}
"Дилянски " Това на моята кола ли е било или на твоята , което съм го видял с очи и пробвал как работи ???????? Аз тука непиша празни приказки !
Серс, това на моята кола ли е или на твоята? Че даже съм го и сменял.
Ако колата е преди 89-та и е без катализатор и климатик, това може да бъде авариен датчик за прегряване - но тогава е черен на цвят, не жълт, а Т на изключване на контактните пластини е 110 градуса, а не 60. Но и номерът му е друг, както вече писах по-рано.
Момчета, вместо да мислите за компаратори и релета за време - едно просто реле и въпросният датчик като управляваща верига вършат идеална работа.
Датчикът издържа достатъчно дълго - освен това подозирам че този нагревател е с положителен Т коефициент на съпротивлението и консумацията му пада с повишаване на Т, все пак е пригоден за продължителна работа - тъй като поддържа Т на двигателя около 80 градуса.
ЦДИ-тата също имат подобни нагреватели и когато те се развалят колата трудно стига 80 градуса. Собственикът сменя термостат след термостат, а колата не загрява като хората.
JTD, HDI, CDI са все една и съща технология.