Ремонтът на течащ покрив,е изключително прост и лесен! До решението на този проблем,стигнах след много и различни опити за отстраняването му! Решението дойде от един колега от SLKWorld.com-момчето е англчанин...,а там много вали!!! :-)
Та,накратко:
1. Отвивате с отвертка държачите на изолацията на тавана... По две болтчета от страна са!
2. Внимателно издърпвате държача надолу,докато освободи малко...
3. Отваряте покрива,докато застане хоризонтално отворен ( по формата на буквата Г )...
ВАЖНО!!! Двигателя трябва да работи,и имате 10-ина мин. да работите,след което с пискане, автоматично се затваря!!!
4. Изтегляте уплътнението на тавана (страничното) напред,около 1-2мм...
5. Намествате държача,и завивате болтчетата...
Това е цялата философия! Просто е,а спестява Мнооогооо нерви! :-)
Хубаво е,когато се затваря тавана,ВИНАГИ да се спира за момент,преди да затвори,за да се убие инерцията на затваряне,защото именно натиска на тавана набива уплътнението,и така се стига до теч!
Така се ремнотира теч на SLK R170..
На другите модели е по аналогичен начин!
2 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 октомври 2012 - 14:28
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
#2
Публикувано 18 декември 2012 - 18:12
Не си вече за чирак щом си се сетил от какво протича.А при мен няма опасност от тия удари тъй като от една година не ми работи покрива.Иска ми се да имаш ел.схемата на покрива а още повече ми се иска да ми я покажеш.Пожелавам ти весела Коледа и успехи! P.S. - изкушавам се да ти препоръчам да огледаш електронния модул в багажника - поставен е в неудачна опаковка и място.От конденз или друга влага се напоява опаковката и бавно но сигурно централното заключване се поврежда.
#3
Публикувано 11 януари 2013 - 23:30
За много години! :-)
Ще опитам да намеря схема на топа тези дни,като ми остане време...
Иначе благодаря за съвета относно ел.модула на централното!
Още като взех колата...реших да добавя към заводската аларма шоков сензор...
Преди това нямаше,а като писне алармата,(която е вързана на вратите и жабката),и после мигачите оставаха да мигат учестено докато я деактивирам!!! Ужассс!
Та изключихме мигачите,вързахме и шоковия...и тогава забелязах,че влиза влага!!! ;-)
Изсуших платката,затворих всичко,завих модула в наелонова чантичка,бандажирах с тиксо,и после дунапрена!
Заспа!
Ще опитам да намеря схема на топа тези дни,като ми остане време...
Иначе благодаря за съвета относно ел.модула на централното!
Още като взех колата...реших да добавя към заводската аларма шоков сензор...
Преди това нямаше,а като писне алармата,(която е вързана на вратите и жабката),и после мигачите оставаха да мигат учестено докато я деактивирам!!! Ужассс!
Та изключихме мигачите,вързахме и шоковия...и тогава забелязах,че влиза влага!!! ;-)
Изсуших платката,затворих всичко,завих модула в наелонова чантичка,бандажирах с тиксо,и после дунапрена!
Заспа!
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
Also tagged with one or more of these keywords: ремонт, течащ покрив, SLK, SL, CLK
Модели →
CLK-класа →
Общи теми за CLK-класа →
CLK 270/320 CDI w209-обновяване!!!Актуални 2019/2020!!! Започната от Fen, 19 ное 2020 clk, clk270, clk320cdi, mb, w209 |
|
|||
Модели →
CLK-класа →
Общи теми за CLK-класа →
Смяна на седалки при CLK w209 2005г.Започната от mmd96, 29 ное 2019 clk, w209, clk w209, clk 270 и още 5 |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Избор на CLK W209 500 / 320Започната от Reigon, 13 окт 2019 CLK, 500, 320 |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Ретрофит на дигитален климатроник на ЦЛК В209/Ц В203 / Luxury climate control retrofit CLK W209/ C W203Започната от miti0660 , 20 юли 2019 CLK, W209, W203, Climate control и още 1 |
|
|
||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Ретрофит на Команд 2.0 ДХ на ЦЛК В209/Comand 2.0 DX retrofit on CLK W209Започната от miti0660 , 15 юли 2019 CLK, 209, w209, comand, навигация и още 2 |
|
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни