
Утечка
Започната от E250, 10 окт 2012 - 18:07:11
34 мнения по тази тема
#16
Публикувано 04 декември 2012 - 22:41
Дигат рамене и гледат умно. Просто не могат да се досетят от къде е проблема.
#17
Публикувано 04 декември 2012 - 22:52
Колега, препрочетох темата и ако не греша, никъде не видях, какво точно се случва с колата. Ти предполагаш че имаш проблем, предполагаш че ще сменяш акумулатори ...... не казваш защо обаче и кое те навява на тези мисли......акумулатор ли пада, друго ли.........?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#18
Публикувано 04 декември 2012 - 23:09
Да не би да върти трудно стартера а ти да си мислиш че ти пада аумулатора...
На жена ми брат и си купи чисто нов акумулатор а пък се оказаха втулките на стартера.

На жена ми брат и си купи чисто нов акумулатор а пък се оказаха втулките на стартера.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#19
Публикувано 04 декември 2012 - 23:12
Причините за притесненията са ми няколко.
1. Колата я купих лятото, и запали след като и дадохме ток. Акумулатора беше паднал (предполагам от стоенето в автокъщата), та аз си помислих, че акумулатора просто си е заминал и си взех нов. Въпреки това заредих стария ми и сега пали една 190-ка без проблем
2. След като се усъмних, че има проблем се поитересувах, и разбрах, че консумацията в покой трябва да бъде максимум 50 милиампера или 0,05 показание на уреда както съм го мерил аз. След това замерих моята консумация и видях, че се колебае около 0,14. Премерих на една Е290-ка консумацията в покой и при нея беше 0,04.
3.Колата пали много леко. Без никакво чудене, но тези дни когато застудя има промяна, и показанията на таблото премигват когато запаля сутрин (когато покарам малко ги няма тези симптоми).
1. Колата я купих лятото, и запали след като и дадохме ток. Акумулатора беше паднал (предполагам от стоенето в автокъщата), та аз си помислих, че акумулатора просто си е заминал и си взех нов. Въпреки това заредих стария ми и сега пали една 190-ка без проблем
2. След като се усъмних, че има проблем се поитересувах, и разбрах, че консумацията в покой трябва да бъде максимум 50 милиампера или 0,05 показание на уреда както съм го мерил аз. След това замерих моята консумация и видях, че се колебае около 0,14. Премерих на една Е290-ка консумацията в покой и при нея беше 0,04.
3.Колата пали много леко. Без никакво чудене, но тези дни когато застудя има промяна, и показанията на таблото премигват когато запаля сутрин (когато покарам малко ги няма тези симптоми).
#20
Публикувано 05 декември 2012 - 09:45
Би ли направил клип за да се види какво се получава, какво е това примигване...?
В какво се изразява тази промяна? Само примигването ли наричаш промяна или има разлика в реакцията на мотора като цяло?
3.Колата пали много леко. Без никакво чудене, но тези дни когато застудя има промяна
В какво се изразява тази промяна? Само примигването ли наричаш промяна или има разлика в реакцията на мотора като цяло?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#21
Публикувано 05 декември 2012 - 09:59
Иди на диагностика, щом примигва таблото, тя ще покаже вероятностите защо.
Всички лампи ли примигват, по време на паленето ли примигват или когато запалиш примигват?
След запалването мотора колебае ли или заработва както трябва?
Пробвай да палиш с всички включени консуматори и кажи какво се случва?
_________________________________________________________
Колеги, при е 2.9 къде се намира стабилизатора на напрежение?
Всички лампи ли примигват, по време на паленето ли примигват или когато запалиш примигват?
След запалването мотора колебае ли или заработва както трябва?
Пробвай да палиш с всички включени консуматори и кажи какво се случва?
_________________________________________________________
Колеги, при е 2.9 къде се намира стабилизатора на напрежение?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#22
Публикувано 05 декември 2012 - 12:33
Изразил съм се малко неправилно. Лампите не премигват, а просто някак си избледняват, и след като се запали колата си стават ярки. Също така и ако касетофона работи, той прекъсва по време на паленето, и когато колата запали си продължава работата. Колебания в работата на двигателя няма никакви. Работи си, както работи и при загрял двигател. Клип ще направя утре сутрин.
#23
Публикувано 05 декември 2012 - 12:46
Ако акумулатора пада за кратко време, има проблем, ако не, според мен нямаш проблем. В зависимост от силата на акумулатора, малко или повече на всички ни бледнеят лампите.
....снимай клипче и не и се вторачвай. Колко ампера ти е акумулатора?
....снимай клипче и не и се вторачвай. Колко ампера ти е акумулатора?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#24
Публикувано 05 декември 2012 - 17:46
Акумулатора е 100 ампера. Когато снимам клипчето да пускам ли повече консуматори, като климатик, радио и фарове, или да я паля без включени консуматори?
#25
Публикувано 05 декември 2012 - 19:24
И двата варианта филмирай...

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#27
Публикувано 06 декември 2012 - 09:27
Като по книга! 
Нямаш проблем, със здраве и безаварийно да си го ползваш!

Нямаш проблем, със здраве и безаварийно да си го ползваш!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#28
Публикувано 06 декември 2012 - 09:31
Това звучи доста успокоително, но все пак мисля, че консумацията в покой е доста по-голяма от нормалното. Другия вариант е да се вкарвам във филми и да търся под вола теле.
#29
Публикувано 06 декември 2012 - 09:41
Ако акумулатора пада за кратко време, има проблем, ако не, според мен нямаш проблем. В зависимост от силата на акумулатора, малко или повече на всички ни бледнеят лампите.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#30
Публикувано 06 декември 2012 - 17:50
Не е задължително с махане на бушоните да откриеш проблема. Имал съм случай на кола, с монтирано реле за отворен/затворен преден капак БЕЗ БУШОН, и до като го открием, че е от него си изгубихме, забележи, 8 дена... Късмет ти пожелавам и гледай хубаво под хабка, зад жабка и т.н. за допълнителни намеси, извън оригиналните.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни