ПРОБЛЕМ! авариен режим
Започната от niki_3, 18 сеп 2012 - 17:42:14
авариен режим махимална скорост чип тунинг JRTuning проблем
29 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 септември 2012 - 17:42
Здравейте,
Имам Ц спорт купе 203-ка 220 ЦДИ- 150 к.с., води се ЦЛ203.
Проблемът ми е следния... Колата беше чипосвана, сигурно 10 пъти резултат НИКЪВ... и след поредния път, имаше минимален ефект... махнах катализатори и всичко, което може да спъва колата.
Онзи ден, ми беше за смяна маслото, а се връщах от София в 3-4 часа, нямаше коли и реших да я пробвам, и вдигам аз 220км/ч (вдигал съм 237 по байр надолу..), и колата влезе в авариен режим. Пробвам аз пак 208-207 и пак авариен (. Реших, че колата влиза в него заради това че таймера на маслото е изтекъл, НО смених маслото и днес пак пробвам какво ще стане, на 230 км/ч (пробвах го 3 пъти) колата влиза в авариен като изгася и запаля се оправя, но това ме притеснява!
Мисълта ми е.. какво може да е сгафено и как би могло да се оправи този гаф???
Ще бъда благодарен за всякакви позитивни и негативни коментари, само ще помоля без ИЗЛИШЕН СПАМ.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !
Имам Ц спорт купе 203-ка 220 ЦДИ- 150 к.с., води се ЦЛ203.
Проблемът ми е следния... Колата беше чипосвана, сигурно 10 пъти резултат НИКЪВ... и след поредния път, имаше минимален ефект... махнах катализатори и всичко, което може да спъва колата.
Онзи ден, ми беше за смяна маслото, а се връщах от София в 3-4 часа, нямаше коли и реших да я пробвам, и вдигам аз 220км/ч (вдигал съм 237 по байр надолу..), и колата влезе в авариен режим. Пробвам аз пак 208-207 и пак авариен (. Реших, че колата влиза в него заради това че таймера на маслото е изтекъл, НО смених маслото и днес пак пробвам какво ще стане, на 230 км/ч (пробвах го 3 пъти) колата влиза в авариен като изгася и запаля се оправя, но това ме притеснява!
Мисълта ми е.. какво може да е сгафено и как би могло да се оправи този гаф???
Ще бъда благодарен за всякакви позитивни и негативни коментари, само ще помоля без ИЗЛИШЕН СПАМ.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !
#2
Публикувано 18 септември 2012 - 21:04
Ти май си си отговорил...след 10 чипосвания, кой знае какво се е объркало .
Карай я в БС или при Руслан, ако си от Варна както пише в профила...
Карай я в БС или при Руслан, ако си от Варна както пише в профила...
#3
Публикувано 18 септември 2012 - 21:37
За жалост, това че някой може да пипне в някоя таблица, не е гаранция че знае какво прави и на какъв алгоритъм работи мотора и аварийния режим.
Може да е от налягане на турбото, може да е от налягане на горивото, може да е друго - най-вероятно в паметта има съхранен код за неизправност. Прочете я със Стар диагноза и вижте какво е записала.
Може да е от налягане на турбото, може да е от налягане на горивото, може да е друго - най-вероятно в паметта има съхранен код за неизправност. Прочете я със Стар диагноза и вижте какво е записала.
#4
Публикувано 18 септември 2012 - 21:38
Ако ми пратиш чипосания файл,мога по него да ти дам оригиналния.
Ако кажеш номера на грешката,ще ти кажем къде е дефекта.
Ако мислиш,че може да ти се помогне без диагностика,се лъжеш.
И да внимаваш,че в BG,тия скорости са забранени като че ли.
Ако кажеш номера на грешката,ще ти кажем къде е дефекта.
Ако мислиш,че може да ти се помогне без диагностика,се лъжеш.
И да внимаваш,че в BG,тия скорости са забранени като че ли.
Никога не оставям магарето си в калта.
#5
Публикувано 19 септември 2012 - 15:55
Благодаря за менията.. смятам първо да се обърна кън "майстора", който чипва автомобила, а след това ще видим кво ще се случи.
За скоростта... исках да видя дали всичко е ОК и дали има разлика, иначе с такава скорост :Д едва ли е възможно повече от 2-3 км да се кара :Д.
За скоростта... исках да видя дали всичко е ОК и дали има разлика, иначе с такава скорост :Д едва ли е възможно повече от 2-3 км да се кара :Д.
#6
Публикувано 19 септември 2012 - 18:53
при какви майстори ходите какво е това 10 пъти
този явно е играл тото
този явно е играл тото
#7
Публикувано 19 септември 2012 - 18:56
дилянски можеш ли да ми изкопаеш оргинала на този
Bosch
1037350671
това е Ц 202 - 220 цди 125 кс
Bosch
1037350671
това е Ц 202 - 220 цди 125 кс
#8
Публикувано 19 септември 2012 - 19:46
Мисълта ми е.. какво може да е сгафено и как би могло да се оправи този гаф???
Не е задължително да е сгафено. Като нищо проблема може да е да друго място........
Направете следната проба: Покарайте колата на ниска предавка в обороти на които е била когато се е "предала" - ав. режим, задръжте я в тези обороти по-продължително време и наблюдавайте дали ще се случи? Ако се случи, проверете токовете, алернатора и стабилизатора за напрежение.
Ако не влезе в режим, проверете датчиците на колелата за стружки,ръждички и гнусотийки.
Диагностика му е майката!
Успех!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 19 септември 2012 - 22:18
Файла го имаш,само измисли как да ти го пратя.дилянски можеш ли да ми изкопаеш оргинала на този
Bosch
1037350671
това е Ц 202 - 220 цди 125 кс
Никога не оставям магарето си в калта.
#11
Публикувано 20 септември 2012 - 06:49
Имаш ръчен режим на скоростите. Когато си на Д, в движениели или не, просто дърпаш лоста към теб(на ляво). Така ще свалиш една предавка, ако си спрял ще минеш на 1ва. За да качиш предавка буташ на дясно към пътника. За да се върнеш на автоматични просто буташ и задържаш към пътника.
Когато си на ръчни, на централния дисплей, на мястото на Д ще показва на коя скорост си в момента.
Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2
Когато си на ръчни, на централния дисплей, на мястото на Д ще показва на коя скорост си в момента.
Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#12
Публикувано 20 септември 2012 - 08:13
И пак няма да може да я държи в високи обороти, колата си сменя сама, дори и да си на ръчен режим, той е бил с над 200, това са над 5 хил. оборота, няма как да я държи в този диапазон, без да е отново на тая скорост.
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#13
Публикувано 20 септември 2012 - 13:56
Според мен се ошашква заради налягане на турбото или горивото при тези обороти. Може би в резултат от "чипването"
Както намекнаха колегите - карай под 230км/ч
Както намекнаха колегите - карай под 230км/ч
#14
Публикувано 20 септември 2012 - 14:09
Подкрепям.
Никога не оставям магарето си в калта.
#15
Публикувано 25 септември 2012 - 15:45
ТОЧНО ! Не може да се кара така автоматика.... сам си сменя, когато стигне до критични... апък относно налягането и аз това подозирам, понеже НЯМА карти за ГОРИВОТО.. и предполагам не му стига нафтата, с такова каране, на 225 км/ч е на 4500 обр., а при 230-235 е на около 4600-4650 обр.
Не става въпрос да карам с 230, да не съм болен мозък :Д, едва ли ще го правя повече от 1 път в годината :Д, проблема е там, че съм им дал 400 лв и не искам колата ми при никви условия да влиза в авариен режим, щом прави така работата е свършена НЕКАДЪРНО !!!
ПС... Надявам се да ми върнат СТОК настройките и парите.. та да ида при някой, който знае кво точно прави.
Не става въпрос да карам с 230, да не съм болен мозък :Д, едва ли ще го правя повече от 1 път в годината :Д, проблема е там, че съм им дал 400 лв и не искам колата ми при никви условия да влиза в авариен режим, щом прави така работата е свършена НЕКАДЪРНО !!!
ПС... Надявам се да ми върнат СТОК настройките и парите.. та да ида при някой, който знае кво точно прави.
Also tagged with one or more of these keywords: авариен режим, махимална скорост, чип тунинг, JRTuning, проблем
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
Проблем с двигател на Ц180 143 к.с. компресорЗапочната от Thebestmen, 09 ное 2022 C180 kompressor, проблем и още 1 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W212 →
Проблем с CAN шина W212 E350 CDIКолата влезе в авариен режим Започната от Dexter, 05 ное 2022 w212, can, грешка, авариен режим |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
Проблем с автоматична кутия 722.6, ПОМОЩ!!!Проблем с 722.6, ПОМОЩ!!! Започната от didkoffs, 28 мар 2021 W203, c270 cdi, автоматична кутия и още 2 |
|
|||
Модели →
B-класа →
Проблеми и ремонти →
W245 B180 CDI - Странен шум от мотора при топъл стартЗапочната от Bor, 01 юли 2020 b180w245странен шум, проблем и още 3 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
W203 facelift свети SRS на таблотоЗапочната от papalin4o, 03 окт 2019 srs, w203, проблем |
|
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни