Въпрос за ГУ на 190
Започната от Mirckoz, 06 сеп 2012 - 23:42:17
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 септември 2012 - 23:42
Здравейте на всички фенове на марката. Много съм нов във форума и се надявам да не съм объркал раздела ( ако е така нека модераторите м поправят ).
Та понеже наскоро се задомих с една такава немска машина “мрцедес-бенц 190Е“ и понеже ми бърка в джоба ми се ще да му сложа “АГУ“ - автомобилна газова уредба.Обаче ми казаха че специално за този модел му трябва газов инжекцион.Може и обикновенна уредба но бил гърмял въздушния филтър и т.н. Може ли да ми дадете съвет по този въпрос.
Та понеже наскоро се задомих с една такава немска машина “мрцедес-бенц 190Е“ и понеже ми бърка в джоба ми се ще да му сложа “АГУ“ - автомобилна газова уредба.Обаче ми казаха че специално за този модел му трябва газов инжекцион.Може и обикновенна уредба но бил гърмял въздушния филтър и т.н. Може ли да ми дадете съвет по този въпрос.
#2
Публикувано 10 септември 2012 - 10:02
Може - бегай далече, освен ако не си гаражен майстор с много време за губене и не изминаваш поне 10-15 000 км. годишно.
#3
Публикувано 10 септември 2012 - 11:08
Aйде почна се пак с глупостите.
Двигателя М102, какъвто е на 190-ката на колегата понася прекрасно газ, говоря от опит и над 50К км на газ с такъв двигател
Двигателя М102, какъвто е на 190-ката на колегата понася прекрасно газ, говоря от опит и над 50К км на газ с такъв двигател
#4
Публикувано 10 септември 2012 - 13:45
Понася - но трябва да се монтира и настрои кадърно. Въпрос на късмет. Слагай му обикновена, успешен газов инжекцион не знам да се предлага за този мотор.
Сега и да ти казваме разни дребни подробности, няма да има ефект. С течение на времето ще се научиш.
Сега и да ти казваме разни дребни подробности, няма да има ефект. С течение на времето ще се научиш.
#5
Публикувано 10 септември 2012 - 14:04
Газов механичен инжекцион още не съм чул някой в БГ да предлага.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Публикувано 10 септември 2012 - 20:28
#7
Публикувано 10 септември 2012 - 23:04
Добре де, обикновена газова обаче не турска, българска или китайска, а BRC с изпарител AT90E, три години и 50'000 каране, брат ми 4 години и 60 и кусур хиляди каране, на две различни 124-ки и двете със М102- 200 мотори.
#8
Публикувано 11 септември 2012 - 05:26
Мойта беше ланди не турски изпарител и пак същите детонаций..
#9
Публикувано 11 септември 2012 - 08:47
Мдаммм... но само в третия постAйде почна се пак с глупостите.
Този пост е редактиран от Momchil: 11 септември 2012 - 08:50
#10
Публикувано 11 септември 2012 - 17:14
Добре де, обикновена газова обаче не турска, българска или китайска, а BRC с изпарител AT90E, три години и 50'000 каране, брат ми 4 години и 60 и кусур хиляди каране, на две различни 124-ки и двете със М102- 200 мотори.
Точно БРЦ АТ90Е не го съветвам да взима. Турските, които са копие на Ловато, се държат по-добре.
През колата ми са минали 2 Волтрана, едно БРЦ, и един ЕмеГаз.
За да съкратя дългата история, ще кажа че най-разочарован съм оставал от БРЦ-то, може би заради високите ми първоначални очаквания към него. Волтраните са доста по-прости и се настройват по-лесно, изкарват достатъчно дълго и могат да се подменят направо с нов. Еме-то го взех, защото се балансира лесно като БРЦ-то и се настройва лесно като Ловато.
В крайна сметка, важното е изпарителят да бъде сравнително прост и резервните части да са лесно достъпни и евтини, защото рано или късно ще се наложи да сменяш уплътнителните гумички или мембраните. Сигурно има много по-добри изпарители от популярните БРЦ и Ловато, но каква полза ако един ден човек открие, че няма откъде да намери резервни части, или че няма кой да му облсужи изпарителя.
OMVL-REG R90 е прекрасен изпарител, но първо се настройва трудно и второ се обслужва още по-трудно. А трето, е скъп и не го продават на много места, което прави резервните му части дефицитни. Не знам какво е положението с Marini, Bigas, StarGas, Landi, и т.н.
#11
Публикувано 11 септември 2012 - 22:48
Мдаммм... но само в третия пост
Нито ще споря с тебе, нито ще се разправям, говори обаче неща който си проверил изпитал и знаеш, а не приказки от махленски моабети
Точно БРЦ АТ90Е не го съветвам да взима. Турските, които са копие на Ловато, се държат по-добре.
През колата ми са минали 2 Волтрана, едно БРЦ, и един ЕмеГаз.
За да съкратя дългата история, ще кажа че най-разочарован съм оставал от БРЦ-то, може би заради високите ми първоначални очаквания към него. Волтраните са доста по-прости и се настройват по-лесно, изкарват достатъчно дълго и могат да се подменят направо с нов. Еме-то го взех, защото се балансира лесно като БРЦ-то и се настройва лесно като Ловато.
В крайна сметка, важното е изпарителят да бъде сравнително прост и резервните части да са лесно достъпни и евтини, защото рано или късно ще се наложи да сменяш уплътнителните гумички или мембраните. Сигурно има много по-добри изпарители от популярните БРЦ и Ловато, но каква полза ако един ден човек открие че няма откъде да намери резервни части, или че няма кой да му облсужи изпарителя.
OMVL-REG R90 е прекрасен изпарител, но първо се настройва трудно и второ се обслужва още по-трудно. А трето, е скъп и не го продават на много места, което прави резервните му части дефицитни. Не знам какво е положението с Marini, Bigas, StarGas, Landi, и т.н.
110хил км общо на двете 124-ки с еднакви двигатели и уредби, едната (моята) е гърмяла точно три пъти, поради разхлабен маркуч от където смучеше въздух. Другата не е гърмяла нито веднъж за четири години.... предоволни сме от БРЦ-то
Като цяло не е толкова важна марката а качествения монтаж и кадърната настройка след това.
Познавам човек, тук от форума който е монтирал на V12 600 ОБИКНОВЕНА газ и колата си върви без проблеми. Като чуят за случая много неразбиращи като колегата по-горе стоят, гледат умно и мигат на парцали
Този пост е редактиран от Алфонсо: 11 септември 2012 - 22:51
#12
Публикувано 12 септември 2012 - 00:25
То не е до гърмежи работата, а до това да не забива муцуната като я смачкаш.
В началото си мислех, че БРЦ-то не я храни добре, после разбрах, че всъщност я дави и симптомите са същите. Просто реглажа на БРЦ-то е по-специфичен, по-добре е като са по-затегнати чувствителноста и байпасният иглен винт (даже най-добре байпасът да е завит докрай).
Гърмежи съм имал, всичко на всичко, два пъти - но никога причината не е била в изпарител. Един път, още в началото, се бъзиках с центровката на запалването, и един път измих мотора и нямах време да го чакам да съхне.
Знаем го бай Лазо .
А Момчил има опит от първа ръка с неговия бивш вече бейби бенц на газ.
В началото си мислех, че БРЦ-то не я храни добре, после разбрах, че всъщност я дави и симптомите са същите. Просто реглажа на БРЦ-то е по-специфичен, по-добре е като са по-затегнати чувствителноста и байпасният иглен винт (даже най-добре байпасът да е завит докрай).
Гърмежи съм имал, всичко на всичко, два пъти - но никога причината не е била в изпарител. Един път, още в началото, се бъзиках с центровката на запалването, и един път измих мотора и нямах време да го чакам да съхне.
Знаем го бай Лазо .
А Момчил има опит от първа ръка с неговия бивш вече бейби бенц на газ.
#13
Публикувано 12 септември 2012 - 08:15
То BRC-то и аз го намразих,и аз си мислех,че е голяма работа,ма размислих.
Никога не оставям магарето си в калта.
#14
Публикувано 12 септември 2012 - 09:24
То не е до гърмежи работата, а до това да не забива муцуната като я смачкаш.
Така е, освен това има и куп други "тънки моменти" - например мястото в багажника на 190, което е ДОСТА по-малко и прави СМЕТКАТА РАЗЛИЧНА
И като опряхме до сметката - ако не беше Subsonic да ни оправя проблемите с газовото, а си ги плащахме... всеки да си смята сам, аз споделям моето мнение (само едно оставане на пътя може да затрие сметките доста занапред).
И последно: нещо, което е гърмяло 3 пъти аз не го наричам "БЕЗпроблемно"
Този пост е редактиран от Momchil: 12 септември 2012 - 09:26
#15
Публикувано 12 септември 2012 - 19:12
Абе,като приемем разликата в цената на горивата,че е гръмнала малко, на кой му пука.Навремето като ги карах и аз тия мотори,си бях научил жената да си го оправя на пътя,за нула време.Като го гледам Mirckoz,с туй малко дете,надали иска да си пръска парите по скъпия бензин.
Никога не оставям магарето си в калта.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни