Ремонтът на течащ покрив,е изключително прост и лесен! До решението на този проблем,стигнах след много и различни опити за отстраняването му! Решението дойде от един колега от SLKWorld.com-момчето е англчанин...,а там много вали!!! :-)
Та,накратко:
1. Отвивате с отвертка държачите на изолацията на тавана... По две болтчета от страна са!
2. Внимателно издърпвате държача надолу,докато освободи малко...
3. Отваряте покрива,докато застане хоризонтално отворен ( по формата на буквата Г )...
ВАЖНО!!! Двигателя трябва да работи,и имате 10-ина мин. да работите,след което с пискане, автоматично се затваря!!!
4. Изтегляте уплътнението на тавана (страничното) напред,около 1-2мм...
5. Намествате държача,и завивате болтчетата...
Това е цялата философия! Просто е,а спестява Мнооогооо нерви! :-)
Хубаво е,когато се затваря тавана,ВИНАГИ да се спира за момент,преди да затвори,за да се убие инерцията на затваряне,защото именно натиска на тавана набива уплътнението,и така се стига до теч!
Така се ремнотира теч на SLK R170..
На другите модели е по аналогичен начин!
2 replies to this topic
#1
Posted 10 October 2012 - 14:28
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
#2
Posted 18 December 2012 - 18:12
Не си вече за чирак щом си се сетил от какво протича.А при мен няма опасност от тия удари тъй като от една година не ми работи покрива.Иска ми се да имаш ел.схемата на покрива а още повече ми се иска да ми я покажеш.Пожелавам ти весела Коледа и успехи! P.S. - изкушавам се да ти препоръчам да огледаш електронния модул в багажника - поставен е в неудачна опаковка и място.От конденз или друга влага се напоява опаковката и бавно но сигурно централното заключване се поврежда.
#3
Posted 11 January 2013 - 23:30
За много години! :-)
Ще опитам да намеря схема на топа тези дни,като ми остане време...
Иначе благодаря за съвета относно ел.модула на централното!
Още като взех колата...реших да добавя към заводската аларма шоков сензор...
Преди това нямаше,а като писне алармата,(която е вързана на вратите и жабката),и после мигачите оставаха да мигат учестено докато я деактивирам!!! Ужассс!
Та изключихме мигачите,вързахме и шоковия...и тогава забелязах,че влиза влага!!! ;-)
Изсуших платката,затворих всичко,завих модула в наелонова чантичка,бандажирах с тиксо,и после дунапрена!
Заспа!
Ще опитам да намеря схема на топа тези дни,като ми остане време...
Иначе благодаря за съвета относно ел.модула на централното!
Още като взех колата...реших да добавя към заводската аларма шоков сензор...
Преди това нямаше,а като писне алармата,(която е вързана на вратите и жабката),и после мигачите оставаха да мигат учестено докато я деактивирам!!! Ужассс!
Та изключихме мигачите,вързахме и шоковия...и тогава забелязах,че влиза влага!!! ;-)
Изсуших платката,затворих всичко,завих модула в наелонова чантичка,бандажирах с тиксо,и после дунапрена!
Заспа!
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
Also tagged with one or more of these keywords: ремонт, течащ покрив, SLK, SL, CLK
Модели →
CLK-класа →
Общи теми за CLK-класа →
CLK 270/320 CDI w209-обновяване!!!Актуални 2019/2020!!! Started by Fen, 19 Nov 2020 clk, clk270, clk320cdi, mb, w209 |
|
|||
Модели →
CLK-класа →
Общи теми за CLK-класа →
Смяна на седалки при CLK w209 2005г.Started by mmd96, 29 Nov 2019 clk, w209, clk w209, clk 270 and 5 more... |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Избор на CLK W209 500 / 320Started by Reigon, 13 Oct 2019 CLK, 500, 320 |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Ретрофит на дигитален климатроник на ЦЛК В209/Ц В203 / Luxury climate control retrofit CLK W209/ C W203Started by miti0660 , 20 Jul 2019 CLK, W209, W203, Climate control and 1 more... |
|
|
||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Ретрофит на Команд 2.0 ДХ на ЦЛК В209/Comand 2.0 DX retrofit on CLK W209Started by miti0660 , 15 Jul 2019 CLK, 209, w209, comand, навигация and 2 more... |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users