Колеги помагайте :)
Започната от Марина Стоянова, 22 сеп 2012 - 09:10:11
83 мнения по тази тема
#46
Публикувано 03 октомври 2012 - 23:56
О тази я гледах дори и на живо огледах я много добре дори и няма да ви кажа на гледно е страхотна но на живо не си струва да се гледа.
Под калниците имаше едни хубави дупки ама хубави и замазани с силикон
под постелките от пред в краката имаше вода която е влязла най вероятно от някоя яма която не се виждаше
и от таз се отказах почвам да губня надяжда че ще си намеря нещо свястно .
Под калниците имаше едни хубави дупки ама хубави и замазани с силикон
под постелките от пред в краката имаше вода която е влязла най вероятно от някоя яма която не се виждаше
и от таз се отказах почвам да губня надяжда че ще си намеря нещо свястно .
#47
Публикувано 04 октомври 2012 - 08:34
Като те чета, стигам до извода, че кръстосваш цялата страна в търсене на МБ. От Варна си, пък щом си гледала тази кола, която е в София, мани
А иначе действително по снимки изглежда, като супер екземпляр.
А иначе действително по снимки изглежда, като супер екземпляр.
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#48
Публикувано 04 октомври 2012 - 08:57
О супер на пръв поглед но да не ти се налага да я оглеждаш че лошо ще ти стане дупки , ръжда замазана от всякъде колкото да си я продаде господина
ама аз не съм проста като съм жена не се лъжа лесно а оня се опитва да ме излъже че е супер само двигателя и харесах беше добър нищо друго нямаше което да ми хване окото както се казва но не се отказвам продължавам да си търся мерджо които да ми допадне
ама аз не съм проста като съм жена не се лъжа лесно а оня се опитва да ме излъже че е супер само двигателя и харесах беше добър нищо друго нямаше което да ми хване окото както се казва но не се отказвам продължавам да си търся мерджо които да ми допадне
#49
Публикувано 04 октомври 2012 - 10:53
Само да споделя, не да убеждавам:А на тая черната да сте забеляза ли че и е сменян предния капак с Е-класов(защо ли?)-вероятно челен удар,а може просто така за кеф,и дясната фуга над фара ми се гледа повече зяпнала от лявата,волана също е сменян(124 няма оригинално с точно такъв)и не на последно място само на шофьорската врата има ел.седалки(странна работа),аз лично не съм виждал такива модели поне не и оригинал,иначе колата хваща окото и то много,но да не забравяме,че е 4х4,а там подръжката си е брадва-който е притежавал знае за какво става дума и на последно място прекалената ниска цена,а добре запознатите с марката добре знаят,че евтиният Бенц излиза прекалено солено и има вероятност да намразиш марката до живот.На колежката и пожелавам успех в търсенето и да не прибързва с покупката,а да се зареди с много търпение,ако иска да се сдобие с добър екземпляр и да не преглъща някои дребни забележки,които след време може много да я дразнят и да и пречат-усилено търсене му е майката и много чакане и търпение,докато излезне подходящия и твой екземпляр-ще го разпознаеш веднага като го видиш още на пръв поглед.
1. 4х4 си е скъпа подръжката - шарнир 220кинта,преден лагер 170,предни маншони 150 всички и т.н., но кеф цена нема /да видиш W124 да врътка предни, да я "заковава" като влезеш у некоя локва с калпави гуми и 120км/ч/ - справки снимката /айде да идва снега /
2. моята е бензин газ 260 автомат - не мисля дали ще запали зимата, прецаква се газовото - карам на бензин, а ако ми замине нещо по бензина ще се прибера на газ
3.15-16 газ в града, 12 извън /май нещо още не беше наред центровката - коригирано с помоща на dilqnski,но тва е др.тема /, но ми е падала и на 8.8 при 110 - няма толкова евтина нафта и разход на дизел май
И пак казвам,че просто споделям, не бих желал да убеждавам някой или да повлиявам при решение.
Желая успех с избора!
И да се похвалиш живот и здраве!
Прикачени файлове
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#50
Публикувано 04 октомври 2012 - 14:10
Е,скъпа поддръжка,ма се кефиш другите като драскат на едно място,пък ти минаваш край тях,без грижи.Зимата в снега ,лялото на плажа .
Никога не оставям магарето си в калта.
#51
Публикувано 04 октомври 2012 - 14:23
Е да естествено че ще споделя първо тука е кача снимки за да си кажете мнението .
Аз по принцип не се влияя защото все пак на мен трябва да ми хареса
и аз давам парите така че аз само мнения и съвети слушам и събирам за което Благодаря
а наистина се надявам скоро да намеря нещо добро което да ми хареса
а не се и съмнявайте че няма да я споделя с вас .
Аз по принцип не се влияя защото все пак на мен трябва да ми хареса
и аз давам парите така че аз само мнения и съвети слушам и събирам за което Благодаря
а наистина се надявам скоро да намеря нещо добро което да ми хареса
а не се и съмнявайте че няма да я споделя с вас .
#52
Публикувано 04 октомври 2012 - 14:26
Ох, мерсиии!Е,скъпа поддръжка,ма се кефиш другите като драскат на едно място,пък ти минаваш край тях,без грижи.Зимата в снега ,лялото на плажа .
Не се получи клипа преди снимката,за съжаление, да ви покажа снегорина,че в youtube има само 2-3 клипа за W124 4Matic в сняг. А къде се качва,кучето, не ми се вярва,въпреки че аз го карах. Бузлуджа от хижите до чинията непочистен 30-40 санта и една ледена коричка отгоре...А после в с.Шипка една ледена пързалка - не я усети на качване и то с калпави гуми! Ама слизах на шейна пусто,я сурках у бордюра та спре 30м преди един дувар,че не знаех тогава /бях млад /, че се слиза с 2-3 зъба на ръчната, на N и обираш лекинко с крачната.../подобна тема няма да е излишна май, че щеше да ми замине колицата/
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#53
Публикувано 05 октомври 2012 - 19:15
#54
Публикувано 05 октомври 2012 - 22:00
Стига пита,че ще си останеш пешеходка .Италианките са по без ръжда,тъй че от близко може и да ти хареса.Изкърти някой лев на място,главата в торбата и да е весело.Това което ти се иска,не съществува,все пак ЕГН-то си казва думата,то и ние вече не сме като на двадесет,ма си свиркаме.Това е кола,не друг мъж,тъй че не се вживявай толкова.
Този пост е редактиран от dilqnski: 05 октомври 2012 - 23:53
Никога не оставям магарето си в калта.
#55
Публикувано 05 октомври 2012 - 23:18
+1Стига пита,че ще си останеш пешеходка .Италианките са по без ръжда,тъй че от близко може и да ти хареса.Изкърти някой лев на място,главата в торбата и да е весело.Това което ти се иска,не съществува,все пак ЕГН-то си казва думата,то и ние вече не сме като на двадесет,ма си свиркаме.Това е кола,не друг мъж,тъй че не вживявай толкова.
Аз до колкото разбирам колежката чака някой да и подари кола. Иначе няма да я хареса. Не гледай чак толкова тая ръжда ,все едно ще го пазиш за внуците тоя Мерцедес. Кола на 20 години какви могат да ви бъдат очакванията, най-много хубав запазен двигател останалото са компромиси
#56
Публикувано 06 октомври 2012 - 07:52
Да така е но все пак гледам да е нещо запазено все пак не я взимам сега да я ремонтирам е то е нормално да се сменят масла и филтри и от осрта но да почвам да я ремонтирам защото ще излезе все нещо което да не е на ред това не го харесвам .Да може и да преувеличавам извинете ме но все пак гледам да е нещо по така . Питам ви защото уважавам като по големи от мен и по разбиращи искам и вашия съвет и мнение затова и ви и питам до сега сте ми помогнали за всичко за което съм ви благодарна много .
До края на следващата седмица вече се надявам да си имам кола
До края на следващата седмица вече се надявам да си имам кола
#57
Публикувано 06 октомври 2012 - 08:59
Здравейте, ако ще е без ръжда мечо значи трябва да търсиш италиянка. Обаче трябва много да внимаваш за двигателя и скоростите. За пример моята кола е от италия и няма никъде ръжда, но пък и направих основен ремонт на двигателя и на скоростната кутия. Не казвам, че всички от италия са така, но имай едно на ум и много внимавай какво купуваш.
Ето и аз да предложа една колица. На мой приятел е и знам какво и е състоянието а то е отлично. Буквално се качваш и знаеш, че колата е в отлично техническо състояние и няма какво да и се прави.
Ето и аз да предложа една колица. На мой приятел е и знам какво и е състоянието а то е отлично. Буквално се качваш и знаеш, че колата е в отлично техническо състояние и няма какво да и се прави.
Този пост е редактиран от mironov_s: 06 октомври 2012 - 09:00
#58
Публикувано 06 октомври 2012 - 09:12
Лелеее ти къде скочи аз търся нещо поне до 4 или най много 5 хиляди . Но благодаря все пак .
#59
Публикувано 06 октомври 2012 - 09:35
Миронов,тая талига е далеч от идеалното състояние,пък да не говорим за такива пари.124-ката си класическо яко возило,ма как може да го сравняваме с нещо по-ново,като да речем една 203-ка 270cdi 2000г.,то става въпрос вече за почти една и съща цена.Дадох пример за 2000г,защото са по-евтини,когато се доближат двете цени,трябва да си ..........,да си купиш..........
Другото,никой не ще да си от ремонтира колата която си купува,а налива пари в масла и филтри,пък да речем в замяна на това си я кара разбита,или искате някой да ви я оправи,пък вие после само да лузгате,ма тогава била пък скъпа.Идеално запазено състояние само в магазина ,другото купуваш стара,плащаш в сервиз да ти я възстановят,седиш без пари,и пак караш здрава кола,но не и идеална..
Другото,никой не ще да си от ремонтира колата която си купува,а налива пари в масла и филтри,пък да речем в замяна на това си я кара разбита,или искате някой да ви я оправи,пък вие после само да лузгате,ма тогава била пък скъпа.Идеално запазено състояние само в магазина ,другото купуваш стара,плащаш в сервиз да ти я възстановят,седиш без пари,и пак караш здрава кола,но не и идеална..
Никога не оставям магарето си в калта.
#60
Публикувано 06 октомври 2012 - 10:02
Да ме извинява колегата (не търся заяждане) ама това бивше такси дето го е дал като предложение хич не ми се струва че си заслужава високата цена.
Относно по горните постове аз виждам нещата така.
По добре купето да е в безупречно състояние ,а пък двигател и скорости се ремонтират.Хване ли те ръждата и изтървеш ли я оправия няма ,а и най ме дразни като стане колата после 6 различни цвята или нюанси.Две коли съм карал внос от Австрия е няма такива ръждилници но пък двигатели окачване и скорости бетон.
Относно по горните постове аз виждам нещата така.
По добре купето да е в безупречно състояние ,а пък двигател и скорости се ремонтират.Хване ли те ръждата и изтървеш ли я оправия няма ,а и най ме дразни като стане колата после 6 различни цвята или нюанси.Две коли съм карал внос от Австрия е няма такива ръждилници но пък двигатели окачване и скорости бетон.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни