Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Утечка


  • Please log in to reply
34 мнения по тази тема

#31 emcho_k

emcho_k

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    '97 Mercedes E290 TD

Публикувано 07 декември 2012 - 14:06

Колеги, за да не пускам нови тема да си кажа болката и аз :
Значи миналата зима си купих нов акумулатор. Всичко ок докато не почнаха големите студове. Колата един ден просто нямаше грам ток в нея. Та мерене мерене и установихме проблем в бушон номер 25 (Е290ТД от 97г).
Реле за подгряващите свещи, циркулационна помпа и още други (не помня точно). Та вечер почнах да го махам тоя бушон и така. До тия дни докато вече не го слагах изобщо и си карах без него. Та според мен консумацията си продължава.
Вече като краен вариант мисля да не си пускам алармата вечер. Интересното е че някои дни си пали от раз, други (като днес например) едвам запали. Колата има печка монтирана, която не работи (но вътре контролния и панел с копченцата си мига постоянно). Алармата е нова (пак от миналата година и тя е сменена).
Къде да търсим?
  • 0

#32 phoenix679

phoenix679

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 354 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:,,,

Публикувано 29 декември 2012 - 04:45

Колега ще ти кажа един трик и моя меро го правеше този номер в началото.Когато ще спираш колата остави я да поработи 2-3 минути на място и ще видиш че няма да имаш повече проблеми(освен ако нямаш утечка)
  • 0

#33 emcho_k

emcho_k

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    '97 Mercedes E290 TD

Публикувано 03 януари 2013 - 19:18

Ми при мен се оказа плафона в багажника, гасне си когато си иска. Т.е не винаги, но често не гасне и го разкачих.
За това и тук да кажа, проверявайте тия плафони ча са си е**** номерата.
  • 0

#34 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 06 януари 2013 - 14:36

Продължавам с лутането, но решение няма. Днес сутринта около 10 отивам да паля и колата се мъчи. Стрелките започват да вибрират, колата запали и всичко си продължи както обикновено. След това вземам отвертки, и ключове и хващам да разглабям. Махнах мокета пред предната пасажерска седалка, тъй като там има едни кабели които не са фабрични и ме ровичкаше да ги махна.Прикачен файл  IMG00048-20130106-1304.jpg   108,71K   12 Брой свалянияПрикачен файл  IMG00049-20130106-1304.jpg   86,39K   14 Брой сваляния

Този кабел отстраних първо. Той беше вързан за два кабела които са за касетофона. След това отстраних това?Прикачен файл  IMG00050-20130106-1306.jpg   114,29K   17 Брой сваляния

Нещото, което прилича на микрофон го има на една снимка в предишен мий коментар, а буксата му беше оставена под мокета на предната дясна седалка.

Другото интересно нещо за мен, което открих е това:Прикачен файл  IMG00044-20130106-1302.jpg   75,46K   22 Брой свалянияПрикачен файл  IMG00047-20130106-1303.jpg   101,53K   23 Брой свалянияПрикачен файл  IMG00051-20130106-1306.jpg   113,1K   23 Брой свалянияПрикачен файл  IMG00052-20130106-1306.jpg   78,56K   23 Брой свалянияПрикачен файл  IMG00053-20130106-1306.jpg   121,77K   19 Брой сваляния

Тази букса не беше включена никъде и не мога да се досетя за какво трябва да служи. Моля някой, който има идея за какво слъжи да сподели. Показал съм през къде минава кабела, а той отива някъде към багажника, покрай задната седалка.

Консумацията в покой си остава отново около 0.18, което според мен е много, а и започва да се отразява на акумулатора.

Моля някой колега да ми даде координати на майстор, който може да открие проблема и да го отстрани. На ясно съм, че с моите познания няма да я открия. Последното за което се сещам е, че в момента печката на колата не работи, но не знам поради какви причини, и не знам дали тази консумация на ток не е свързана по някакъв начин с нея.

Моля давайте съвети и идеи.
  • 0

#35 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 05 февруари 2013 - 19:50

Колеги проблема в моята кола, и консумацията на ток в покой е открит. След доста разглобяване по колатадостигнахме с майстора до доста разклонения намиращи се под молета в краката на шофьора. Там отива кабела от плюса на акумулатора, и се започва разхвърляне на плюсове за разкични модули. След мерене установихме, че консумацията идва от есин сноп с плюсови кабели. Започнахме с рязането и еврика. Кабела за захранване на вентилатора на климаттроника се оказа проблема. Сега майстора ще измисли подходящо решение, и утре събирам колата.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни