Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос за ГУ на 190


  • Please log in to reply
17 мнения по тази тема

#1 Mirckoz

Mirckoz

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Монтана
  • Интереси:Всичко
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 190 E

Публикувано 06 септември 2012 - 23:42

Здравейте на всички фенове на марката. Много съм нов във форума и се надявам да не съм объркал раздела ( ако е така нека модераторите м поправят ).

Та понеже наскоро се задомих с една такава немска машина “мрцедес-бенц 190Е“ и понеже ми бърка в джоба ми се ще да му сложа “АГУ“ - автомобилна газова уредба.Обаче ми казаха че специално за този модел му трябва газов инжекцион.Може и обикновенна уредба но бил гърмял въздушния филтър и т.н. Може ли да ми дадете съвет по този въпрос.
  • 0

#2 Momchil

Momchil

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 488 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Specialized Allez - my favorite ride :)
    RAM Podium - off-road adventure :)
    Royal Enfield - Bike that has a soul!
    CLK 280, V6
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2012 - 10:02

Може - бегай далече, освен ако не си гаражен майстор с много време за губене и не изминаваш поне 10-15 000 км. годишно.
  • 0

#3 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2012 - 11:08

Aйде почна се пак с глупостите.
Двигателя М102, какъвто е на 190-ката на колегата понася прекрасно газ, говоря от опит и над 50К км на газ с такъв двигател ;)
  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 10 септември 2012 - 13:45

Понася - но трябва да се монтира и настрои кадърно. Въпрос на късмет. Слагай му обикновена, успешен газов инжекцион не знам да се предлага за този мотор.

Сега и да ти казваме разни дребни подробности, няма да има ефект. С течение на времето ще се научиш. :)
  • 2

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 10 септември 2012 - 14:04

Газов механичен инжекцион още не съм чул някой в БГ да предлага.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 denis_amg

denis_amg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 136 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    mercedes c36 amg 1995

Публикувано 10 септември 2012 - 20:28

Моя съвет е да не слагаш обикновенна газова много ядове ще имаш надали ще намериш някой да я настрои както трябва а и колата ти трябва всичко да и е наред много сам си патил с обикножени газови на предишната 124 изкриви ми клапата всичко кабели свещи една камара пари за хубав изпарител и накрая свалих уредбата и на отпадъци...
  • 1

#7 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2012 - 23:04

Добре де, обикновена газова обаче не турска, българска или китайска, а BRC с изпарител AT90E, три години и 50'000 каране, брат ми 4 години и 60 и кусур хиляди каране, на две различни 124-ки и двете със М102- 200 мотори.
  • 0

#8 denis_amg

denis_amg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 136 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    mercedes c36 amg 1995

Публикувано 11 септември 2012 - 05:26

Мойта беше ланди не турски изпарител и пак същите детонаций..
  • 0

#9 Momchil

Momchil

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 488 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Specialized Allez - my favorite ride :)
    RAM Podium - off-road adventure :)
    Royal Enfield - Bike that has a soul!
    CLK 280, V6
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 септември 2012 - 08:47

Aйде почна се пак с глупостите.

Мдаммм... но само в третия пост :)

Този пост е редактиран от Momchil: 11 септември 2012 - 08:50

  • 0

#10 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 септември 2012 - 17:14

Добре де, обикновена газова обаче не турска, българска или китайска, а BRC с изпарител AT90E, три години и 50'000 каране, брат ми 4 години и 60 и кусур хиляди каране, на две различни 124-ки и двете със М102- 200 мотори.


Точно БРЦ АТ90Е не го съветвам да взима. Турските, които са копие на Ловато, се държат по-добре.

През колата ми са минали 2 Волтрана, едно БРЦ, и един ЕмеГаз.
За да съкратя дългата история, ще кажа че най-разочарован съм оставал от БРЦ-то, може би заради високите ми първоначални очаквания към него. Волтраните са доста по-прости и се настройват по-лесно, изкарват достатъчно дълго и могат да се подменят направо с нов. Еме-то го взех, защото се балансира лесно като БРЦ-то и се настройва лесно като Ловато.

В крайна сметка, важното е изпарителят да бъде сравнително прост и резервните части да са лесно достъпни и евтини, защото рано или късно ще се наложи да сменяш уплътнителните гумички или мембраните. Сигурно има много по-добри изпарители от популярните БРЦ и Ловато, но каква полза ако един ден човек открие, че няма откъде да намери резервни части, или че няма кой да му облсужи изпарителя.

OMVL-REG R90 е прекрасен изпарител, но първо се настройва трудно и второ се обслужва още по-трудно. А трето, е скъп и не го продават на много места, което прави резервните му части дефицитни. Не знам какво е положението с Marini, Bigas, StarGas, Landi, и т.н.
  • 0

#11 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 септември 2012 - 22:48

Мдаммм... но само в третия пост :)


Нито ще споря с тебе, нито ще се разправям, говори обаче неща който си проверил изпитал и знаеш, а не приказки от махленски моабети :D

Точно БРЦ АТ90Е не го съветвам да взима. Турските, които са копие на Ловато, се държат по-добре.

През колата ми са минали 2 Волтрана, едно БРЦ, и един ЕмеГаз.
За да съкратя дългата история, ще кажа че най-разочарован съм оставал от БРЦ-то, може би заради високите ми първоначални очаквания към него. Волтраните са доста по-прости и се настройват по-лесно, изкарват достатъчно дълго и могат да се подменят направо с нов. Еме-то го взех, защото се балансира лесно като БРЦ-то и се настройва лесно като Ловато.

В крайна сметка, важното е изпарителят да бъде сравнително прост и резервните части да са лесно достъпни и евтини, защото рано или късно ще се наложи да сменяш уплътнителните гумички или мембраните. Сигурно има много по-добри изпарители от популярните БРЦ и Ловато, но каква полза ако един ден човек открие че няма откъде да намери резервни части, или че няма кой да му облсужи изпарителя.

OMVL-REG R90 е прекрасен изпарител, но първо се настройва трудно и второ се обслужва още по-трудно. А трето, е скъп и не го продават на много места, което прави резервните му части дефицитни. Не знам какво е положението с Marini, Bigas, StarGas, Landi, и т.н.


110хил км общо на двете 124-ки с еднакви двигатели и уредби, едната (моята) е гърмяла точно три пъти, поради разхлабен маркуч от където смучеше въздух. Другата не е гърмяла нито веднъж за четири години.... предоволни сме от БРЦ-то :D
Като цяло не е толкова важна марката а качествения монтаж и кадърната настройка след това.
Познавам човек, тук от форума който е монтирал на V12 600 ОБИКНОВЕНА газ и колата си върви без проблеми. Като чуят за случая много неразбиращи като колегата по-горе стоят, гледат умно и мигат на парцали :rofl

Този пост е редактиран от Алфонсо: 11 септември 2012 - 22:51

  • 0

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 септември 2012 - 00:25

То не е до гърмежи работата, а до това да не забива муцуната като я смачкаш.

В началото си мислех, че БРЦ-то не я храни добре, после разбрах, че всъщност я дави и симптомите са същите. Просто реглажа на БРЦ-то е по-специфичен, по-добре е като са по-затегнати чувствителноста и байпасният иглен винт (даже най-добре байпасът да е завит докрай).

Гърмежи съм имал, всичко на всичко, два пъти - но никога причината не е била в изпарител. Един път, още в началото, се бъзиках с центровката на запалването, и един път измих мотора и нямах време да го чакам да съхне.

Знаем го бай Лазо ;).

А Момчил има опит от първа ръка с неговия бивш вече бейби бенц на газ. :)
  • 1

#13 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 12 септември 2012 - 08:15

То BRC-то и аз го намразих,и аз си мислех,че е голяма работа,ма размислих.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#14 Momchil

Momchil

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 488 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Specialized Allez - my favorite ride :)
    RAM Podium - off-road adventure :)
    Royal Enfield - Bike that has a soul!
    CLK 280, V6
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 септември 2012 - 09:24

То не е до гърмежи работата, а до това да не забива муцуната като я смачкаш.


Така е, освен това има и куп други "тънки моменти" - например мястото в багажника на 190, което е ДОСТА по-малко и прави СМЕТКАТА РАЗЛИЧНА :)

И като опряхме до сметката - ако не беше Subsonic да ни оправя проблемите с газовото, а си ги плащахме... всеки да си смята сам, аз споделям моето мнение (само едно оставане на пътя може да затрие сметките доста занапред).

И последно: нещо, което е гърмяло 3 пъти аз не го наричам "БЕЗпроблемно" :)

Този пост е редактиран от Momchil: 12 септември 2012 - 09:26

  • 0

#15 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 12 септември 2012 - 19:12

Абе,като приемем разликата в цената на горивата,че е гръмнала малко, на кой му пука.Навремето като ги карах и аз тия мотори,си бях научил жената да си го оправя на пътя,за нула време.Като го гледам Mirckoz,с туй малко дете,надали иска да си пръска парите по скъпия бензин.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни