Избор на CLK
Започната от Violeta_ive, 03 окт 2012 - 17:48:58
37 мнения по тази тема
#31
Публикувано 02 януари 2013 - 19:18
Предпочитам климатика защото на един приятел 2 пъти му горя някаква джаджа на климатроника сруваща към 200 лв.
По-малко електроника = по-малко ядове.
Кожата...зимата ОК,има подгряване,но лятото докато започне да охлажда климатика ще ми залепне задника(особенно като се налага да мръдна на късо-1 км, из града примерно)
И защото за покупката мога да дам до 6000 лв. мах. и предпочитам да взема кола която е в по-добро състояние вместо някоя по-изпусната с повече екстри.
По-малко електроника = по-малко ядове.
Кожата...зимата ОК,има подгряване,но лятото докато започне да охлажда климатика ще ми залепне задника(особенно като се налага да мръдна на късо-1 км, из града примерно)
И защото за покупката мога да дам до 6000 лв. мах. и предпочитам да взема кола която е в по-добро състояние вместо някоя по-изпусната с повече екстри.
#32
Публикувано 02 януари 2013 - 19:55
197 к.с. е след фейса ,193к.с. е 230К преди фейса.Кожата е много добра екстра,плюс това интериора изглежда по съвсем друг начин!Извинявам се,бях изумил че 200 К има 3 двигателя.Както сте се досетили питането ми беше за 200 К -192 к.с. и 230 К - 197 к.с.
Колата ще е преди фейс лифта -
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#33
Публикувано 02 януари 2013 - 20:02
Не знам как е при други кожи, но тази на CLK-то никога не ми е лепнела. Даже с плат е още по-гадно защото съпротивлението при триене с доста материи е голямо и се получава доста по-гадно. А що се отнася до евентуалните проблеми с климатроника... там не съм наясно. Само мога да ти кажа, че това да може да си регулираш температурата е нещо невероятно , особенно зимата.
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#34
Публикувано 02 януари 2013 - 20:11
Няма такава 197. Всички 2.3К са 193к.с. По DIN и по SAE има разлика в конете и от там идва това 197.
#35
Публикувано 02 януари 2013 - 21:21
Има ,има след 06 2000 мотора от 193 става 197кс макс. обороти му са повишени с 200 ,излиза от завода с иридиеви свещи.Даже на сайта на Ngk дават различни свещи за двата мотора.И по Vin излизат различни ,Enhanced output of engine, мотора е 111.982 за 197кс .http://mercedes.test...essor197Hp.html .Тези са свещите за 197кс 111.982.IFR6D10,тези са за 193кс 111.975 BKR6EIX-11Няма такава 197. Всички 2.3К са 193к.с. По DIN и по SAE има разлика в конете и от там идва това 197.
Този пост е редактиран от doich: 02 януари 2013 - 21:35
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#36
Публикувано 02 януари 2013 - 22:19
Mда, явно аз бъркам. Извинявам се
#37
Публикувано 02 януари 2013 - 22:29
Така е колега,човек се учи докато е жив ,и в това няма нищо лошо .
Този пост е редактиран от doich: 02 януари 2013 - 22:34
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#38
Публикувано 02 януари 2013 - 23:33
Плюсче за Doich, моторите 230К са различни преди и след фейса, ако имаше разлика идваща от системите DIN и SAE, щеше да излиза така и за другите мотори.
100 k.c. по SAE се равняват на 101,42 по DIN, на 190 коня разликата е две и нещо, почти незначителна.
100 k.c. по SAE се равняват на 101,42 по DIN, на 190 коня разликата е две и нещо, почти незначителна.
Този пост е редактиран от Алфонсо: 02 януари 2013 - 23:36
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни