Колеги, за да не пускам нови тема да си кажа болката и аз :
Значи миналата зима си купих нов акумулатор. Всичко ок докато не почнаха големите студове. Колата един ден просто нямаше грам ток в нея. Та мерене мерене и установихме проблем в бушон номер 25 (Е290ТД от 97г).
Реле за подгряващите свещи, циркулационна помпа и още други (не помня точно). Та вечер почнах да го махам тоя бушон и така. До тия дни докато вече не го слагах изобщо и си карах без него. Та според мен консумацията си продължава.
Вече като краен вариант мисля да не си пускам алармата вечер. Интересното е че някои дни си пали от раз, други (като днес например) едвам запали. Колата има печка монтирана, която не работи (но вътре контролния и панел с копченцата си мига постоянно). Алармата е нова (пак от миналата година и тя е сменена).
Къде да търсим?

Утечка
Започната от E250, 10 окт 2012 - 18:07:11
34 мнения по тази тема
#31
Публикувано 07 декември 2012 - 14:06
#32
Публикувано 29 декември 2012 - 04:45
Колега ще ти кажа един трик и моя меро го правеше този номер в началото.Когато ще спираш колата остави я да поработи 2-3 минути на място и ще видиш че няма да имаш повече проблеми(освен ако нямаш утечка)
#33
Публикувано 03 януари 2013 - 19:18
Ми при мен се оказа плафона в багажника, гасне си когато си иска. Т.е не винаги, но често не гасне и го разкачих.
За това и тук да кажа, проверявайте тия плафони ча са си е**** номерата.
За това и тук да кажа, проверявайте тия плафони ча са си е**** номерата.
#34
Публикувано 06 януари 2013 - 14:36
Продължавам с лутането, но решение няма. Днес сутринта около 10 отивам да паля и колата се мъчи. Стрелките започват да вибрират, колата запали и всичко си продължи както обикновено. След това вземам отвертки, и ключове и хващам да разглабям. Махнах мокета пред предната пасажерска седалка, тъй като там има едни кабели които не са фабрични и ме ровичкаше да ги махна.
IMG00048-20130106-1304.jpg 108,71K
12 Брой сваляния
IMG00049-20130106-1304.jpg 86,39K
14 Брой сваляния
Този кабел отстраних първо. Той беше вързан за два кабела които са за касетофона. След това отстраних това?
IMG00050-20130106-1306.jpg 114,29K
17 Брой сваляния
Нещото, което прилича на микрофон го има на една снимка в предишен мий коментар, а буксата му беше оставена под мокета на предната дясна седалка.
Другото интересно нещо за мен, което открих е това:
IMG00044-20130106-1302.jpg 75,46K
22 Брой сваляния
IMG00047-20130106-1303.jpg 101,53K
23 Брой сваляния
IMG00051-20130106-1306.jpg 113,1K
23 Брой сваляния
IMG00052-20130106-1306.jpg 78,56K
23 Брой сваляния
IMG00053-20130106-1306.jpg 121,77K
19 Брой сваляния
Тази букса не беше включена никъде и не мога да се досетя за какво трябва да служи. Моля някой, който има идея за какво слъжи да сподели. Показал съм през къде минава кабела, а той отива някъде към багажника, покрай задната седалка.
Консумацията в покой си остава отново около 0.18, което според мен е много, а и започва да се отразява на акумулатора.
Моля някой колега да ми даде координати на майстор, който може да открие проблема и да го отстрани. На ясно съм, че с моите познания няма да я открия. Последното за което се сещам е, че в момента печката на колата не работи, но не знам поради какви причини, и не знам дали тази консумация на ток не е свързана по някакъв начин с нея.
Моля давайте съвети и идеи.


Този кабел отстраних първо. Той беше вързан за два кабела които са за касетофона. След това отстраних това?

Нещото, което прилича на микрофон го има на една снимка в предишен мий коментар, а буксата му беше оставена под мокета на предната дясна седалка.
Другото интересно нещо за мен, което открих е това:





Тази букса не беше включена никъде и не мога да се досетя за какво трябва да служи. Моля някой, който има идея за какво слъжи да сподели. Показал съм през къде минава кабела, а той отива някъде към багажника, покрай задната седалка.
Консумацията в покой си остава отново около 0.18, което според мен е много, а и започва да се отразява на акумулатора.
Моля някой колега да ми даде координати на майстор, който може да открие проблема и да го отстрани. На ясно съм, че с моите познания няма да я открия. Последното за което се сещам е, че в момента печката на колата не работи, но не знам поради какви причини, и не знам дали тази консумация на ток не е свързана по някакъв начин с нея.
Моля давайте съвети и идеи.
#35
Публикувано 05 февруари 2013 - 19:50
Колеги проблема в моята кола, и консумацията на ток в покой е открит. След доста разглобяване по колатадостигнахме с майстора до доста разклонения намиращи се под молета в краката на шофьора. Там отива кабела от плюса на акумулатора, и се започва разхвърляне на плюсове за разкични модули. След мерене установихме, че консумацията идва от есин сноп с плюсови кабели. Започнахме с рязането и еврика. Кабела за захранване на вентилатора на климаттроника се оказа проблема. Сега майстора ще измисли подходящо решение, и утре събирам колата.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни