Тц, breathless искам.Lil, topless ли искаш да се возиш, а?
Малкото зверче
Started by kdl, 09 Nov 2012 - 21:08:18
44 replies to this topic
#31
Posted 11 November 2012 - 09:17
#32
Posted 11 November 2012 - 09:53
Тц, breathless искам.
Ок, прогнозираният бум на продажби на кабриолети, точно преди зимата, няма да се състои в такъв случай.
#33
Posted 27 January 2013 - 23:19
Честито на собственика!Ще чакам впечатления от ползуването.От ремонтите също.
#34
Posted 27 January 2013 - 23:57
Добре е, стабилно 11-ина градско, не съм минавал 12. 8 магистрално.
Поддръжка... счупих главина, смених и шенкела заради това. И 2-3 литра концентрат за -60, че предният собственик забрави да ми каже, че е с лятна течност, а това има един 7-8 литров бидон в подкалника... И замръзна на първия студ.
Особена е, но има нещо невероятно в нея.
Понеже е ръчка, ми пълни душата, когато сменям скоростите. При смяната, от лоста се чува едно мазно механично "хруп", като на Порше.
Не е развален шифтър или нещо такова, просто са се постарали явно да е по-истинско усещането.
За сметка на това, съединителя е доста кофти, имало е какво да учат от БМВ за това, а БМВ е имало какво да учат за порастналите деца при тяхните ръчки. Те са адски прецизни, но го няма това първично изхрупване при смяна на скоростите.
Поддръжка... счупих главина, смених и шенкела заради това. И 2-3 литра концентрат за -60, че предният собственик забрави да ми каже, че е с лятна течност, а това има един 7-8 литров бидон в подкалника... И замръзна на първия студ.
Особена е, но има нещо невероятно в нея.
Понеже е ръчка, ми пълни душата, когато сменям скоростите. При смяната, от лоста се чува едно мазно механично "хруп", като на Порше.
Не е развален шифтър или нещо такова, просто са се постарали явно да е по-истинско усещането.
За сметка на това, съединителя е доста кофти, имало е какво да учат от БМВ за това, а БМВ е имало какво да учат за порастналите деца при тяхните ръчки. Те са адски прецизни, но го няма това първично изхрупване при смяна на скоростите.
#35
Posted 28 January 2013 - 08:20
Честито колега(на патерици,сега видях темата).Милиони безаварийни,само масло,филтри и накладки да сменяш.
#36
Posted 28 January 2013 - 10:11
На цлк-то не беше ли такава скоростната ти кутия?Защото мойта е такава,казват им ,,кокалести,,(Bones) като на американските Muscle cars
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#37
Posted 28 January 2013 - 13:10
Мне, 208ицата ми беше с 5ск. кутия. Едни дълги скорости, пълно недоразумение. По-гаден шифт механизъм не бях виждал на кола.
СЛК-то е със 6ск. кутия и са много къси на ход на превключване. Само от китка можеш да ги сменяш. Това е готино, пак е адски дърварско, но поне издават готин звук при сменяне
СЛК-то е със 6ск. кутия и са много къси на ход на превключване. Само от китка можеш да ги сменяш. Това е готино, пак е адски дърварско, но поне издават готин звук при сменяне
#38
Posted 28 January 2013 - 16:20
То тука не тема за това,ама понеже се отвори въпроса, да си сменял демпферен маховик на такава скоростна кутия?Не че имам нужда ама четой че ако не се смени навреме води до разбиване на цялата кутия.
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#39
Posted 14 March 2013 - 17:21
Сега виждам поста, извинявай.
Не, не съм. С оригиналния съединител е. Отвратително отлепя, имам чувството, че съединителя отлепя в диапазон от макс. 1.5см. по средата. Много е дразнещо.
Е те маховиците се усещат при намаляне на скорост. Почне ли да лашка зверски, ясна работата
А като знам и демпфера колко пара е нов... няма аз да го сменям
#40
Posted 14 March 2013 - 20:27
Благодаря!Значи това са симптомите , при намаляване на скорост лашка.Не съм имал с демпфер и явно симптомите са различни и затова питам.По принцип демпферния го слагат на дизелаци и бензинови с голям въртящ момент и за по плавен ход.Не знам по каква причина един и същи мотор на различни купета са с различни съединители. Нямам проблем и с този ,просто винаги като взема кола сменям свещи,ремък и съединител без значение на какво положения са.За 230 компресора на ЦЛК-то проверих и цената е 1500лв за 2-та диска с отстъпката.Така че на тоя етап ще пренебрегна принципа си да го сменям и ще го карам докато даде някакви признаци.
Edited by doich, 14 March 2013 - 20:34 .
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#41
Posted 15 March 2013 - 00:14
О... няма смисъл да се сменя демпфер. Досега съм чул само за един заминал. Това да не е Волво
Иначе сменях на баварците съединителя винаги (целият комплект), но не и маховика.
И сега пак ще трябва да сменям на бавареца профилактично.
Колкото до зверчето, не знам дали е помпата или нещо друго... ще я мисля. Аз съм му свикнал да го карам с този особен съединител.
Винаги е била такава, просто е кофти като покараш малко друга кола, после си свикваш обратно за 10 секунди.
Но определено не буксува съединителя. Дърпах една кола и нямаше никакви признаци на преплъзване.
#42
Posted 19 June 2013 - 00:11
Малък ъпдейт...
Купих страхотни 15мм фланци от колегата NetBreaker. Изработени от стомана, тежат около 1.5кг на брой. Не усещам разлика в поведението на колата с или без тях. Все толкова забавно е
Най-доброто пасване на директен фланец, което съм виждал. От типа, при които се използват просто по-дълги болтове. Просто заспаха и няма никакви вибрации. Възхитително!
Ето и 2 обещани снимки
Attached Files
#43
Posted 19 June 2013 - 05:43
Моя номер що не скри
#44
Posted 19 June 2013 - 10:22
Tи с GIMP знаеш ли колко тъпо се ползва clone-stampa... ама като за free, толкова
Куре, благодаря за болтовете
#45
Posted 19 June 2013 - 14:54
Все едно някой се е засилил да ти открадне бялото Рено.
Tи с GIMP знаеш ли колко тъпо се ползва clone-stampa... ама като за free, толкова
Куре, благодаря за болтовете
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users