Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Допълнителен подгрев на ДВГ - бензин


  • Please log in to reply
53 мнения по тази тема

#16 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 октомври 2012 - 20:18

Около термостата трябва да има тапа.... a за датчика....кво му пречи и да се направи да изключи и по късно, нъл не сме на електромер. :D
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#17 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 08 октомври 2012 - 20:28

Е то дупки шъ намерим,ма датчика трябва да измислим,че най малкия е на 80 и малко,пък тук е добре да се направи кът хорта,дет се вика,все пак след 40 градуса туй хич не му е нужно,самите свещи са си скъпички,и нали то не че не мога да кажа на колегата да си сложи едно копче и да не се занимава със глупости,ма има вероятност и аз да си подновя идеята,че миналата зима се опитва да ми се плюмчи изпарителя :),тааа Миленски ми събуди старите идеи,за които се сещам в големия студ.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#18 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 октомври 2012 - 20:38

Добре де, на време не може ли да го направим да изключва,както колегата писа за подгрева на задното стъкло.То беше 15мин мисля. И сигурно ще ги докара до към 80 градуса и отгоре. А че са различни температурите навън +10 до -20 съм сгласен, че нема да е точно,също, и идеалният вариант е с темп. изключване, а ако щеш и ключ който да включва 1,2 или 3 свещи в зависимост от температурата навън.
Само за инфо цената на подгрева е 15 кинта от морга...
А газовите инжекциони откъде взимат сигнал да вкл на темп и обороти?

Този пост е редактиран от milenm: 08 октомври 2012 - 20:40

  • 0

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#19 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 08 октомври 2012 - 20:44

Сетих,че огледалата за задно виждане са с такъв минусовотемпературен термодатчик,който ще е идеален за целта,като от огледалото се взема датчика и се монтира към водната система.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#20 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2012 - 08:24

Помислете и за сигнал от ел. пакета за водната система на пръскалките - малкото капаче намиращо се на капака над сервото.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#21 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2012 - 08:33

А само да питам, за евентуални възможни проблеми от поставянето на "бързовара", имам впредвид гореща вода на студен двигател, температурни разширения на истински метал и т.н. Макар, че не би трябвало да е много силен /подгрева/, нали е от фиат, а той да има 3-3,5 литра антифриз... До боза едва ли ще стигнем, но попа трябва да го вържем...
  • 0

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#22 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2012 - 08:48

Няма да има проблем с разширенията.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#23 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 октомври 2012 - 09:06

Бързовара дойде. Мислих си,че е по-голям... А ,дали мога директно за подгрева на задното стъкло да го вържа или ще прецакам релето?

P.S. Проекта продължава, само да остане време. Ето още малко "розови" снимки:

Прикачени файлове


  • 0

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#24 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 10 октомври 2012 - 14:13

Ми виж колко ампера е релето на подгрева,та какво те бърка да сложиш и отделно реле.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#25 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 10 октомври 2012 - 19:28

A така : Плюс към акумолатора прекъснат от реле , релето взима минус от температурен датчик и съответно прекъсва веригата.
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#26 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 октомври 2012 - 20:16

A така : Плюс към акумолатора прекъснат от реле , релето взима минус от температурен датчик и съответно прекъсва веригата.

Айде идвай си и да го мятаме, че и табло те чака вече...
  • 0

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#27 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 октомври 2012 - 06:02

Айде идвай си и да го мятаме, че и табло те чака вече...

Ама масата на бързовара е на корпус, така че захващането трябва да се измисли да не замаси некаде...
  • 0

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#28 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 октомври 2012 - 21:37

Сетих,че огледалата за задно виждане са с такъв минусовотемпературен термодатчик,който ще е идеален за целта,като от огледалото се взема датчика и се монтира към водната система.


Не, огледалата са с реотани с "PTC" - положителен температурен коефициент. Колкото повече загряват, толкова повече им расте импеданса и съответно дърпат по-малко ток.

Тия свещи и 3-те май множко ток ще дърпат, особено в началото - пък после, ако не се лъжа и те ще намаляват консумацията, щото са и те PTC.

Много внимателно трябва да се оразмери окабеляването, да няма пожари.

124-ките със 102 мотор имат подгрев на колектора до 60 градуса. Датчика е отстрани на водната помпа, и той управлява релето. Първоначално подгревът дърпа близо 20А - веднъж мерих с мултицет, вързан последователно. За 10сек. омекнаха кабелите на мултицета.

Датчикът е номер 26 на чертежа.

Публикувано изображение
  • 0

#29 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 октомври 2012 - 21:51

Номерът на датчика по FAE e:



35880 - цветът е жълт,. Гледай да не ти пробутат черно, че то деяни до 110 градуса, а и номерът му е друг.

http://www.detali.ru...02400071603&w=0
  • 0

#30 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 11 октомври 2012 - 22:19

Номерът на датчика по FAE e:



35880 - цветът е жълт,. Гледай да не ти пробутат черно, че то деяни до 110 градуса, а и номерът му е друг.

http://www.detali.ru...02400071603&w=0



Колега лично този датчик на моята 124-ка . м102,963 91 година без климатик . Управляваше Ел. магнитната перка и беше на 80 градуса. Подгрев на колекторите имах виждал съм го . Но моят ще да е бил другаде и друг .. Такъв жълт на 40 гр. пък съм забелязъл на комшията ми който пак е с мотор м102 . , но при него незнам дали отново е за магнитната перка.

Този пост е редактиран от sers: 11 октомври 2012 - 22:22

  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни