Допълнителен подгрев на ДВГ - бензин
Started by milenm, 08 Oct 2012 - 12:44:58
53 replies to this topic
#31
Posted 11 October 2012 - 22:31
Sers,въпросния датчик се намира отстрани на водната помпа,и е само за подгрева на колекторите.
Стани,въпросното огледало е с датчик който съм описал по горе,той е контактен,и взема температура от самото стъкло,но не знам на колко градуса.
Стани,въпросното огледало е с датчик който съм описал по горе,той е контактен,и взема температура от самото стъкло,но не знам на колко градуса.
Никога не оставям магарето си в калта.
#32
Posted 11 October 2012 - 23:25
Може - огледалата бегло ги познавам.
#33
Posted 12 October 2012 - 08:42
В случая работят май само 2 от свещите /отчитат съпротивление/ на другата е безкр./май е изгоряла/, но това за оразмеряването звучи много логично при голяма консумация. Ако предвидим по-голям кабел за 30А /лайк съм в това!/ да речем и гнездо за бушон като започнем от 5А мисля,че има шанс да се получи...Много внимателно трябва да се оразмери окабеляването, да няма пожари.
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#34
Posted 12 October 2012 - 08:50
5 ампера за такова нещо са малко. Измери го с мултиметъра на последователно връзване и ще видиш колко е. Най-елементарното автоматизиране на това е с компаратор по напрежение и термодвойката. Първият ще го включва автоматично при волтаж > или = от 13.2 примерно, а термодвойката ще го изключва при достигане на температура 40 градуса да речем. Защо ще си играете с копчета и прочее?!
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#35
Posted 12 October 2012 - 09:05
Имам впредвид, че слагам 5А - гори, после слагам 10А и т.н.....Бушон е повече от добре да има, според мен и ключ също ако ще и само авариен да е, за да не слизам да разкачам насред пътя. А възможно ли е нещо да включва "бързовара" 10сек - 60сек след запалване /поне да качи маслото и да му разбърка чорбите/ а после, както казваш да го изключи на 75-80 градуса да речем /моята идея е да достига по-бързо работна температура/?5 ампера за такова нещо са малко. Измери го с мултиметъра на последователно връзване и ще видиш колко е. Най-елементарното автоматизиране на това е с компаратор по напрежение и термодвойката. Първият ще го включва автоматично при волтаж > или = от 13.2 примерно, а термодвойката ще го изключва при достигане на температура 40 градуса да речем. Защо ще си играете с копчета и прочее?!
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#36
Posted 12 October 2012 - 14:29
}Sers,въпросния датчик се намира отстрани на водната помпа,и е само за подгрева на колекторите.
Стани,въпросното огледало е с датчик който съм описал по горе,той е контактен,и взема температура от самото стъкло,но не знам на колко градуса.
"Дилянски " Това на моята кола ли е било или на твоята , което съм го видял с очи и пробвал как работи ???????? Аз тука непиша празни приказки !
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#37
Posted 12 October 2012 - 14:53
Е,няма да споря,тъй като в момента нямам такава да го проверя,ма масово датчика за перката си е друг.
Никога не оставям магарето си в калта.
#38
Posted 12 October 2012 - 18:01
От какъв точно Фиат е взет този корпус с подгревните свещи. И от коя морга. Мисля да инсталирам такова нещо, стига да намеря.
#39
Posted 12 October 2012 - 18:56
И аз ти търся такова бързоварче .
Никога не оставям магарето си в калта.
#40
Posted 12 October 2012 - 22:25
Е айде де няма ли да каже някой от какъв фиат, модел, прибл. година, бензин/дизел е свален чарка????
#41
Posted 13 October 2012 - 17:08
Колега, кажи от какъв фиат е бързоварчето, че аз не знам, а пък ни питат."Чудото" от снимката е корпус с 3 електрически свещи. Монтира се на много други фабрично на малкия кръг на антифриза. Уви при бенца са го спести ли по една или друга причина или поне при 124 го няма доколкото аз знам... Колко има ефект ще видим тая зима!
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#42
Posted 13 October 2012 - 18:26
Мареа jtd мотора година незнам обаче мареа, браво, брава най вече дизелите имат повечето ... Има и с по 4 свещи на фиат съм виждал но това е прекалено!
#43
Posted 13 October 2012 - 23:13
Благодаря
#44
Posted 14 October 2012 - 08:55
Това бързоварче се слага също и на дизеловите xantii аз такова слагах на бензинова xantia при един жичкаджия той ми го направи 1мин след включване на колата това да се включва и при достигане на 45' градуса да се изключва по какъв начин го е реализирал незнам но ефекта е брутален. Зимата пАлиш колата и до 5мин вече е жега като сигурно от 3та до 5мин някъде усезаемо се променя колкото до разход на гориво нямам идея имаше ли подобрение.
Мисля, че а двигателя би трябвало да е по добре една такава джаджа
Мисля, че а двигателя би трябвало да е по добре една такава джаджа
#45
Posted 14 October 2012 - 18:57
Ще се търси и ще се монтира.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users