Тц, breathless искам.Lil, topless ли искаш да се возиш, а?
Малкото зверче
Започната от kdl, 09 ное 2012 - 21:08:18
44 мнения по тази тема
#31
Публикувано 11 ноември 2012 - 09:17
#32
Публикувано 11 ноември 2012 - 09:53
Тц, breathless искам.
Ок, прогнозираният бум на продажби на кабриолети, точно преди зимата, няма да се състои в такъв случай.
#33
Публикувано 27 януари 2013 - 23:19
Честито на собственика!Ще чакам впечатления от ползуването.От ремонтите също.
#34
Публикувано 27 януари 2013 - 23:57
Добре е, стабилно 11-ина градско, не съм минавал 12. 8 магистрално.
Поддръжка... счупих главина, смених и шенкела заради това. И 2-3 литра концентрат за -60, че предният собственик забрави да ми каже, че е с лятна течност, а това има един 7-8 литров бидон в подкалника... И замръзна на първия студ.
Особена е, но има нещо невероятно в нея.
Понеже е ръчка, ми пълни душата, когато сменям скоростите. При смяната, от лоста се чува едно мазно механично "хруп", като на Порше.
Не е развален шифтър или нещо такова, просто са се постарали явно да е по-истинско усещането.
За сметка на това, съединителя е доста кофти, имало е какво да учат от БМВ за това, а БМВ е имало какво да учат за порастналите деца при тяхните ръчки. Те са адски прецизни, но го няма това първично изхрупване при смяна на скоростите.
Поддръжка... счупих главина, смених и шенкела заради това. И 2-3 литра концентрат за -60, че предният собственик забрави да ми каже, че е с лятна течност, а това има един 7-8 литров бидон в подкалника... И замръзна на първия студ.
Особена е, но има нещо невероятно в нея.
Понеже е ръчка, ми пълни душата, когато сменям скоростите. При смяната, от лоста се чува едно мазно механично "хруп", като на Порше.
Не е развален шифтър или нещо такова, просто са се постарали явно да е по-истинско усещането.
За сметка на това, съединителя е доста кофти, имало е какво да учат от БМВ за това, а БМВ е имало какво да учат за порастналите деца при тяхните ръчки. Те са адски прецизни, но го няма това първично изхрупване при смяна на скоростите.
#35
Публикувано 28 януари 2013 - 08:20
Честито колега(на патерици,сега видях темата).Милиони безаварийни,само масло,филтри и накладки да сменяш.
#36
Публикувано 28 януари 2013 - 10:11
На цлк-то не беше ли такава скоростната ти кутия?Защото мойта е такава,казват им ,,кокалести,,(Bones) като на американските Muscle cars
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#37
Публикувано 28 януари 2013 - 13:10
Мне, 208ицата ми беше с 5ск. кутия. Едни дълги скорости, пълно недоразумение. По-гаден шифт механизъм не бях виждал на кола.
СЛК-то е със 6ск. кутия и са много къси на ход на превключване. Само от китка можеш да ги сменяш. Това е готино, пак е адски дърварско, но поне издават готин звук при сменяне
СЛК-то е със 6ск. кутия и са много къси на ход на превключване. Само от китка можеш да ги сменяш. Това е готино, пак е адски дърварско, но поне издават готин звук при сменяне
#38
Публикувано 28 януари 2013 - 16:20
То тука не тема за това,ама понеже се отвори въпроса, да си сменял демпферен маховик на такава скоростна кутия?Не че имам нужда ама четой че ако не се смени навреме води до разбиване на цялата кутия.
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#39
Публикувано 14 март 2013 - 17:21
Сега виждам поста, извинявай.
Не, не съм. С оригиналния съединител е. Отвратително отлепя, имам чувството, че съединителя отлепя в диапазон от макс. 1.5см. по средата. Много е дразнещо.
Е те маховиците се усещат при намаляне на скорост. Почне ли да лашка зверски, ясна работата
А като знам и демпфера колко пара е нов... няма аз да го сменям
#40
Публикувано 14 март 2013 - 20:27
Благодаря!Значи това са симптомите , при намаляване на скорост лашка.Не съм имал с демпфер и явно симптомите са различни и затова питам.По принцип демпферния го слагат на дизелаци и бензинови с голям въртящ момент и за по плавен ход.Не знам по каква причина един и същи мотор на различни купета са с различни съединители. Нямам проблем и с този ,просто винаги като взема кола сменям свещи,ремък и съединител без значение на какво положения са.За 230 компресора на ЦЛК-то проверих и цената е 1500лв за 2-та диска с отстъпката.Така че на тоя етап ще пренебрегна принципа си да го сменям и ще го карам докато даде някакви признаци.
Този пост е редактиран от doich: 14 март 2013 - 20:34
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#41
Публикувано 15 март 2013 - 00:14
О... няма смисъл да се сменя демпфер. Досега съм чул само за един заминал. Това да не е Волво
Иначе сменях на баварците съединителя винаги (целият комплект), но не и маховика.
И сега пак ще трябва да сменям на бавареца профилактично.
Колкото до зверчето, не знам дали е помпата или нещо друго... ще я мисля. Аз съм му свикнал да го карам с този особен съединител.
Винаги е била такава, просто е кофти като покараш малко друга кола, после си свикваш обратно за 10 секунди.
Но определено не буксува съединителя. Дърпах една кола и нямаше никакви признаци на преплъзване.
#42
Публикувано 19 юни 2013 - 00:11
Малък ъпдейт...
Купих страхотни 15мм фланци от колегата NetBreaker. Изработени от стомана, тежат около 1.5кг на брой. Не усещам разлика в поведението на колата с или без тях. Все толкова забавно е
Най-доброто пасване на директен фланец, което съм виждал. От типа, при които се използват просто по-дълги болтове. Просто заспаха и няма никакви вибрации. Възхитително!
Ето и 2 обещани снимки
Прикачени файлове
#43
Публикувано 19 юни 2013 - 05:43
Моя номер що не скри
#44
Публикувано 19 юни 2013 - 10:22
Tи с GIMP знаеш ли колко тъпо се ползва clone-stampa... ама като за free, толкова
Куре, благодаря за болтовете
#45
Публикувано 19 юни 2013 - 14:54
Все едно някой се е засилил да ти открадне бялото Рено.
Tи с GIMP знаеш ли колко тъпо се ползва clone-stampa... ама като за free, толкова
Куре, благодаря за болтовете
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни