Допълнителен подгрев на ДВГ - бензин
Started by milenm, 08 Oct 2012 - 12:44:58
53 replies to this topic
#16
Posted 08 October 2012 - 20:18
Около термостата трябва да има тапа.... a за датчика....кво му пречи и да се направи да изключи и по късно, нъл не сме на електромер.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#17
Posted 08 October 2012 - 20:28
Е то дупки шъ намерим,ма датчика трябва да измислим,че най малкия е на 80 и малко,пък тук е добре да се направи кът хорта,дет се вика,все пак след 40 градуса туй хич не му е нужно,самите свещи са си скъпички,и нали то не че не мога да кажа на колегата да си сложи едно копче и да не се занимава със глупости,ма има вероятност и аз да си подновя идеята,че миналата зима се опитва да ми се плюмчи изпарителя ,тааа Миленски ми събуди старите идеи,за които се сещам в големия студ.
Никога не оставям магарето си в калта.
#18
Posted 08 October 2012 - 20:38
Добре де, на време не може ли да го направим да изключва,както колегата писа за подгрева на задното стъкло.То беше 15мин мисля. И сигурно ще ги докара до към 80 градуса и отгоре. А че са различни температурите навън +10 до -20 съм сгласен, че нема да е точно,също, и идеалният вариант е с темп. изключване, а ако щеш и ключ който да включва 1,2 или 3 свещи в зависимост от температурата навън.
Само за инфо цената на подгрева е 15 кинта от морга...
А газовите инжекциони откъде взимат сигнал да вкл на темп и обороти?
Само за инфо цената на подгрева е 15 кинта от морга...
А газовите инжекциони откъде взимат сигнал да вкл на темп и обороти?
Edited by milenm, 08 October 2012 - 20:40 .
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#19
Posted 08 October 2012 - 20:44
Сетих,че огледалата за задно виждане са с такъв минусовотемпературен термодатчик,който ще е идеален за целта,като от огледалото се взема датчика и се монтира към водната система.
Никога не оставям магарето си в калта.
#20
Posted 09 October 2012 - 08:24
Помислете и за сигнал от ел. пакета за водната система на пръскалките - малкото капаче намиращо се на капака над сервото.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#21
Posted 09 October 2012 - 08:33
А само да питам, за евентуални възможни проблеми от поставянето на "бързовара", имам впредвид гореща вода на студен двигател, температурни разширения на истински метал и т.н. Макар, че не би трябвало да е много силен /подгрева/, нали е от фиат, а той да има 3-3,5 литра антифриз... До боза едва ли ще стигнем, но попа трябва да го вържем...
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#22
Posted 09 October 2012 - 08:48
Няма да има проблем с разширенията.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#23
Posted 10 October 2012 - 09:06
Бързовара дойде. Мислих си,че е по-голям... А ,дали мога директно за подгрева на задното стъкло да го вържа или ще прецакам релето?
P.S. Проекта продължава, само да остане време. Ето още малко "розови" снимки:
P.S. Проекта продължава, само да остане време. Ето още малко "розови" снимки:
Attached Files
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#24
Posted 10 October 2012 - 14:13
Ми виж колко ампера е релето на подгрева,та какво те бърка да сложиш и отделно реле.
Никога не оставям магарето си в калта.
#25
Posted 10 October 2012 - 19:28
A така : Плюс към акумолатора прекъснат от реле , релето взима минус от температурен датчик и съответно прекъсва веригата.
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#26
Posted 10 October 2012 - 20:16
Айде идвай си и да го мятаме, че и табло те чака вече...A така : Плюс към акумолатора прекъснат от реле , релето взима минус от температурен датчик и съответно прекъсва веригата.
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#27
Posted 11 October 2012 - 06:02
Ама масата на бързовара е на корпус, така че захващането трябва да се измисли да не замаси некаде...Айде идвай си и да го мятаме, че и табло те чака вече...
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#28
Posted 11 October 2012 - 21:37
Сетих,че огледалата за задно виждане са с такъв минусовотемпературен термодатчик,който ще е идеален за целта,като от огледалото се взема датчика и се монтира към водната система.
Не, огледалата са с реотани с "PTC" - положителен температурен коефициент. Колкото повече загряват, толкова повече им расте импеданса и съответно дърпат по-малко ток.
Тия свещи и 3-те май множко ток ще дърпат, особено в началото - пък после, ако не се лъжа и те ще намаляват консумацията, щото са и те PTC.
Много внимателно трябва да се оразмери окабеляването, да няма пожари.
124-ките със 102 мотор имат подгрев на колектора до 60 градуса. Датчика е отстрани на водната помпа, и той управлява релето. Първоначално подгревът дърпа близо 20А - веднъж мерих с мултицет, вързан последователно. За 10сек. омекнаха кабелите на мултицета.
Датчикът е номер 26 на чертежа.
#29
Posted 11 October 2012 - 21:51
Номерът на датчика по FAE e:
35880 - цветът е жълт,. Гледай да не ти пробутат черно, че то деяни до 110 градуса, а и номерът му е друг.
http://www.detali.ru...02400071603&w=0
35880 - цветът е жълт,. Гледай да не ти пробутат черно, че то деяни до 110 градуса, а и номерът му е друг.
http://www.detali.ru...02400071603&w=0
#30
Posted 11 October 2012 - 22:19
Номерът на датчика по FAE e:
35880 - цветът е жълт,. Гледай да не ти пробутат черно, че то деяни до 110 градуса, а и номерът му е друг.
http://www.detali.ru...02400071603&w=0
Колега лично този датчик на моята 124-ка . м102,963 91 година без климатик . Управляваше Ел. магнитната перка и беше на 80 градуса. Подгрев на колекторите имах виждал съм го . Но моят ще да е бил другаде и друг .. Такъв жълт на 40 гр. пък съм забелязъл на комшията ми който пак е с мотор м102 . , но при него незнам дали отново е за магнитната перка.
Edited by sers, 11 October 2012 - 22:22 .
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users