Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

За спортните филтри...

спортен филтър тунинг филтър

  • Please log in to reply
39 мнения по тази тема

#16 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 октомври 2012 - 12:05

Не, не, не за теб. Нали знаеш, че и аз съм слагал 2 пъти такъв филтър. Има разлика в по-ниските обороти и звука. Не е набутвация от моя гледна точка. Определено е от последните неща, които се монтират в една кола и то за кеф. При кола 2ра ръка има доста неща, които да се възстановят на първо време, които отнемат доста пари.
Това е моя гледна точка разбира се.

А относно атмосферен / турбо тунинг. Има хора, които не искат да слагат турбо на колите си. Познавам няколко човека, които са така. Аз също съм на този принцип. Нямам достатъчно познания да го направя като хората, не го правя. Повече ме влече компресор, но няма време в момента...
Като се освободи малко време и БМВ-то излезе на пътя, може да почна да мисля за Компресор на него ;)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#17 Гост_евоГост_

Гост_евоГост_
  • Гости

Публикувано 24 октомври 2012 - 12:30

Колко умопомрачен трябва да си, да дадеш 9500 евро,

...приятно ми е Иван Рачев

И колко коня ще вдигнеш с тоя студен вход????

от 204 става 300 коня/300нм ,100000 оборота и между 50 000 и 100 000 евро става автоматично цената и , наздраве .Прикачен файл  2,5-16 DTM.jpg   399,31K   79 Брой сваляния

п.с. това за асматика не го разбрах , но стандартен 2,5-16 прави по 2 коли на скорост на компросерчето , което по принцип е много хубава кола , жена ми кара такава ;) .

Този пост е редактиран от ево: 24 октомври 2012 - 12:33

  • 0

#18 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 октомври 2012 - 13:09

100 коня...... от целия инжекцион с всички доработки може, но от cold air-а е просто абсурд.
A това ми беше въпроса, съобразен с темата, колко ще спечелиш от студения вход и спортния филтър ако щеш.... само от тях монтирани на базова кола- НИЩО ;) Наздраве :beer
Конете май ги раздаваш като марули на пазара.
пп относно компресорчето не забравяй че е абсолютно сток кола, не топ версия на модела (като 2.5/16)
  • 0

#19 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 24 октомври 2012 - 14:12

Какви са тея цени , какви са тея коне , какви са тея Nm

За 20 бона ще си взема ЧОЧКО , а не интейк , ако ще и златен да е

Имаш ли дино графика или си приказваме ей така ?

Този пост е редактиран от Наско: 24 октомври 2012 - 14:13

  • 1
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#20 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 октомври 2012 - 17:24

Айде пак скандали и обидени.....
ок Иване (ево) 2.5/16 е най-великата кола за всички времена най-бързата и гениална, моля ти се не напускай нашия форум, защото ти и твоите безценни 21 поста са толкова важни за нас, че едва ли не ще се затрием като форум без теб. Бихме търпяли да ни обиждаш, да се самоизтъкваш колко си велик и колко са нищожни другите, да усираш теми, които са повече от ясни, само и само да си тук.
Наздраве!!! :beer

Този пост е редактиран от Алфонсо: 24 октомври 2012 - 17:27

  • 1

#21 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 октомври 2012 - 17:30

Добре де, тия графики са до 7500 оборота които не са особен зор за 2.5-16в мотор-а (моя го карах на 1 бар до 8000 оборота ), но е доста далеч от 10 000 оборота. За 10 000 оборота по мотора трябва доста да се по работи т.е. доста неща се сменят, а замислял ли си се колко е живота на мотор който върти до 10000 оборота ( примерно ДТМ версията на 190Е-то)......

Този пост е редактиран от joreto: 24 октомври 2012 - 17:32

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#22 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 октомври 2012 - 17:31

Добре де, тия графики са до 7500 оборота които не са особен зор за 2.5-16в мотор-а (моя го карах на 1 бар до 8000 оборота ), но е доста далеч от 10 000 оборота. За 10 000 оборота по мотора трябва доста да се по-работи т.е. доста неща се сменят, а замислял ли си се колко е живота на мотор който върти до 10000 оборота ( примерно ДТМ версията на 190Е-то)......


Шшштттт тихо че току виж и тебе те пратил при гаражните нереализирани тунери ;)
  • 0

#23 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 октомври 2012 - 17:38

Е, че то аз съм си от тях..даже и не съм имал претенции за друго. Иначе ето малко спецификации на 190Е ДТМ в най-развитата му форма :

Engine produced aprox. 373bhp at 9500rpm. but therfore every 600 km the engines needed a revision for aprox. 12.000 Euros. Track front/ rear 1470mm/ 1455mm, wheelbase 2665mm, length 4563mm, width 1706mm, heigth 1300mm, weight 980kg, privateers 950kgduced aprox. 373bhp at 9500rpm. but therfore every 600 km the engines needed a revision for aprox. 12.000 Euros. Track front/ rear 1470mm/ 1455mm, wheelbase 2665mm, length 4563mm, width 1706mm, heigth 1300mm, weight 980kg, privateers 950kg

Този пост е редактиран от joreto: 24 октомври 2012 - 17:38

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#24 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 октомври 2012 - 17:54

Е, че то аз съм си от тях..даже и не съм имал претенции за друго. Иначе ето малко спецификации на 190Е ДТМ в най-развитата му форма :

Engine produced aprox. 373bhp at 9500rpm. but therfore every 600 km the engines needed a revision for aprox. 12.000 Euros. Track front/ rear 1470mm/ 1455mm, wheelbase 2665mm, length 4563mm, width 1706mm, heigth 1300mm, weight 980kg, privateers 950kgduced aprox. 373bhp at 9500rpm. but therfore every 600 km the engines needed a revision for aprox. 12.000 Euros. Track front/ rear 1470mm/ 1455mm, wheelbase 2665mm, length 4563mm, width 1706mm, heigth 1300mm, weight 980kg, privateers 950kg


Красота просто.... заради 373 насрани коня ще даваш през 600км по 12'000 евро.... абе кола за хора с възможности.
Аз като човек без възможности тайно си мечтая за компресорче 3.2 със 354коня, което спокойно издържа до 200-300 ХИЛЯДИ километра. :D
  • 2

#25 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 24 октомври 2012 - 17:56

Айде пак скандали и обидени.....
ок Иване (ево) 2.5/16 е най-великата кола за всички времена най-бързата и гениална, моля ти се не напускай нашия форум, защото ти и твоите безценни 21 поста са толкова важни за нас, че едва ли не ще се затрием като форум без теб. Бихме търпяли да ни обиждаш, да се самоизтъкваш колко си велик и колко са нищожни другите, да усираш теми, които са повече от ясни, само и само да си тук.
Наздраве!!! :beer


Не се чувствам обиден или засегнат

Нито съм нещо повече от гаражен тунер - напротив точно гаражен тунер съм си , не претендирам и за нещо повече

Ама не пречи да изляза / излеземе от гаражите и да застанеме на старта

Заствам зад думите на Алфонсо ! и Наздраве
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#26 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 октомври 2012 - 18:01

Не се чувствам обиден или засегнат

Нито съм нещо повече от гаражен тунер - напротив точно гаражен тунер съм си , не претендирам и за нещо повече

Ама не пречи да изляза / излеземе от гаражите и да застанеме на старта

Заствам зад думите на Алфонсо ! и Наздраве


Не тръгна на добре темата, ама какво да се прави, не съм от хората които ще отстъпят от мнението си заради някакви цитирани суми, снимки, графики....
Без да съм никакъв тунер, гаражен или какъвто и да било, смея да твърдя че от спортния филтър файда няма.
Наздраве!!!

Този пост е редактиран от Алфонсо: 24 октомври 2012 - 18:03

  • 0

#27 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2012 - 19:33

Пичове,да прекъсна спора с едно отклонение...
ТРЯБВА МИ ТЯЛО ОТ СТАР ПОВРЕДЕН ДЕБИТОМЕР... измерителя не ми трябва... Ще почерпя.. ;-)
  • 0
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!

#28 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 25 октомври 2012 - 22:00

Пичове,да прекъсна спора с едно отклонение...
ТРЯБВА МИ ТЯЛО ОТ СТАР ПОВРЕДЕН ДЕБИТОМЕР... измерителя не ми трябва... Ще почерпя.. ;-)


Може да имаш късмет, но след 1 седмица ще ти кажа, напомни ми че ще забравя. Последния път като конвертирах към MS май запазих дебитомера макар че ми се искаше да го унищожа.. Ще ти го дам цялото нещо на някаква символична сума, че и до софия ще ти го донеса :)
  • 0
Follow your own star...

#29 pArFe7u

pArFe7u

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 196 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:Всичко за Мерцедес :)
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 Kompressor 98' Elegance
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2012 - 22:22

5-КОВ позицията на дебитомера ли ще сменяш :) Аз моя го сложих по близо до дросела и разликата се усеща между 2000 и 4000 оборота.Промяната е че реагира по бързо като натиснеш газта но за вървене все си е тая.
  • 0

#30 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 октомври 2012 - 14:17

Даа..! От доста време се каня... И си мисля,че едно респонсване,би ми се отразило добре... ;-)
  • 0
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни