Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

ПРОБЛЕМ! авариен режим

авариен режим махимална скорост чип тунинг JRTuning проблем

  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#16 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 25 September 2012 - 17:38

има карти за горивото и то няколко
при какъв човек си ходил незнам
и закачи и една диагностика и ще си каже какво не и стига
какво да гадаем само и то на "барана" кола
  • 0

#17 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Posted 26 September 2012 - 15:15

то хубаво на диагностика... НО не трябва ли да е в реални условия или то ако стане веднъж, си оства грешка и при диагностката излиза, че се е случило?
  • 0

#18 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 26 September 2012 - 18:28

да записва грешка
  • 0

#19 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Posted 28 September 2012 - 09:55

А филтъра за твърди частици махнал ли си го?
Вероятно колата е настройвана без дино стенд, и вероятността да е направил гориво-въздушната смес по-богата от колкото трябва е голяма. Ако не си свалил този филтър, той се зацапва много бързо, особено в градски условия и предизвиква авариен режим и записва грешки от най-различен тип (високо налягане, ниско налягане на турбото, на горивото, ламбда сонда...). Ако е свален, и колата пуши означава, че гори богата смес, или горивният процес е нарушен от нещо.
  • 0

#20 Dimho

Dimho

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W 203 - 220 CDI

Posted 01 October 2012 - 20:26

Как изглежда и къде се намира този филтър.
Благодаря предварително.
  • 0

#21 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Posted 01 October 2012 - 20:53

Къде точно... не съм сигурен. По изпускателната система, предполагам близо до двигателят, защото за да работи коректно му е нужна топлина.
  • 0

#22 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Posted 02 October 2012 - 18:38

VIPER

Филтъра е свален :)) Колата пуши доста :Х особено като я настъпя здраво....

Филтъра се намира между купето и двигателя, трябва да се махне кората отдолу.. и се вижда, прилича на цилиндър до колкото помня и е след турбината.
Ако си от варна, мога да ти препоръчам евтин и качествен сервиз, за отстраняване понеже навсякъде ми искаха 50-100 лв а ми го направиха за 30 !!! този филтър го продадох с катализатора- за катализатора 200лв, а за филтъра 280 (мисля че не съм се минал.. :) )
  • 0

#23 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Posted 02 October 2012 - 18:40

Ааа и да добавя сонди и датчици по изпусквателната система НЯМА ! С права тръба от край до край съм.
  • 0

#24 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Posted 05 October 2012 - 13:27

Нямам намерение да го махам, но ми е интересно как се промени звука след интервенцията?
  • 0

#25 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Posted 16 November 2012 - 18:06

ами... чесно казано разликата е ОГРОМНА :) на свободна, когато съм на място, се чува постоянно свистене отзад, а при натоварване гърми доста силно, бих го сравнил с АМГ :) личи си, че е дизел, но се поотпуши като му махнах "карантията" :)
  • 0

#26 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 16 November 2012 - 18:41

филтъра като го махна изключиха ли ти го и софтуерто
освен това то не е само филтър а и катализатор
как така нямаш никакви датчици
ламда сонда нямаш ли
  • 0

#27 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Posted 16 November 2012 - 21:22

Не знам с кой акъл си махнал сондата, при положение, че при загрял двигател колата работи в режим closed loop и датчика, който казва какво да е горивото е точно кислородният ( ламбда сондата ). Гарантирам ти, че няма човек на земята, който да прави настройки на горивни карти без да вижда графиката от ламбда сондата! Ако някой си мисли, че може без нея то трябва да е егати ксъметлията, че да уцели точните пропорции.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#28 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 17 November 2012 - 12:54

Колеги, дизел и ламбда сонда нещо не се ли бъркате или на мен са ми стари познанията и трябва да ги опреснявам ?

Edited by mimo160, 17 November 2012 - 12:56 .

  • 0

#29 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 17 November 2012 - 15:42

опреснявай ги
  • 0

#30 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Posted 11 December 2012 - 20:18

Здравейте, отново! Ходих в БОШ сервиз замериха ми колата... оказа се, че грам не са ми точни пропорциите. "МАЙСТОРИТЕ" не искат да ми върнат парите! НИТО ИСКАТ НИТО МОГАТ да ми оправят колата, а и ПАРИТЕ не искат да върнат. "МАЙСТОРИТЕ" са - > http://www.jrtuning.com/ . Съветвам ви да не ходите при тези мошеници ще ви вземат парите, няма да си свършат работата, а накрая за капак и ще ви прееебат цялата кола.............. !!! ПЪЛНИ МОШЕНИЦИ !!!

Edited by niki_3, 11 December 2012 - 20:22 .

  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: авариен режим, махимална скорост, чип тунинг, JRTuning, проблем

4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users