Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ПРОБЛЕМ! авариен режим

авариен режим махимална скорост чип тунинг JRTuning проблем

  • Please log in to reply
29 мнения по тази тема

#1 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 18 септември 2012 - 17:42

Здравейте,

Имам Ц спорт купе 203-ка 220 ЦДИ- 150 к.с., води се ЦЛ203.

Проблемът ми е следния... Колата беше чипосвана, сигурно 10 пъти резултат НИКЪВ... и след поредния път, имаше минимален ефект... махнах катализатори и всичко, което може да спъва колата.
Онзи ден, ми беше за смяна маслото, а се връщах от София в 3-4 часа, нямаше коли и реших да я пробвам, и вдигам аз 220км/ч (вдигал съм 237 по байр надолу..), и колата влезе в авариен режим. Пробвам аз пак 208-207 и пак авариен :((. Реших, че колата влиза в него заради това че таймера на маслото е изтекъл, НО смених маслото и днес пак пробвам какво ще стане, на 230 км/ч (пробвах го 3 пъти) колата влиза в авариен като изгася и запаля се оправя, но това ме притеснява!

Мисълта ми е.. какво може да е сгафено и как би могло да се оправи този гаф???
Ще бъда благодарен за всякакви позитивни и негативни коментари, само ще помоля без ИЗЛИШЕН СПАМ.

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !
  • 0

#2 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 септември 2012 - 21:04

Ти май си си отговорил...след 10 чипосвания, кой знае какво се е объркало .
Карай я в БС или при Руслан, ако си от Варна както пише в профила...
  • 0

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4591 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 септември 2012 - 21:37

За жалост, това че някой може да пипне в някоя таблица, не е гаранция че знае какво прави и на какъв алгоритъм работи мотора и аварийния режим.

Може да е от налягане на турбото, може да е от налягане на горивото, може да е друго - най-вероятно в паметта има съхранен код за неизправност. Прочете я със Стар диагноза и вижте какво е записала.
  • 0

#4 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 18 септември 2012 - 21:38

Ако ми пратиш чипосания файл,мога по него да ти дам оригиналния.
Ако кажеш номера на грешката,ще ти кажем къде е дефекта.
Ако мислиш,че може да ти се помогне без диагностика,се лъжеш.
И да внимаваш,че в BG,тия скорости са забранени като че ли.
  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.

#5 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 19 септември 2012 - 15:55

Благодаря за менията.. смятам първо да се обърна кън "майстора", който чипва автомобила, а след това ще видим кво ще се случи.

За скоростта... исках да видя дали всичко е ОК и дали има разлика, иначе с такава скорост :Д едва ли е възможно повече от 2-3 км да се кара :Д.
  • 0

#6 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 19 септември 2012 - 18:53

при какви майстори ходите какво е това 10 пъти
този явно е играл тото
  • 0

#7 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 19 септември 2012 - 18:56

дилянски можеш ли да ми изкопаеш оргинала на този
Bosch
1037350671
това е Ц 202 - 220 цди 125 кс
  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 септември 2012 - 19:46

Мисълта ми е.. какво може да е сгафено и как би могло да се оправи този гаф???


Не е задължително да е сгафено. Като нищо проблема може да е да друго място........

Направете следната проба: Покарайте колата на ниска предавка в обороти на които е била когато се е "предала" - ав. режим, задръжте я в тези обороти по-продължително време и наблюдавайте дали ще се случи? Ако се случи, проверете токовете, алернатора и стабилизатора за напрежение.

Ако не влезе в режим, проверете датчиците на колелата за стружки,ръждички и гнусотийки.

Диагностика му е майката!

Успех! ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 19 септември 2012 - 22:18

дилянски можеш ли да ми изкопаеш оргинала на този
Bosch
1037350671
това е Ц 202 - 220 цди 125 кс

Файла го имаш,само измисли как да ти го пратя.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#10 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 20 септември 2012 - 00:03

Вай Басо
ОК, ама колата е автоматик и няма как да стане :(, защото като стигне критични сменя скорост (извинявам се, чв не го поясних по-рано).
В такъв случай как мога да го проверя това ?
  • 0

#11 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 20 септември 2012 - 06:49

Имаш ръчен режим на скоростите. Когато си на Д, в движениели или не, просто дърпаш лоста към теб(на ляво). Така ще свалиш една предавка, ако си спрял ще минеш на 1ва. За да качиш предавка буташ на дясно към пътника. За да се върнеш на автоматични просто буташ и задържаш към пътника.
Когато си на ръчни, на централния дисплей, на мястото на Д ще показва на коя скорост си в момента.

Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#12 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 септември 2012 - 08:13

И пак няма да може да я държи в високи обороти, колата си сменя сама, дори и да си на ръчен режим, той е бил с над 200, това са над 5 хил. оборота, няма как да я държи в този диапазон, без да е отново на тая скорост.
  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#13 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4591 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 20 септември 2012 - 13:56

Според мен се ошашква заради налягане на турбото или горивото при тези обороти. Може би в резултат от "чипването"

Както намекнаха колегите - карай под 230км/ч ;)
  • 0

#14 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 20 септември 2012 - 14:09

Подкрепям.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#15 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 25 септември 2012 - 15:45

ТОЧНО ! Не може да се кара така автоматика.... сам си сменя, когато стигне до критични... апък относно налягането и аз това подозирам, понеже НЯМА карти за ГОРИВОТО.. и предполагам не му стига нафтата, с такова каране, на 225 км/ч е на 4500 обр., а при 230-235 е на около 4600-4650 обр.
Не става въпрос да карам с 230, да не съм болен мозък :Д, едва ли ще го правя повече от 1 път в годината :Д, проблема е там, че съм им дал 400 лв и не искам колата ми при никви условия да влиза в авариен режим, щом прави така работата е свършена НЕКАДЪРНО !!!

ПС... Надявам се да ми върнат СТОК настройките и парите.. та да ида при някой, който знае кво точно прави.
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: авариен режим, махимална скорост, чип тунинг, JRTuning, проблем

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни