане. При подаване на газ стрелката не пада надолу. Остана едно малко играене на оборотите, но ще прегледам как седят нещата и за това. Към момента съм доволен, като равносметката показва 220лв. ремонт с датчик и труд. Само да припомня офертата от сервиза на Петко беше 1000+ за зъбно колело + 200 и нещо за верига, като не броим труд и прочее. А, да ... казаха ми, че двигателя е часовник - няма разтегнати вериги, няма изядени зъби...


Абсолютно правдоподобно ми звучат нещата вече.
Относно сервиза на Петко, без да съм ходил там, си имам едно особено мнение, което до голяма степен се потвърждава от твоя случай.
Ако му я беше закарал за ремонт дали щеше да сменя каквито и да е колела???
Браво че си се оправил все пак :)

пп да не забравиш пак да ходиш при петко

Този пост е редактиран от Алфонсо: 30 ноември 2012 - 13:17

  • 0

#19 football_as

football_as

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, Обеля
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 декември 2012 - 17:55

Вече няколко дни всичко изглежда да е ОК :) Относно сервиза на Петко - не разбрах съвсем дали беше поука или да съвет да отида и да му натрия носа :D
  • 0

#20 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 декември 2012 - 19:05

Хм...единственото, което има смисъл тук е да кажеш телефон и адрес на сервиза в Бусманци...

и обецата у нас нещата да се проверяват в два независими диагностика...и да се дава гласност на тези неща...

и не става дума да натриваш носа на Петко или Ганчо...и да го вкарат в панделата подобен майстор за опит за кражба е нищо в сравнение гласността която дава един форум...

Този пост е редактиран от polaris: 02 декември 2012 - 19:05

  • 5

#21 football_as

football_as

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, Обеля
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 декември 2012 - 22:07

Хм...единственото, което има смисъл тук е да кажеш телефон и адрес на сервиза в Бусманци...

и обецата у нас нещата да се проверяват в два независими диагностика...и да се дава гласност на тези неща...

и не става дума да натриваш носа на Петко или Ганчо...и да го вкарат в панделата подобен майстор за опит за кражба е нищо в сравнение гласността която дава един форум...


Съгласен съм, така или иначе не съм от хората, които ще ходят да чупят стойки.

Координати на сервиза:

Автосервиз "Стерос" - гр. София, кв. Бусманци, ул. "В. Игнатов - Даскала" 4 - Пада се на централния площад една от пресечките.

Росен Стефанов
0888 943 558
0899 142 022
0878 262 845

Стефан Траянов
0888 993 888
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни