

39 мнения по тази тема
#31
Публикувано 28 октомври 2012 - 16:01
респонс ще рече чипосване или се бъркам :/ Аз мисля на пролет да го чипна да видим кво пък толкова ще стане

#32
Публикувано 28 октомври 2012 - 17:56
Response-в буквален превод значи " отговаряне", "реагиране"...
В случая,значи да му преместя дебитомера,и така да го направя по-бързо реагиращ...
В случая,значи да му преместя дебитомера,и така да го направя по-бързо реагиращ...
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
#33
Публикувано 29 октомври 2012 - 10:59
Това с преместването е добра идея.
Имай предвид, че за да е ламинарен потока през дебитомера трябва преди и след него на известно разстояние тръбите да са сравнително прави и свободни от препятствия (дросела).
Също внимавай къде се включват картерните газове - ако сложиш дебитомера след картерните газове, рискуваш да се замърсява по-лесно.
Имай предвид, че за да е ламинарен потока през дебитомера трябва преди и след него на известно разстояние тръбите да са сравнително прави и свободни от препятствия (дросела).
Също внимавай къде се включват картерните газове - ако сложиш дебитомера след картерните газове, рискуваш да се замърсява по-лесно.
#34
Публикувано 29 октомври 2012 - 11:17
В края на краищата, прецакал ли съм се с K&N които сложих на колите?
#35
Публикувано 29 октомври 2012 - 11:50
Toва е една добре направена инвестиция
Не смятам , че човек се прецаква като спестява пари
Не смятам , че човек се прецаква като спестява пари

Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#36
Публикувано 29 октомври 2012 - 13:11
Пробвал съм какво ли не и според мен най-добре си е нормален филтър който се сменя по-често.

Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#37
Публикувано 29 октомври 2012 - 13:25
Не си се прецакал...
Пестиш пари, имаш по-хубав звук!!!
Но,мощност не си качил!
Благодаря ти,Subsonic,за препоръките...
Зная за тези неща... Всъщност,знам за доста преместени дебитомери,от момчетата от SLKWorld.com...
Специално за SLK и подобните компресорни мотори,зная точно как и къде се слага! ;-)
Пестиш пари, имаш по-хубав звук!!!
Но,мощност не си качил!
Благодаря ти,Subsonic,за препоръките...
Зная за тези неща... Всъщност,знам за доста преместени дебитомери,от момчетата от SLKWorld.com...
Специално за SLK и подобните компресорни мотори,зная точно как и къде се слага! ;-)
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
#38
Публикувано 29 октомври 2012 - 13:50
Благодаря ти,Subsonic,за препоръките...
Зная за тези неща... Всъщност,знам за доста преместени дебитомери,от момчетата от SLKWorld.com...
Специално за SLK и подобните компресорни мотори,зная точно как и къде се слага! ;-)
Ще чакаме "Разкази в картинки", след като я направиш тази модификация, че във форума им доста компресорни мотори...

#39
Публикувано 29 октомври 2012 - 22:02
Понеже се поизмести темата,ще пусна нова тема за преместването на дебитомера...!
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
#40
Публикувано 30 октомври 2012 - 02:19
По темата продавам спортен филтър, конусен за 15лв, червен на цвят.... звукът е гарантиран, изглежда по този начин

Този пост е редактиран от Алфонсо: 30 октомври 2012 - 02:21
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни