От средата на лятото съм горд собственик на 124ка купе 94г 2.2 16в мотор . Първото ми питане е - последните дъждовни дни установих че имам блокаж на диференциала (само едната гума превърта) и тъй като нямам аср или асд на километража дали този блокаж може да бъде изключен ? Ако ли не - за отворен диф с по-голямо пред. число ли трябва да мисля за да усиля фактора кеф или може и друго да бъде направено ? Доколкото четох аз би трябвало да съм с 3.07 , от какъв донор бихте препоръчали да си търся диф и какви пред. числа
Няколко питания за w124 e220 :)
Започната от blackonblack, 30 окт 2012 - 22:40:03
23 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 октомври 2012 - 22:40
Привет колеги,
От средата на лятото съм горд собственик на 124ка купе 94г 2.2 16в мотор . Първото ми питане е - последните дъждовни дни установих че имам блокаж на диференциала (само едната гума превърта) и тъй като нямам аср или асд на километража дали този блокаж може да бъде изключен ? Ако ли не - за отворен диф с по-голямо пред. число ли трябва да мисля за да усиля фактора кеф или може и друго да бъде направено ? Доколкото четох аз би трябвало да съм с 3.07 , от какъв донор бихте препоръчали да си търся диф и какви пред. числа
. Също така четох за ОДБ тунинг добри мнения и коментари, има ли колеги от форума с бензинки подобни агрегати които са ползвали чип тунинг? Дали си струва и наистина ли ще качи ~10тина кончета и 20нМ или няма фаида
. Отворен съм към всякакви идеи и препоръки и също така искам да ми препоръчате качествен сервиз за диагностика в София че аман от кожодери некадърници
Благодаря предварително
От средата на лятото съм горд собственик на 124ка купе 94г 2.2 16в мотор . Първото ми питане е - последните дъждовни дни установих че имам блокаж на диференциала (само едната гума превърта) и тъй като нямам аср или асд на километража дали този блокаж може да бъде изключен ? Ако ли не - за отворен диф с по-голямо пред. число ли трябва да мисля за да усиля фактора кеф или може и друго да бъде направено ? Доколкото четох аз би трябвало да съм с 3.07 , от какъв донор бихте препоръчали да си търся диф и какви пред. числа
#2
Публикувано 31 октомври 2012 - 02:01
Не схванах какви блокажи те гонят,ма според мен нямаш такива.Това,че си с 3.07,да разбирам ли,че е автомат,или се бъркам.Да ти кажа аз карам с 3.27,но когато беше с 3.07,въобще не беше зле.Силов тунинг на този мотор не съм правил,защото трябва да се сменя чипа,а си играя само с тези с директно програмиране,ма ако ти се хвърлят пари,няма да съжаляваш.За дигностика потърси бай Васо от форума,че той си купи вярната диагностична апаратура и май му е интересно да се занимава с този мотор 111.960
Този пост е редактиран от dilqnski: 31 октомври 2012 - 02:02
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 31 октомври 2012 - 07:28
Интересно ми е, номера на колата 3331 ли е?
Този пост е редактиран от eMs1: 31 октомври 2012 - 07:29
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#4
Публикувано 31 октомври 2012 - 09:11
ами колеги първоначално и аз си мислех че никакви блокажи няма но при завой или по-рязко форсиране превърта само едната задна гума и се усеща ограничаване на мощността ;///. Иначе колата е ръчна - мога и ВИН-а да оставя за повече инфо ако ще помогне
. Номера не е 3331, засега мисля да го оставя в тайна понеже е work in progress така да се каже хахехаех :Р . Иначе как мога да видя точно какво пред. число ми е дифа ? И ако се вкарвам в приключението със смяната ще трябва ли и други неща да се сменят (кардан, скорости ??? )
#5
Публикувано 31 октомври 2012 - 09:21
Лягаш зад или под колата и си гледаш номера на дифа,ма и да го смениш,все тая.Пусни ВИН-а,пък има хора във форума,където ще ти извадят извадка,да се знае за какво става въпрос.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Публикувано 31 октомври 2012 - 09:29
Замедлитель 3 940816 Передний мост 2 BE1150R1112407911312 Дворники SWF Номер коробки передач 717413 06 615392 Номер заказа 0421100397 Цвет* 199 Подзаказ* n Интерьер 261 Кузов 00000 Освещение BOSCH Код кузова* n Индекс модели* 5 Номер двигателя 111960 10 030652
Коды опций 281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL 291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT 515 MB RADIO CLASSIC WITH TRAFF. MESS., RDS 531 AUTOMATIC ANTENNA 570 FOLDING ARMREST, FRONT 584 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 4-WAY, V 124, 6-WAY 592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG 620 AIR POLLUTION CONTROL 653 SPORTS CHASSIS WITH 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS 866 MODEL 202/129 TECHNICAL MODIFICATION MY 95 873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS 885 HIGHTEN THEFT PROTECTION Полный список '281','291','300','412','430','515','531','570','584','592','620','653','866','873','885','952'
ето това ми излезна от руския декодър
#7
Публикувано 31 октомври 2012 - 11:34
Добре аз ли не чета правилно или ти си мислиш ,че след като ти буксува само едната гума имаш блокаж?
NO PAIN - NO GAIN!
#8
Публикувано 31 октомври 2012 - 12:07
Колега,
Имаш "Sportline" опция, но не виждам блокаж.
Дифът ти е 3.67.
3.07 са само автоматите.
Имаш "Sportline" опция, но не виждам блокаж.
Дифът ти е 3.67.
3.07 са само автоматите.
#9
Публикувано 31 октомври 2012 - 12:55
Добре аз ли не чета правилно или ти си мислиш ,че след като ти буксува само едната гума имаш блокаж?
+1 .. Никакъв блокаж нямаш, както по всяка вероятност и това "ограничаване на мощността" е плод на твоето въображение, в следствие на намалената тяга от превъртащата гума..
Follow your own star...
#10
Публикувано 31 октомври 2012 - 13:59
Малей....колко мъка има на тоя свят.
#11
Публикувано 31 октомври 2012 - 14:48
Добре аз ли не чета правилно или ти си мислиш ,че след като ти буксува само едната гума имаш блокаж?
Добре аз ли не чета правилно или ти си мислиш ,че след като ти буксува само едната гума имаш блокаж?
Ами колега в интерес на истината аз не съм се изразил правилно
Но все пак на какво се дължи буксуването само на 1 а не 2 гуми :?
И още нещо за чипосването......Дилянски каза че трябва целия комп. да се сменя , не е програмируем? Демек няма да мога да мина тънка лайсна 200лв ?
#12
Публикувано 31 октомври 2012 - 17:49
На наличието на диференциал (и липсата на блокаж).Но все пак на какво се дължи буксуването само на 1 а не 2 гуми :?
Този пост е редактиран от Momchil: 31 октомври 2012 - 17:50
#13
Публикувано 31 октомври 2012 - 19:18
На темата за буксуването,просто проучи принципа на работа на дифовете.По темата за чипосването,не се сменя целия комп,а само чипчето вътре,та за туй че пак няма как да минеш с 200лв.Ами колега в интерес на истината аз не съм се изразил правилно
Явно нямам блокаж, дифа е хубаво число и съм се "филмирал" както се вика
![]()
Но все пак на какво се дължи буксуването само на 1 а не 2 гуми :?
И още нещо за чипосването......Дилянски каза че трябва целия комп. да се сменя , не е програмируем? Демек няма да мога да мина тънка лайсна 200лв ?
Никога не оставям магарето си в калта.
#14
Публикувано 02 ноември 2012 - 09:56
Нищо лично, но според мен не трябва непременно да се охулват новопостъпилите невежи съфорумци.
За чип тунинга не съм 100% наясно и не бих си сложил на атмосферния ми двигател, но от това което съм прочел виждам това за 200лв na M111.960 ( смяна EEPROM )
chp.jpeg 7,59K
33 Брой сваляния
и смятам да питам Brezel до колко си струва да се прави подобно нещо на атмосферка
За чип тунинга не съм 100% наясно и не бих си сложил на атмосферния ми двигател, но от това което съм прочел виждам това за 200лв na M111.960 ( смяна EEPROM )
chp.jpeg 7,59K
33 Брой свалянияи смятам да питам Brezel до колко си струва да се прави подобно нещо на атмосферка
Този пост е редактиран от dzuvko: 02 ноември 2012 - 09:57
#15
Публикувано 02 ноември 2012 - 10:04
Колега,мотора ти е доста добър и пъргав за това купе.
Няма смисъл да даваш 200+ лева за чипосване при положение че ефекта няма да е толкова голям.Ако за 15 к.с. и 10 до 15 nm ти се дават пари,твоя воля.
Няма смисъл да даваш 200+ лева за чипосване при положение че ефекта няма да е толкова голям.Ако за 15 к.с. и 10 до 15 nm ти се дават пари,твоя воля.
Не хапи този,който може да те изяде.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








