Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Малкото зверче


  • Please log in to reply
44 мнения по тази тема

#31 LiL

LiL

    Firestarter

  • Замразено членство
  • 2761 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:София
  • Интереси:Създавам спомени с материали на клиента -:D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 ноември 2012 - 09:17

Lil, topless ли искаш да се возиш, а? ;)

Тц, breathless искам. :rolleyes
  • 1

#32 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 11 ноември 2012 - 09:53

Тц, breathless искам. :rolleyes


Ок, прогнозираният бум на продажби на кабриолети, точно преди зимата, няма да се състои в такъв случай.
  • 2

#33 CH2222

CH2222

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    R 170 1997 BMW E36 320 Touring 1997

Публикувано 27 януари 2013 - 23:19

Честито на собственика!Ще чакам впечатления от ползуването.От ремонтите също.
  • 0

#34 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 януари 2013 - 23:57

Добре е, стабилно 11-ина градско, не съм минавал 12. 8 магистрално.
Поддръжка... счупих главина, смених и шенкела заради това. И 2-3 литра концентрат за -60, че предният собственик забрави да ми каже, че е с лятна течност, а това има един 7-8 литров бидон в подкалника... :) И замръзна на първия студ.

Особена е, но има нещо невероятно в нея.
Понеже е ръчка, ми пълни душата, когато сменям скоростите. При смяната, от лоста се чува едно мазно механично "хруп", като на Порше.
Не е развален шифтър или нещо такова, просто са се постарали явно да е по-истинско усещането.
За сметка на това, съединителя е доста кофти, имало е какво да учат от БМВ за това, а БМВ е имало какво да учат за порастналите деца при тяхните ръчки. Те са адски прецизни, но го няма това първично изхрупване при смяна на скоростите.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#35 phoenix679

phoenix679

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 354 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:,,,

Публикувано 28 януари 2013 - 08:20

Честито колега(на патерици,сега видях темата).Милиони безаварийни,само масло,филтри и накладки да сменяш.
  • 1

#36 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2013 - 10:11

На цлк-то не беше ли такава скоростната ти кутия?Защото мойта е такава,казват им ,,кокалести,,(Bones) като на американските Muscle cars :)
  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#37 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2013 - 13:10

Мне, 208ицата ми беше с 5ск. кутия. Едни дълги скорости, пълно недоразумение. По-гаден шифт механизъм не бях виждал на кола.
СЛК-то е със 6ск. кутия и са много къси на ход на превключване. Само от китка можеш да ги сменяш. Това е готино, пак е адски дърварско, но поне издават готин звук при сменяне :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#38 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2013 - 16:20

То тука не тема за това,ама понеже се отвори въпроса, да си сменял демпферен маховик на такава скоростна кутия?Не че имам нужда ама четой че ако не се смени навреме води до разбиване на цялата кутия.
  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#39 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 март 2013 - 17:21

Сега виждам поста, извинявай.

Не, не съм. С оригиналния съединител е. Отвратително отлепя, имам чувството, че съединителя отлепя в диапазон от макс. 1.5см. по средата. Много е дразнещо.

Е те маховиците се усещат при намаляне на скорост. Почне ли да лашка зверски, ясна работата :)

А като знам и демпфера колко пара е нов... няма аз да го сменям :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#40 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 март 2013 - 20:27

Благодаря!Значи това са симптомите , при намаляване на скорост лашка.Не съм имал с демпфер и явно симптомите са различни и затова питам.По принцип демпферния го слагат на дизелаци и бензинови с голям въртящ момент и за по плавен ход.Не знам по каква причина един и същи мотор на различни купета са с различни съединители. Нямам проблем и с този ,просто винаги като взема кола сменям свещи,ремък и съединител без значение на какво положения са.За  230 компресора  на  ЦЛК-то  проверих и цената е 1500лв за 2-та диска с отстъпката.Така че на тоя етап ще пренебрегна принципа си да го  сменям  и ще го карам докато даде някакви признаци.


Този пост е редактиран от doich: 14 март 2013 - 20:34

  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#41 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 март 2013 - 00:14

О... няма смисъл да се сменя демпфер. Досега съм чул само за един заминал. Това да не е Волво :)

Иначе сменях на баварците съединителя винаги (целият комплект), но не и маховика.

И сега пак ще трябва да сменям на бавареца профилактично.

 

Колкото до зверчето, не знам дали е помпата или нещо друго... ще я мисля. Аз съм му свикнал да го карам с този особен съединител.

Винаги е била такава, просто е кофти като покараш малко друга кола, после си свикваш обратно за 10 секунди.

Но определено не буксува съединителя. Дърпах една кола и нямаше никакви признаци на преплъзване.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#42 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юни 2013 - 00:11

Малък ъпдейт... :)

Купих страхотни 15мм фланци от колегата NetBreaker. Изработени от стомана, тежат около 1.5кг на брой. Не усещам разлика в поведението на колата с или без тях. Все толкова забавно е ;)

Най-доброто пасване на директен фланец, което съм виждал. От типа, при които се използват просто по-дълги болтове. Просто заспаха и няма никакви вибрации. Възхитително!

 

Ето и 2 обещани снимки ;)

Прикачени файлове


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#43 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юни 2013 - 05:43

Моя номер що не скри :)
  • 0

#44 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юни 2013 - 10:22

Tи с GIMP знаеш ли колко тъпо се ползва clone-stampa... ама като за free, толкова :)

Куре, благодаря за болтовете :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#45 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юни 2013 - 14:54

Все едно някой се е засилил да ти открадне бялото Рено. :D

 

:boxing  :hailandkill

 

Tи с GIMP знаеш ли колко тъпо се ползва clone-stampa... ама като за free, толкова :)

Куре, благодаря за болтовете :)

;) 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни