Тц, breathless искам.Lil, topless ли искаш да се возиш, а?

Публикувано 11 ноември 2012 - 09:17
Тц, breathless искам.Lil, topless ли искаш да се возиш, а?
Публикувано 11 ноември 2012 - 09:53
Тц, breathless искам.
Публикувано 27 януари 2013 - 23:19
Публикувано 27 януари 2013 - 23:57
Публикувано 28 януари 2013 - 08:20
Публикувано 28 януари 2013 - 10:11
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
Публикувано 28 януари 2013 - 13:10
Публикувано 28 януари 2013 - 16:20
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
Публикувано 14 март 2013 - 17:21
Сега виждам поста, извинявай.
Не, не съм. С оригиналния съединител е. Отвратително отлепя, имам чувството, че съединителя отлепя в диапазон от макс. 1.5см. по средата. Много е дразнещо.
Е те маховиците се усещат при намаляне на скорост. Почне ли да лашка зверски, ясна работата
А като знам и демпфера колко пара е нов... няма аз да го сменям
Публикувано 14 март 2013 - 20:27
Благодаря!Значи това са симптомите , при намаляване на скорост лашка.Не съм имал с демпфер и явно симптомите са различни и затова питам.По принцип демпферния го слагат на дизелаци и бензинови с голям въртящ момент и за по плавен ход.Не знам по каква причина един и същи мотор на различни купета са с различни съединители. Нямам проблем и с този ,просто винаги като взема кола сменям свещи,ремък и съединител без значение на какво положения са.За 230 компресора на ЦЛК-то проверих и цената е 1500лв за 2-та диска с отстъпката.Така че на тоя етап ще пренебрегна принципа си да го сменям и ще го карам докато даде някакви признаци.
Този пост е редактиран от doich: 14 март 2013 - 20:34
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
Публикувано 15 март 2013 - 00:14
О... няма смисъл да се сменя демпфер. Досега съм чул само за един заминал. Това да не е Волво
Иначе сменях на баварците съединителя винаги (целият комплект), но не и маховика.
И сега пак ще трябва да сменям на бавареца профилактично.
Колкото до зверчето, не знам дали е помпата или нещо друго... ще я мисля. Аз съм му свикнал да го карам с този особен съединител.
Винаги е била такава, просто е кофти като покараш малко друга кола, после си свикваш обратно за 10 секунди.
Но определено не буксува съединителя. Дърпах една кола и нямаше никакви признаци на преплъзване.
Публикувано 19 юни 2013 - 00:11
Малък ъпдейт...
Купих страхотни 15мм фланци от колегата NetBreaker. Изработени от стомана, тежат около 1.5кг на брой. Не усещам разлика в поведението на колата с или без тях. Все толкова забавно е
Най-доброто пасване на директен фланец, което съм виждал. От типа, при които се използват просто по-дълги болтове. Просто заспаха и няма никакви вибрации. Възхитително!
Ето и 2 обещани снимки
Публикувано 19 юни 2013 - 05:43
Публикувано 19 юни 2013 - 10:22
Tи с GIMP знаеш ли колко тъпо се ползва clone-stampa... ама като за free, толкова
Куре, благодаря за болтовете
Публикувано 19 юни 2013 - 14:54
Все едно някой се е засилил да ти открадне бялото Рено.
Tи с GIMP знаеш ли колко тъпо се ползва clone-stampa... ама като за free, толкова
Куре, благодаря за болтовете
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни