Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Няколко питания за w124 e220 :)


  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#1 blackonblack

blackonblack

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124
    R170

Публикувано 30 октомври 2012 - 22:40

Привет колеги,
От средата на лятото съм горд собственик на 124ка купе 94г 2.2 16в мотор . Първото ми питане е - последните дъждовни дни установих че имам блокаж на диференциала (само едната гума превърта) и тъй като нямам аср или асд на километража дали този блокаж може да бъде изключен ? Ако ли не - за отворен диф с по-голямо пред. число ли трябва да мисля за да усиля фактора кеф или може и друго да бъде направено ? Доколкото четох аз би трябвало да съм с 3.07 , от какъв донор бихте препоръчали да си търся диф и какви пред. числа :) . Също така четох за ОДБ тунинг добри мнения и коментари, има ли колеги от форума с бензинки подобни агрегати които са ползвали чип тунинг? Дали си струва и наистина ли ще качи ~10тина кончета и 20нМ или няма фаида :hailandkill . Отворен съм към всякакви идеи и препоръки и също така искам да ми препоръчате качествен сервиз за диагностика в София че аман от кожодери некадърници :help Благодаря предварително
  • 0

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 31 октомври 2012 - 02:01

Не схванах какви блокажи те гонят,ма според мен нямаш такива.Това,че си с 3.07,да разбирам ли,че е автомат,или се бъркам.Да ти кажа аз карам с 3.27,но когато беше с 3.07,въобще не беше зле.Силов тунинг на този мотор не съм правил,защото трябва да се сменя чипа,а си играя само с тези с директно програмиране,ма ако ти се хвърлят пари,няма да съжаляваш.За дигностика потърси бай Васо от форума,че той си купи вярната диагностична апаратура и май му е интересно да се занимава с този мотор 111.960

Този пост е редактиран от dilqnski: 31 октомври 2012 - 02:02

  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 октомври 2012 - 07:28

Интересно ми е, номера на колата 3331 ли е?

Този пост е редактиран от eMs1: 31 октомври 2012 - 07:29

  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#4 blackonblack

blackonblack

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124
    R170

Публикувано 31 октомври 2012 - 09:11

ами колеги първоначално и аз си мислех че никакви блокажи няма но при завой или по-рязко форсиране превърта само едната задна гума и се усеща ограничаване на мощността ;///. Иначе колата е ръчна - мога и ВИН-а да оставя за повече инфо ако ще помогне :) . Номера не е 3331, засега мисля да го оставя в тайна понеже е work in progress така да се каже хахехаех :Р . Иначе как мога да видя точно какво пред. число ми е дифа ? И ако се вкарвам в приключението със смяната ще трябва ли и други неща да се сменят (кардан, скорости ??? )
  • 0

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 31 октомври 2012 - 09:21

Лягаш зад или под колата и си гледаш номера на дифа,ма и да го смениш,все тая.Пусни ВИН-а,пък има хора във форума,където ще ти извадят извадка,да се знае за какво става въпрос.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 blackonblack

blackonblack

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124
    R170

Публикувано 31 октомври 2012 - 09:29


Замедлитель 3 940816 Передний мост 2 BE1150R1112407911312 Дворники SWF Номер коробки передач 717413 06 615392 Номер заказа 0421100397 Цвет* 199 Подзаказ* n Интерьер 261 Кузов 00000 Освещение BOSCH Код кузова* n Индекс модели* 5 Номер двигателя 111960 10 030652

Коды опций 281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL 291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT 515 MB RADIO CLASSIC WITH TRAFF. MESS., RDS 531 AUTOMATIC ANTENNA 570 FOLDING ARMREST, FRONT 584 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 4-WAY, V 124, 6-WAY 592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG 620 AIR POLLUTION CONTROL 653 SPORTS CHASSIS WITH 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS 866 MODEL 202/129 TECHNICAL MODIFICATION MY 95 873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS 885 HIGHTEN THEFT PROTECTION Полный список '281','291','300','412','430','515','531','570','584','592','620','653','866','873','885','952'


ето това ми излезна от руския декодър :) ; а Дилянски, какво имаше предвид със смяната че ще е все тая?

  • 0

#7 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2697 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 октомври 2012 - 11:34

Добре аз ли не чета правилно или ти си мислиш ,че след като ти буксува само едната гума имаш блокаж?
  • 3
NO PAIN - NO GAIN!

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4636 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 31 октомври 2012 - 12:07

Колега,

Имаш "Sportline" опция, но не виждам блокаж.

Дифът ти е 3.67.

3.07 са само автоматите.
  • 0

#9 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 31 октомври 2012 - 12:55

Добре аз ли не чета правилно или ти си мислиш ,че след като ти буксува само едната гума имаш блокаж?


+1 .. Никакъв блокаж нямаш, както по всяка вероятност и това "ограничаване на мощността" е плод на твоето въображение, в следствие на намалената тяга от превъртащата гума..
  • 1
Follow your own star...

#10 hir

hir

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180, 1996 г., автоматик,
    цвят: гневен патладжан
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 октомври 2012 - 13:59

Малей....колко мъка има на тоя свят.
  • 1

#11 blackonblack

blackonblack

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124
    R170

Публикувано 31 октомври 2012 - 14:48

Добре аз ли не чета правилно или ти си мислиш ,че след като ти буксува само едната гума имаш блокаж?

Добре аз ли не чета правилно или ти си мислиш ,че след като ти буксува само едната гума имаш блокаж?


Ами колега в интерес на истината аз не съм се изразил правилно :) Явно нямам блокаж, дифа е хубаво число и съм се "филмирал" както се вика :wacko
Но все пак на какво се дължи буксуването само на 1 а не 2 гуми :?

И още нещо за чипосването......Дилянски каза че трябва целия комп. да се сменя , не е програмируем? Демек няма да мога да мина тънка лайсна 200лв ?
  • 0

#12 Momchil

Momchil

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 488 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Specialized Allez - my favorite ride :)
    RAM Podium - off-road adventure :)
    Royal Enfield - Bike that has a soul!
    CLK 280, V6
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 октомври 2012 - 17:49

Но все пак на какво се дължи буксуването само на 1 а не 2 гуми :?

На наличието на диференциал (и липсата на блокаж). :)

Този пост е редактиран от Momchil: 31 октомври 2012 - 17:50

  • 1

#13 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 31 октомври 2012 - 19:18

Ами колега в интерес на истината аз не съм се изразил правилно :) Явно нямам блокаж, дифа е хубаво число и съм се "филмирал" както се вика :wacko
Но все пак на какво се дължи буксуването само на 1 а не 2 гуми :?

И още нещо за чипосването......Дилянски каза че трябва целия комп. да се сменя , не е програмируем? Демек няма да мога да мина тънка лайсна 200лв ?

На темата за буксуването,просто проучи принципа на работа на дифовете.По темата за чипосването,не се сменя целия комп,а само чипчето вътре,та за туй че пак няма как да минеш с 200лв.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#14 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2012 - 09:56

Нищо лично, но според мен не трябва непременно да се охулват новопостъпилите невежи съфорумци.
За чип тунинга не съм 100% наясно и не бих си сложил на атмосферния ми двигател, но от това което съм прочел виждам това за 200лв na M111.960 ( смяна EEPROM )
Прикачен файл  chp.jpeg   7,59K   33 Брой сваляния
и смятам да питам Brezel до колко си струва да се прави подобно нещо на атмосферка

Този пост е редактиран от dzuvko: 02 ноември 2012 - 09:57

  • 2

#15 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 02 ноември 2012 - 10:04

Колега,мотора ти е доста добър и пъргав за това купе.
Няма смисъл да даваш 200+ лева за чипосване при положение че ефекта няма да е толкова голям.Ако за 15 к.с. и 10 до 15 nm ти се дават пари,твоя воля.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни