39 мнения по тази тема
#16
Публикувано 24 октомври 2012 - 12:05
Не, не, не за теб. Нали знаеш, че и аз съм слагал 2 пъти такъв филтър. Има разлика в по-ниските обороти и звука. Не е набутвация от моя гледна точка. Определено е от последните неща, които се монтират в една кола и то за кеф. При кола 2ра ръка има доста неща, които да се възстановят на първо време, които отнемат доста пари.
Това е моя гледна точка разбира се.
А относно атмосферен / турбо тунинг. Има хора, които не искат да слагат турбо на колите си. Познавам няколко човека, които са така. Аз също съм на този принцип. Нямам достатъчно познания да го направя като хората, не го правя. Повече ме влече компресор, но няма време в момента...
Като се освободи малко време и БМВ-то излезе на пътя, може да почна да мисля за Компресор на него
Това е моя гледна точка разбира се.
А относно атмосферен / турбо тунинг. Има хора, които не искат да слагат турбо на колите си. Познавам няколко човека, които са така. Аз също съм на този принцип. Нямам достатъчно познания да го направя като хората, не го правя. Повече ме влече компресор, но няма време в момента...
Като се освободи малко време и БМВ-то излезе на пътя, може да почна да мисля за Компресор на него
#17 Гост_евоГост_
Публикувано 24 октомври 2012 - 12:30
...приятно ми е Иван РачевКолко умопомрачен трябва да си, да дадеш 9500 евро,
от 204 става 300 коня/300нм ,100000 оборота и между 50 000 и 100 000 евро става автоматично цената и , наздраве . 2,5-16 DTM.jpg 399,31K 79 Брой свалянияИ колко коня ще вдигнеш с тоя студен вход????
п.с. това за асматика не го разбрах , но стандартен 2,5-16 прави по 2 коли на скорост на компросерчето , което по принцип е много хубава кола , жена ми кара такава .
Този пост е редактиран от ево: 24 октомври 2012 - 12:33
#18
Публикувано 24 октомври 2012 - 13:09
100 коня...... от целия инжекцион с всички доработки може, но от cold air-а е просто абсурд.
A това ми беше въпроса, съобразен с темата, колко ще спечелиш от студения вход и спортния филтър ако щеш.... само от тях монтирани на базова кола- НИЩО Наздраве
Конете май ги раздаваш като марули на пазара.
пп относно компресорчето не забравяй че е абсолютно сток кола, не топ версия на модела (като 2.5/16)
A това ми беше въпроса, съобразен с темата, колко ще спечелиш от студения вход и спортния филтър ако щеш.... само от тях монтирани на базова кола- НИЩО Наздраве
Конете май ги раздаваш като марули на пазара.
пп относно компресорчето не забравяй че е абсолютно сток кола, не топ версия на модела (като 2.5/16)
#19
Публикувано 24 октомври 2012 - 14:12
Какви са тея цени , какви са тея коне , какви са тея Nm
За 20 бона ще си взема ЧОЧКО , а не интейк , ако ще и златен да е
Имаш ли дино графика или си приказваме ей така ?
За 20 бона ще си взема ЧОЧКО , а не интейк , ако ще и златен да е
Имаш ли дино графика или си приказваме ей така ?
Този пост е редактиран от Наско: 24 октомври 2012 - 14:13
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#20
Публикувано 24 октомври 2012 - 17:24
Айде пак скандали и обидени.....
ок Иване (ево) 2.5/16 е най-великата кола за всички времена най-бързата и гениална, моля ти се не напускай нашия форум, защото ти и твоите безценни 21 поста са толкова важни за нас, че едва ли не ще се затрием като форум без теб. Бихме търпяли да ни обиждаш, да се самоизтъкваш колко си велик и колко са нищожни другите, да усираш теми, които са повече от ясни, само и само да си тук.
Наздраве!!!
ок Иване (ево) 2.5/16 е най-великата кола за всички времена най-бързата и гениална, моля ти се не напускай нашия форум, защото ти и твоите безценни 21 поста са толкова важни за нас, че едва ли не ще се затрием като форум без теб. Бихме търпяли да ни обиждаш, да се самоизтъкваш колко си велик и колко са нищожни другите, да усираш теми, които са повече от ясни, само и само да си тук.
Наздраве!!!
Този пост е редактиран от Алфонсо: 24 октомври 2012 - 17:27
#21
Публикувано 24 октомври 2012 - 17:30
Добре де, тия графики са до 7500 оборота които не са особен зор за 2.5-16в мотор-а (моя го карах на 1 бар до 8000 оборота ), но е доста далеч от 10 000 оборота. За 10 000 оборота по мотора трябва доста да се по работи т.е. доста неща се сменят, а замислял ли си се колко е живота на мотор който върти до 10000 оборота ( примерно ДТМ версията на 190Е-то)......
Този пост е редактиран от joreto: 24 октомври 2012 - 17:32
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#22
Публикувано 24 октомври 2012 - 17:31
Добре де, тия графики са до 7500 оборота които не са особен зор за 2.5-16в мотор-а (моя го карах на 1 бар до 8000 оборота ), но е доста далеч от 10 000 оборота. За 10 000 оборота по мотора трябва доста да се по-работи т.е. доста неща се сменят, а замислял ли си се колко е живота на мотор който върти до 10000 оборота ( примерно ДТМ версията на 190Е-то)......
Шшштттт тихо че току виж и тебе те пратил при гаражните нереализирани тунери
#23
Публикувано 24 октомври 2012 - 17:38
Е, че то аз съм си от тях..даже и не съм имал претенции за друго. Иначе ето малко спецификации на 190Е ДТМ в най-развитата му форма :
Engine produced aprox. 373bhp at 9500rpm. but therfore every 600 km the engines needed a revision for aprox. 12.000 Euros. Track front/ rear 1470mm/ 1455mm, wheelbase 2665mm, length 4563mm, width 1706mm, heigth 1300mm, weight 980kg, privateers 950kgduced aprox. 373bhp at 9500rpm. but therfore every 600 km the engines needed a revision for aprox. 12.000 Euros. Track front/ rear 1470mm/ 1455mm, wheelbase 2665mm, length 4563mm, width 1706mm, heigth 1300mm, weight 980kg, privateers 950kg
Engine produced aprox. 373bhp at 9500rpm. but therfore every 600 km the engines needed a revision for aprox. 12.000 Euros. Track front/ rear 1470mm/ 1455mm, wheelbase 2665mm, length 4563mm, width 1706mm, heigth 1300mm, weight 980kg, privateers 950kgduced aprox. 373bhp at 9500rpm. but therfore every 600 km the engines needed a revision for aprox. 12.000 Euros. Track front/ rear 1470mm/ 1455mm, wheelbase 2665mm, length 4563mm, width 1706mm, heigth 1300mm, weight 980kg, privateers 950kg
Този пост е редактиран от joreto: 24 октомври 2012 - 17:38
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#24
Публикувано 24 октомври 2012 - 17:54
Е, че то аз съм си от тях..даже и не съм имал претенции за друго. Иначе ето малко спецификации на 190Е ДТМ в най-развитата му форма :
Engine produced aprox. 373bhp at 9500rpm. but therfore every 600 km the engines needed a revision for aprox. 12.000 Euros. Track front/ rear 1470mm/ 1455mm, wheelbase 2665mm, length 4563mm, width 1706mm, heigth 1300mm, weight 980kg, privateers 950kgduced aprox. 373bhp at 9500rpm. but therfore every 600 km the engines needed a revision for aprox. 12.000 Euros. Track front/ rear 1470mm/ 1455mm, wheelbase 2665mm, length 4563mm, width 1706mm, heigth 1300mm, weight 980kg, privateers 950kg
Красота просто.... заради 373 насрани коня ще даваш през 600км по 12'000 евро.... абе кола за хора с възможности.
Аз като човек без възможности тайно си мечтая за компресорче 3.2 със 354коня, което спокойно издържа до 200-300 ХИЛЯДИ километра.
#25
Публикувано 24 октомври 2012 - 17:56
Айде пак скандали и обидени.....
ок Иване (ево) 2.5/16 е най-великата кола за всички времена най-бързата и гениална, моля ти се не напускай нашия форум, защото ти и твоите безценни 21 поста са толкова важни за нас, че едва ли не ще се затрием като форум без теб. Бихме търпяли да ни обиждаш, да се самоизтъкваш колко си велик и колко са нищожни другите, да усираш теми, които са повече от ясни, само и само да си тук.
Наздраве!!!
Не се чувствам обиден или засегнат
Нито съм нещо повече от гаражен тунер - напротив точно гаражен тунер съм си , не претендирам и за нещо повече
Ама не пречи да изляза / излеземе от гаражите и да застанеме на старта
Заствам зад думите на Алфонсо ! и Наздраве
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#26
Публикувано 24 октомври 2012 - 18:01
Не се чувствам обиден или засегнат
Нито съм нещо повече от гаражен тунер - напротив точно гаражен тунер съм си , не претендирам и за нещо повече
Ама не пречи да изляза / излеземе от гаражите и да застанеме на старта
Заствам зад думите на Алфонсо ! и Наздраве
Не тръгна на добре темата, ама какво да се прави, не съм от хората които ще отстъпят от мнението си заради някакви цитирани суми, снимки, графики....
Без да съм никакъв тунер, гаражен или какъвто и да било, смея да твърдя че от спортния филтър файда няма.
Наздраве!!!
Този пост е редактиран от Алфонсо: 24 октомври 2012 - 18:03
#27
Публикувано 25 октомври 2012 - 19:33
Пичове,да прекъсна спора с едно отклонение...
ТРЯБВА МИ ТЯЛО ОТ СТАР ПОВРЕДЕН ДЕБИТОМЕР... измерителя не ми трябва... Ще почерпя.. ;-)
ТРЯБВА МИ ТЯЛО ОТ СТАР ПОВРЕДЕН ДЕБИТОМЕР... измерителя не ми трябва... Ще почерпя.. ;-)
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
#28
Публикувано 25 октомври 2012 - 22:00
Пичове,да прекъсна спора с едно отклонение...
ТРЯБВА МИ ТЯЛО ОТ СТАР ПОВРЕДЕН ДЕБИТОМЕР... измерителя не ми трябва... Ще почерпя.. ;-)
Може да имаш късмет, но след 1 седмица ще ти кажа, напомни ми че ще забравя. Последния път като конвертирах към MS май запазих дебитомера макар че ми се искаше да го унищожа.. Ще ти го дам цялото нещо на някаква символична сума, че и до софия ще ти го донеса
Follow your own star...
#29
Публикувано 25 октомври 2012 - 22:22
5-КОВ позицията на дебитомера ли ще сменяш Аз моя го сложих по близо до дросела и разликата се усеща между 2000 и 4000 оборота.Промяната е че реагира по бързо като натиснеш газта но за вървене все си е тая.
#30
Публикувано 27 октомври 2012 - 14:17
Даа..! От доста време се каня... И си мисля,че едно респонсване,би ми се отразило добре... ;-)
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни