Избор на CLK
Започната от Violeta_ive, 03 окт 2012 - 17:48:58
37 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 октомври 2012 - 17:48
Здравейте, решила съм да си купя CLK, доколкото се разпростират познанията ми тези коли напъно задоволяват изискванията ми. Въпроса е, че на пазара има предлагане на доста различни модели, от които не мога да преценя кое би било най-добрият избор. Затова пиша тук и бих искала да помоля за съвет. Спрях се на няколко коли: 1во. CLK 200 компресор 163 кс.,авангард, 2001г., ръчна ск. с фабричен газов инжекцион, внос от Италия; 2ро. http://nfs.mobile.bg...8205&f1=details , CLK 320, 218 кс.....моля за препоръка или насока към някоя от тези коли или към друга....Благодаря предварително
#2
Публикувано 03 октомври 2012 - 20:46
Няма фабричен газов инжекцион при Мерцедес
Иначе... имам едно 500 за продан, ако ти е интересно, но е от по-новите... пак с газов инжекцион.
Принципно 320ката е най-добре от всички гледни точки, но са автомати, а автомата гори повече.
Иначе ако е компресорна, според мен е по-удачно да е ръчни скорости.
Иначе... имам едно 500 за продан, ако ти е интересно, но е от по-новите... пак с газов инжекцион.
Принципно 320ката е най-добре от всички гледни точки, но са автомати, а автомата гори повече.
Иначе ако е компресорна, според мен е по-удачно да е ръчни скорости.
#3
Публикувано 03 октомври 2012 - 21:00
А какво ще кажеш за тази от линка....има хромирани лайсни на бронята и от страни, които не съм виждала на други CLK...това нормално ли е
#4
Публикувано 03 октомври 2012 - 21:08
Изглежда приятно, но лайстните са правени допълнително като гледам по снимките...
Парктроника и той, иначе по снимки... супер е.
Ето ти снимки на чист елеганс.
http://forums.mbclub...clk-class-w208/
Парктроника и той, иначе по снимки... супер е.
Ето ти снимки на чист елеганс.
http://forums.mbclub...clk-class-w208/
#5
Публикувано 03 октомври 2012 - 21:20
Ясно....благодаря за отговора
#6
Публикувано 03 октомври 2012 - 22:23
Не са най-важното лайстните при покупка на стара кола. Има куп неща за гледане, най-добре в квалифициран сервиз, различен от предложения от продавача
Като модел ЦЛК-то W208 е доста здрав автомобил, но това не значи че няма какво да му се счупи.
320-ката е добър избор, но караш ли повече градско компресор с ръчни скорости е по-добре. Гледай за по-мощната версия 200Компресор 192 коня или направо за 230 Компресеор.
Като модел ЦЛК-то W208 е доста здрав автомобил, но това не значи че няма какво да му се счупи.
320-ката е добър избор, но караш ли повече градско компресор с ръчни скорости е по-добре. Гледай за по-мощната версия 200Компресор 192 коня или направо за 230 Компресеор.
#7
Публикувано 03 октомври 2012 - 22:47
+1Като модел ЦЛК-то W208 е доста здрав автомобил, но това не значи че няма какво да му се счупи.
320-ката е добър избор, но караш ли повече градско компресор с ръчни скорости е по-добре. Гледай за по-мощната версия 200Компресор 192 коня или направо за 230 Компресеор.
#8
Публикувано 04 октомври 2012 - 00:11
Благодаря за менията и пепоръките, просто избора е много труден, защото искам да комбинирам всички препоръки в една кола и в крайна сметка само се чудя . Бихте ли погледнали тази....320-ка ...някакъв съвет за този метанов инжекцион?? http://nfs.mobile.bg...8205&f1=details
#9
Публикувано 04 октомври 2012 - 07:41
Чак ми се струва, че ти я продаваш тази кола. 2 пъти я пускаш... Част от посочените екстри не са вярни. Вземи vin от продавача и ще ти кажа повече за машинката.
#10
Публикувано 04 октомври 2012 - 13:03
Не, не я продавам аз..пускам я пак, защото исках да се информирам за метановия инжекцион и дали CLK с такъв е уместна комбинация...........а vin ще взема на място, че продавача не иска да го даде
#11
Публикувано 04 октомври 2012 - 18:21
Метановия инжекцион е толкова уместен за двуврато купе, че една позната която не ме послуша и си сложи метанов инжекцион на ЦЛК-то, сега се чуди как да го махне и да го замени с газов инжекцион. Метанът е удачен единствено за таксита.
#12
Публикувано 04 октомври 2012 - 18:22
Виж това изглежда ми в пъти по-читаво, нищо че е преди фейса http://nfs.mobile.bg...9452&f1=details
#13
Публикувано 20 ноември 2012 - 21:09
Не знам какви пари си готова да дадеш, и дали си се насочила към W208 или w209 но мога да ти предложа доста уникална кола с екстри, който няма да намериш на куп...
Колата е CLK W208 320-ка. Има изписано доста във форума за нея - разгледай и пиши ако се интересуваш.
EDIT:
http://forums.mbclub...__fromsearch__1 избирана е сред много други!
Колата е CLK W208 320-ка. Има изписано доста във форума за нея - разгледай и пиши ако се интересуваш.
EDIT:
http://forums.mbclub...__fromsearch__1 избирана е сред много други!
Този пост е редактиран от HIFI: 20 ноември 2012 - 21:11
#14
Публикувано 21 ноември 2012 - 01:19
Здравейте колеги, ще използвам тази тема, за да не отварям нова. Пуснах мнение в 1вата тема, но не получих отговор.
Бих искал да Ви помоля да си дадете мнението относно конкретно тази обява
http://www.autoscout...878833310000000 . Проблем ли е че моторът е на 200 000 - в България всички са на по 140 000 и това няма да го коментирам - интересува ме какви проблеми могат да възникнат при компресор на повече километри ?
Понеже съм в процес съм на търсене на Мерцедес от Германия между w203/w209/w211 и на снимки този го докарва кажете при евентуален оглед какво трябва да се гледа, разбирам че този мотор е оптималният вариант освен 320-ката, съжелявам, че не ги знам по кодове.
Също така кой от двата мотора е по-удачен за газифициране. Очаквам вашите мнения по конкрентата обява
Поздрави
Ачо
Бих искал да Ви помоля да си дадете мнението относно конкретно тази обява
http://www.autoscout...878833310000000 . Проблем ли е че моторът е на 200 000 - в България всички са на по 140 000 и това няма да го коментирам - интересува ме какви проблеми могат да възникнат при компресор на повече километри ?
Понеже съм в процес съм на търсене на Мерцедес от Германия между w203/w209/w211 и на снимки този го докарва кажете при евентуален оглед какво трябва да се гледа, разбирам че този мотор е оптималният вариант освен 320-ката, съжелявам, че не ги знам по кодове.
Също така кой от двата мотора е по-удачен за газифициране. Очаквам вашите мнения по конкрентата обява
Поздрави
Ачо
#15
Публикувано 21 ноември 2012 - 09:43
Ми мога да ти кажа, че моя компресоор (200, w208) е уж на 140к километра, но му е сменяна ангренажна верига, което прави поне 300к и на компресора му няма хептем нищо. Освен това доколкото ми е известно, компресора няма това износване като при турбото, така че не би трябвало да те притеснява (но може и грешно да съм разбрал).
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни