Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ремонт на течащ покрив...

ремонт течащ покрив SLK SL CLK

  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 октомври 2012 - 14:28

Ремонтът на течащ покрив,е изключително прост и лесен! До решението на този проблем,стигнах след много и различни опити за отстраняването му! Решението дойде от един колега от SLKWorld.com-момчето е англчанин...,а там много вали!!! :-)
Та,накратко:
1. Отвивате с отвертка държачите на изолацията на тавана... По две болтчета от страна са!
2. Внимателно издърпвате държача надолу,докато освободи малко...
3. Отваряте покрива,докато застане хоризонтално отворен ( по формата на буквата Г )...
ВАЖНО!!! Двигателя трябва да работи,и имате 10-ина мин. да работите,след което с пискане, автоматично се затваря!!!
4. Изтегляте уплътнението на тавана (страничното) напред,около 1-2мм...
5. Намествате държача,и завивате болтчетата...

Това е цялата философия! Просто е,а спестява Мнооогооо нерви! :-)

Хубаво е,когато се затваря тавана,ВИНАГИ да се спира за момент,преди да затвори,за да се убие инерцията на затваряне,защото именно натиска на тавана набива уплътнението,и така се стига до теч!
Така се ремнотира теч на SLK R170..
На другите модели е по аналогичен начин!
  • 6
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!

#2 CH2222

CH2222

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    R 170 1997 BMW E36 320 Touring 1997

Публикувано 18 декември 2012 - 18:12

Не си вече за чирак щом си се сетил от какво протича.А при мен няма опасност от тия удари тъй като от една година не ми работи покрива.Иска ми се да имаш ел.схемата на покрива а още повече ми се иска да ми я покажеш.Пожелавам ти весела Коледа и успехи! P.S. - изкушавам се да ти препоръчам да огледаш електронния модул в багажника - поставен е в неудачна опаковка и място.От конденз или друга влага се напоява опаковката и бавно но сигурно централното заключване се поврежда.
  • 0

#3 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2013 - 23:30

За много години! :-)
Ще опитам да намеря схема на топа тези дни,като ми остане време...
Иначе благодаря за съвета относно ел.модула на централното!
Още като взех колата...реших да добавя към заводската аларма шоков сензор...
Преди това нямаше,а като писне алармата,(която е вързана на вратите и жабката),и после мигачите оставаха да мигат учестено докато я деактивирам!!! Ужассс!
Та изключихме мигачите,вързахме и шоковия...и тогава забелязах,че влиза влага!!! ;-)
Изсуших платката,затворих всичко,завих модула в наелонова чантичка,бандажирах с тиксо,и после дунапрена!
Заспа!
  • 1
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!





Also tagged with one or more of these keywords: ремонт, течащ покрив, SLK, SL, CLK

2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни