

Утечка
Започната от E250, 10 окт 2012 - 18:07:11
34 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 октомври 2012 - 18:07
Здравейте колеги
Имам оттечка на колата. Сега като взеха да падат температурите и пали трудно. Усеща се че акумулатора се мъчи. Преди време карах колата в сервиз и не можаха да намерят от къде губи тока.. Как да оправя този проблем ?

#2
Публикувано 10 октомври 2012 - 22:11
Абе рано ти е още да се оплакваш,зимата какво ще правиш,пък за тия отечки ,дето им викаш,кажи колко ампера ти е консумацията в покой.Вземи си ако трябва нов хакумуратор,та не лошо да си обслужиш и електромотора.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 10 октомври 2012 - 23:37
Ами по принцип така като стане по студено вечер му махам едната клема .. Ама неможе така постоянно много е неприятно ..
#4
Публикувано 11 октомври 2012 - 04:51
Като махнеш клемата, вземи та вържи един уред да мери тока.
След това почваш да махаш бушоните един по един, и където падне значително консумацията, там е Утечката.
После си ти.
След това почваш да махаш бушоните един по един, и където падне значително консумацията, там е Утечката.
После си ти.
#5
Публикувано 14 октомври 2012 - 11:36
Малко нахално от моя страна да ползвам темата на колегата, но за да не пълня фотума с повтарящи се теми, ще засагна моя проблем тук. Ако някой модеретор прецени, че трябва да се пусне нова тема, ще го направя.
Та проблема е следния. От известно време имам съмнение, че имам завишена консумация а ток в колата. Автомобила ми е Е290 (W210), като си е почти в оригиналното състояние, както е излязъл от завода. В смисъл няма добявяни допълнителни плеъри, колони, аларма и т.н. Но както казах в "почти оригинално състояние. Още когато я купих преди няколко месеца забелязах, че до шофьорската врата имам монтиана някаква джаджа, която нямам представа за какво служи. Също така си купих от форума щипки за вадене на оригиналния касетофин, и след като го извадих от таблото забелязах, че има монтиран допълнителен кабел, който също не знам за какво служи, но не успях да до проследя защото отива някъде зад таблото. Та от този момент започнах да меря и търся. Първо се поразчетох как се мери самата консумация. Купих си милтиметър, и го настроих по начина както е на снимката. После разкачих минусовата клема на акумулатора и почнах с меренето. След измерване (при затворени врати, изкаран контактен ключ и заключена кола уреда отчете 0,18. След това махнах касатофона, и уреда очете 0,16, като и в двата случая след около 5-10мин. уреда отчита 0,14. Започнах с премахването на бушоните и мерене. След премахване на всички познати за мен предпазители (до акумулатора, на арматурното табло до врътката за фаровете и в двигателния отсег) нямаше никаква промяна в отчетеното от милтиметъра - 0,18, и в последствие 0,14. Та колеги, моля да ми кажете това нормална консумация ли е или наистина има утечка, и ако спроред вас има утечка, моля за насоки къде евентуално да я търся.
Мерил съм и зареждането на акумулатора, като то е малко над 14 при обороти около 2000 и изключени консуматори, и малко по-ниско след като вкл. климатроник, касетофон, и всички фарове. Акумулатора е нов (на 3 седмици) 100Аh.
Та проблема е следния. От известно време имам съмнение, че имам завишена консумация а ток в колата. Автомобила ми е Е290 (W210), като си е почти в оригиналното състояние, както е излязъл от завода. В смисъл няма добявяни допълнителни плеъри, колони, аларма и т.н. Но както казах в "почти оригинално състояние. Още когато я купих преди няколко месеца забелязах, че до шофьорската врата имам монтиана някаква джаджа, която нямам представа за какво служи. Също така си купих от форума щипки за вадене на оригиналния касетофин, и след като го извадих от таблото забелязах, че има монтиран допълнителен кабел, който също не знам за какво служи, но не успях да до проследя защото отива някъде зад таблото. Та от този момент започнах да меря и търся. Първо се поразчетох как се мери самата консумация. Купих си милтиметър, и го настроих по начина както е на снимката. После разкачих минусовата клема на акумулатора и почнах с меренето. След измерване (при затворени врати, изкаран контактен ключ и заключена кола уреда отчете 0,18. След това махнах касатофона, и уреда очете 0,16, като и в двата случая след около 5-10мин. уреда отчита 0,14. Започнах с премахването на бушоните и мерене. След премахване на всички познати за мен предпазители (до акумулатора, на арматурното табло до врътката за фаровете и в двигателния отсег) нямаше никаква промяна в отчетеното от милтиметъра - 0,18, и в последствие 0,14. Та колеги, моля да ми кажете това нормална консумация ли е или наистина има утечка, и ако спроред вас има утечка, моля за насоки къде евентуално да я търся.
Мерил съм и зареждането на акумулатора, като то е малко над 14 при обороти около 2000 и изключени консуматори, и малко по-ниско след като вкл. климатроник, касетофон, и всички фарове. Акумулатора е нов (на 3 седмици) 100Аh.
Прикачени файлове
#6
Публикувано 14 октомври 2012 - 21:25
Имаш ли печка?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 15 октомври 2012 - 05:59
Да, но дали работи не мога да кажа, защото още не естанало достатъчно студено за да се включи, а колата я имам от лятото.
#8
Публикувано 15 октомври 2012 - 08:49
Проверете предпазителите по нейните линии. ...
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 15 октомври 2012 - 18:23
При първа възможност ще се опитам да ги открия, и след това започвам с меренето.
#10
Публикувано 18 октомври 2012 - 18:36
Мистерията продължава. Търсих предпазителие за печката, но единствените който освен горе изброените бяха три, които се намираха в двигателния отсег, и са под капака, на който е стикера за фреона на климатика. След замерване разлика никаква. Отново показание 0,14. Тази ситуация, зашочва да ли образива доста нерви, а и ме навежда на мисълтта, че трянва да сменям по два акумулатора на година. Ако някой има идеи, моля да ги сподели, за да мога ра реша проблема преди симния сезон.
#11
Публикувано 04 декември 2012 - 20:15
Колеги моля помагайте. Какво ли не направих и не мога да я хвана тая утечка. До момента съм направил следното:
1.Свалял съм всички предпазители (под седалката, отстрани на арматурното табло и в двигателния отсег), и разлика няма
2. откачал съм кабела на стартера - пак греда
3.свалял съм кабела на генератора - никаква разлика.
Давайте идеи всякакви, защото това положение много ме изнервя.
Има ли възможност такъв проблем да се хване на диагностика?
Моля препоръчайте ми майстор, който би ми помогнал.
1.Свалял съм всички предпазители (под седалката, отстрани на арматурното табло и в двигателния отсег), и разлика няма
2. откачал съм кабела на стартера - пак греда
3.свалял съм кабела на генератора - никаква разлика.
Давайте идеи всякакви, защото това положение много ме изнервя.
Има ли възможност такъв проблем да се хване на диагностика?
Моля препоръчайте ми майстор, който би ми помогнал.
#12
Публикувано 04 декември 2012 - 21:14
Алармата проверете........трябва ти жичкаджия мен, не се блъскай сам....деликатна работа е. 
Диагностиката само ще помогне, няма да навреди. Няма ли жичкаджия в Златогград.....
Буксите на радиото изключва ли? Как така всички предпазители.....един по един ги сваляш, мериш за утечката, като изчезне, четеш за какво е предпазителя и нападаш вероятностите
Фаровете ти саморегулиращи ли са? Ако са и не работят....изключи буксата на кантарчето - търси го пред предна дясна гума, закачено за стабилизиращата щанга..... или буксата на ЛВР модула.....при тебе мисля че беше под задната седалка и......
........наблюдавай
Ако не помогне, свали и почисти буксите на стоповете, фасунгите им , огледай крушките.......

Диагностиката само ще помогне, няма да навреди. Няма ли жичкаджия в Златогград.....
Буксите на радиото изключва ли? Как така всички предпазители.....един по един ги сваляш, мериш за утечката, като изчезне, четеш за какво е предпазителя и нападаш вероятностите

Фаровете ти саморегулиращи ли са? Ако са и не работят....изключи буксата на кантарчето - търси го пред предна дясна гума, закачено за стабилизиращата щанга..... или буксата на ЛВР модула.....при тебе мисля че беше под задната седалка и......
........наблюдавай

Ако не помогне, свали и почисти буксите на стоповете, фасунгите им , огледай крушките.......
Този пост е редактиран от Вай Басо: 04 декември 2012 - 21:34
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Публикувано 04 декември 2012 - 21:23
Неправилно връзване на радиото също би довело до подобен проблем. С оригиналното ли си? Какъв е тоя допълнителния кабел /назад си споменал/, който излиза от него?
Една от линиите за радиото е постоянно захранена, с ключ ,без ключ, все си има 12в........я виж да не би от нея да е взето нещо......прекъсни добавяният кабел и наблюдавай и за утечка и какво ще спре да бачка.....
Свали таблото и разгледай.
Датчика за външната температура работи ли ти?
Една от линиите за радиото е постоянно захранена, с ключ ,без ключ, все си има 12в........я виж да не би от нея да е взето нещо......прекъсни добавяният кабел и наблюдавай и за утечка и какво ще спре да бачка.....
Свали таблото и разгледай.
Датчика за външната температура работи ли ти?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 04 декември 2012 - 22:34
Аларма нямам. Нито фабрична, нито допълнително монтирана. Меренията са ги правили двама жичкаджии, и аз отделно и резултата е един и същ. Предпазителите са сваляни един по един и е мерено. Не знам дали трябва да се изчаква определено време от свалянето на предпазителя и самото мерене. Фаровете не знам дали са саморегулиращи, но ще потърся това кантарче, както и този ЛРВ модул (каквото и да представлява). Радиото си е оригиналното. за него имаше вързани два кабела, които съм ги отрязал. Тези кабели завършваха с някаква букса, която не е включена никъде. Единия от еладжиите предположи, че това е било за неще като хендсфрии, което е монтирано допълнително. Може би за това е беше поставено и това нещо на снимките които съм постнал, и което прилича на микрофон. датчика за външната температура работи (ако говорим за показанията на таблото за температурата). До тук само таблото не съм свалял, но като го сваля какво да търся като проблем?
#15
Публикувано 04 декември 2012 - 22:38
Какво казаха жичкаджиите?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни