Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Избор на CLK


  • Please log in to reply
37 мнения по тази тема

#16 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 ноември 2012 - 10:45

Това цлк го коментирахме мисля преди известно време. Грам не ми вдъхва доверие. Кайни 111 и 27х моторите нямат много общо :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#17 achkata

achkata

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Burgas
  • Автомобил:
    N/A

Публикувано 21 ноември 2012 - 19:08

Здравейте колеги, ще използвам тази тема, за да не отварям нова. Пуснах мнение в 1вата тема, но не получих отговор.
Бих искал да Ви помоля да си дадете мнението относно конкретно тази обява
http://www.autoscout...878833310000000 . Проблем ли е че моторът е на 200 000 - в България всички са на по 140 000 и това няма да го коментирам - интересува ме какви проблеми могат да възникнат при компресор на повече километри ?

Понеже съм в процес съм на търсене на Мерцедес от Германия между w203/w209/w211 и на снимки този го докарва кажете при евентуален оглед какво трябва да се гледа, разбирам че този мотор е оптималният вариант освен 320-ката, съжелявам, че не ги знам по кодове.

Също така кой от двата мотора е по-удачен за газифициране. Очаквам вашите мнения по конкрентата обява

Поздрави

Ачо


Колеги, никой ли няма да помогне? Много съм бос в мерцесес средите, ще съм благодарен на всякакви мнения.
  • 0

#18 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 ноември 2012 - 20:07

Добре...
Интериорът изглежда страхотно.
Колата е фейслифт. Това добре.
Предната броня не е оригинална, най-вероятно е "смоличка къстъмс" и вече е нацепена отвсякъде.
Кой знае как са набодени в нея фарчетата и другите аксесоари, ама да речем че това се оправя.
Джантите изобщо не са от тази кола.
Тази силиконова лепенка Брабус на двигателя... дори е залепена криво.
Ауспухът е някакъв тунинг/мунинг.

Колицата изглежда чиста, но нещата които са кичени по нея ми навяват мисли на елементарна шваба или поредния турчин баш-тарикат, който е искал да изпъква.
За 20000лв. мисля можеш да намериш доста по-стойностни машини от тая снимкова шукария.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#19 achkata

achkata

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Burgas
  • Автомобил:
    N/A

Публикувано 21 ноември 2012 - 21:56

Благодаря ти за отговора, това за бронята не знаех, че е някакъв автърмаркет шит , а това с лепенката и аз не доумявам каква и е целта да седи на двигателя като цяло.
  • 0

#20 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 ноември 2012 - 22:30

Mи пише, че е Брабус, изглежда като Брабус целия пакет, но дали е истински, никой не знае.
А и как са станали 190 коня. Не видях Брабус да са имали пакет за обикновения компресор..., но може и да бъркам и колата да е перфектна.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#21 IvanGT

IvanGT

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Sandanski

Публикувано 01 януари 2013 - 17:49

Здравейте.
Предстой ми покупка на Цлк...но кой мотор да взема 200 К или 230 К?
Интересува ме копресорите при 2-та мотора различни ли са ?Ако да кой е по-издържлив/сполучлив?Като цяло кой двигател е по-добрия избор?
  • 0

#22 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 януари 2013 - 19:25

Компресорите (supercharger)са еднакви щатски Eaton 62 .62 е дебита в кубични инчове в секунда.Оргиналният компресорен мотор е 230К,200 К се прави за износ за Италия ,Гърция и Португалия за избягване на данъчни ограничения.Мощността на 230к е 193кс ,на 200к е 192кс ,но въртящия момент на 230 е по голям с 15NM.Освен това за да постигне същата мощност като на мотор с 300куб. см повече ,при 200К е увеличен хода на буталото ,респективно степен на сгъстяване.Това от своя страна води до повишени изисквания към октановото число на бензина заради по високата степен на сгъстяване,съответно малко по малък моторесурс тъй като двигателя става дългоходов.Това е откъм механическа гледна точка,откъм вървеж нямат разлика,освен малко по доброто ускорение до 60 км/ч на 230к поради по високия му въртящ момент!

Този пост е редактиран от doich: 01 януари 2013 - 22:03

  • 2

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#23 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 януари 2013 - 22:03

Да не забравяме 200К, 163к.с., който е доста масов двигател.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#24 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 януари 2013 - 22:26

Между другото в по старите авто списания така наречения избор на редактора (editor choice) е винаги 230к.200к 163кс просто са го скопили откъм мощност и въртящ момент ,за да може да влезе в еконормите за изгорели газове.Може би и поради намаления му ход на буталото и малко изменената му горивна камера и понижената му натовареност , моторесурса му би трябвало да е по висок отколкото на по старите мотори.

Този пост е редактиран от doich: 01 януари 2013 - 22:45

  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#25 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 януари 2013 - 22:49

Mда, има и няколко вариации на този мотор (4 или 5) в зависимост от купето, на което се монтира. Всички са 163к.с. При 208 мисля е само една.
Докато 192к.с. 200К е само 111.944. ECU управлението му е хубаво, но намирам по-новите 163к.с. за доста по-приятни за каране.
Забавното е, че при SLK компресора няма ел.магнитна шайба, а е постоянно зацепен.
Колегата е на ход да каже какво си е харесал, че стана голяма сага :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#26 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 януари 2013 - 02:25

Да не забравяме 200К, 163к.с., който е доста масов двигател.


Определено е така... Като мислех къде да я застраховам мойта, масово застрохователите ми казваха как колата ми не съществува :D Дори и из нета се намира сравнително малко информация. Но пък разликите с 230К мотора смятам че са пренебрежимо малки (10нМ повече, 10мм по голям ход на буталото, ама то е и с по-голям диаметър, така че е нормално и едва 0.3с по-бързо от 0 до 100, естествено по сухи спецификации). Вече разликите с 163hp 200K е значителна, така че аз бих заложил на 230-ка, че въртящия момент си е нещо хубаво :)
  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#27 Bavarcho

Bavarcho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 януари 2013 - 10:58

Всичко различно от 430 е компромис :cool
  • 0

#28 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 януари 2013 - 16:58

Всичко различно от 430 е компромис :cool

То е ясно ама човека пита за разлика м/у 200к и 230к.Kainy на 230 съотношението ход 90.9мм към диаметър 88.4мм го прави почити квадратен т.е. според старите учебници дето учех по тях е най-уравновесен :beer !
  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#29 IvanGT

IvanGT

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Sandanski

Публикувано 02 януари 2013 - 17:47

Извинявам се,бях изумил че 200 К има 3 двигателя.Както сте се досетили питането ми беше за 200 К -192 к.с. и 230 К - 197 к.с.
Който и да взема задължително ще се газифицира.
Колата ще е преди фейс лифта - 98-99г.
Предпочитам да е с климатик,без кожа.
  • 0

#30 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 януари 2013 - 18:54

Не знам защо ти е без кожа. Аз съм с климатроник и кожа и нито лятото, нито зимата имах някакво неудобство. Не знам дали колата си е фабрично със стъкла които намаляват пропускането на топлина, но е факт, че се загряваше доста по-малко от това което очаквах, или познавах от старите си автомобили. Вече заработили климатика, става рай.
  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни