Въпрос за ГУ на 190
Started by Mirckoz, 06 Sep 2012 - 23:42:17
17 replies to this topic
#1
Posted 06 September 2012 - 23:42
Здравейте на всички фенове на марката. Много съм нов във форума и се надявам да не съм объркал раздела ( ако е така нека модераторите м поправят ).
Та понеже наскоро се задомих с една такава немска машина “мрцедес-бенц 190Е“ и понеже ми бърка в джоба ми се ще да му сложа “АГУ“ - автомобилна газова уредба.Обаче ми казаха че специално за този модел му трябва газов инжекцион.Може и обикновенна уредба но бил гърмял въздушния филтър и т.н. Може ли да ми дадете съвет по този въпрос.
Та понеже наскоро се задомих с една такава немска машина “мрцедес-бенц 190Е“ и понеже ми бърка в джоба ми се ще да му сложа “АГУ“ - автомобилна газова уредба.Обаче ми казаха че специално за този модел му трябва газов инжекцион.Може и обикновенна уредба но бил гърмял въздушния филтър и т.н. Може ли да ми дадете съвет по този въпрос.
#2
Posted 10 September 2012 - 10:02
Може - бегай далече, освен ако не си гаражен майстор с много време за губене и не изминаваш поне 10-15 000 км. годишно.
#3
Posted 10 September 2012 - 11:08
Aйде почна се пак с глупостите.
Двигателя М102, какъвто е на 190-ката на колегата понася прекрасно газ, говоря от опит и над 50К км на газ с такъв двигател
Двигателя М102, какъвто е на 190-ката на колегата понася прекрасно газ, говоря от опит и над 50К км на газ с такъв двигател
#4
Posted 10 September 2012 - 13:45
Понася - но трябва да се монтира и настрои кадърно. Въпрос на късмет. Слагай му обикновена, успешен газов инжекцион не знам да се предлага за този мотор.
Сега и да ти казваме разни дребни подробности, няма да има ефект. С течение на времето ще се научиш.
Сега и да ти казваме разни дребни подробности, няма да има ефект. С течение на времето ще се научиш.
#5
Posted 10 September 2012 - 14:04
Газов механичен инжекцион още не съм чул някой в БГ да предлага.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Posted 10 September 2012 - 20:28
#7
Posted 10 September 2012 - 23:04
Добре де, обикновена газова обаче не турска, българска или китайска, а BRC с изпарител AT90E, три години и 50'000 каране, брат ми 4 години и 60 и кусур хиляди каране, на две различни 124-ки и двете със М102- 200 мотори.
#8
Posted 11 September 2012 - 05:26
Мойта беше ланди не турски изпарител и пак същите детонаций..
#9
Posted 11 September 2012 - 08:47
Мдаммм... но само в третия постAйде почна се пак с глупостите.
Edited by Momchil, 11 September 2012 - 08:50 .
#10
Posted 11 September 2012 - 17:14
Добре де, обикновена газова обаче не турска, българска или китайска, а BRC с изпарител AT90E, три години и 50'000 каране, брат ми 4 години и 60 и кусур хиляди каране, на две различни 124-ки и двете със М102- 200 мотори.
Точно БРЦ АТ90Е не го съветвам да взима. Турските, които са копие на Ловато, се държат по-добре.
През колата ми са минали 2 Волтрана, едно БРЦ, и един ЕмеГаз.
За да съкратя дългата история, ще кажа че най-разочарован съм оставал от БРЦ-то, може би заради високите ми първоначални очаквания към него. Волтраните са доста по-прости и се настройват по-лесно, изкарват достатъчно дълго и могат да се подменят направо с нов. Еме-то го взех, защото се балансира лесно като БРЦ-то и се настройва лесно като Ловато.
В крайна сметка, важното е изпарителят да бъде сравнително прост и резервните части да са лесно достъпни и евтини, защото рано или късно ще се наложи да сменяш уплътнителните гумички или мембраните. Сигурно има много по-добри изпарители от популярните БРЦ и Ловато, но каква полза ако един ден човек открие, че няма откъде да намери резервни части, или че няма кой да му облсужи изпарителя.
OMVL-REG R90 е прекрасен изпарител, но първо се настройва трудно и второ се обслужва още по-трудно. А трето, е скъп и не го продават на много места, което прави резервните му части дефицитни. Не знам какво е положението с Marini, Bigas, StarGas, Landi, и т.н.
#11
Posted 11 September 2012 - 22:48
Мдаммм... но само в третия пост
Нито ще споря с тебе, нито ще се разправям, говори обаче неща който си проверил изпитал и знаеш, а не приказки от махленски моабети
Точно БРЦ АТ90Е не го съветвам да взима. Турските, които са копие на Ловато, се държат по-добре.
През колата ми са минали 2 Волтрана, едно БРЦ, и един ЕмеГаз.
За да съкратя дългата история, ще кажа че най-разочарован съм оставал от БРЦ-то, може би заради високите ми първоначални очаквания към него. Волтраните са доста по-прости и се настройват по-лесно, изкарват достатъчно дълго и могат да се подменят направо с нов. Еме-то го взех, защото се балансира лесно като БРЦ-то и се настройва лесно като Ловато.
В крайна сметка, важното е изпарителят да бъде сравнително прост и резервните части да са лесно достъпни и евтини, защото рано или късно ще се наложи да сменяш уплътнителните гумички или мембраните. Сигурно има много по-добри изпарители от популярните БРЦ и Ловато, но каква полза ако един ден човек открие че няма откъде да намери резервни части, или че няма кой да му облсужи изпарителя.
OMVL-REG R90 е прекрасен изпарител, но първо се настройва трудно и второ се обслужва още по-трудно. А трето, е скъп и не го продават на много места, което прави резервните му части дефицитни. Не знам какво е положението с Marini, Bigas, StarGas, Landi, и т.н.
110хил км общо на двете 124-ки с еднакви двигатели и уредби, едната (моята) е гърмяла точно три пъти, поради разхлабен маркуч от където смучеше въздух. Другата не е гърмяла нито веднъж за четири години.... предоволни сме от БРЦ-то
Като цяло не е толкова важна марката а качествения монтаж и кадърната настройка след това.
Познавам човек, тук от форума който е монтирал на V12 600 ОБИКНОВЕНА газ и колата си върви без проблеми. Като чуят за случая много неразбиращи като колегата по-горе стоят, гледат умно и мигат на парцали
Edited by Алфонсо, 11 September 2012 - 22:51 .
#12
Posted 12 September 2012 - 00:25
То не е до гърмежи работата, а до това да не забива муцуната като я смачкаш.
В началото си мислех, че БРЦ-то не я храни добре, после разбрах, че всъщност я дави и симптомите са същите. Просто реглажа на БРЦ-то е по-специфичен, по-добре е като са по-затегнати чувствителноста и байпасният иглен винт (даже най-добре байпасът да е завит докрай).
Гърмежи съм имал, всичко на всичко, два пъти - но никога причината не е била в изпарител. Един път, още в началото, се бъзиках с центровката на запалването, и един път измих мотора и нямах време да го чакам да съхне.
Знаем го бай Лазо .
А Момчил има опит от първа ръка с неговия бивш вече бейби бенц на газ.
В началото си мислех, че БРЦ-то не я храни добре, после разбрах, че всъщност я дави и симптомите са същите. Просто реглажа на БРЦ-то е по-специфичен, по-добре е като са по-затегнати чувствителноста и байпасният иглен винт (даже най-добре байпасът да е завит докрай).
Гърмежи съм имал, всичко на всичко, два пъти - но никога причината не е била в изпарител. Един път, още в началото, се бъзиках с центровката на запалването, и един път измих мотора и нямах време да го чакам да съхне.
Знаем го бай Лазо .
А Момчил има опит от първа ръка с неговия бивш вече бейби бенц на газ.
#13
Posted 12 September 2012 - 08:15
То BRC-то и аз го намразих,и аз си мислех,че е голяма работа,ма размислих.
Никога не оставям магарето си в калта.
#14
Posted 12 September 2012 - 09:24
То не е до гърмежи работата, а до това да не забива муцуната като я смачкаш.
Така е, освен това има и куп други "тънки моменти" - например мястото в багажника на 190, което е ДОСТА по-малко и прави СМЕТКАТА РАЗЛИЧНА
И като опряхме до сметката - ако не беше Subsonic да ни оправя проблемите с газовото, а си ги плащахме... всеки да си смята сам, аз споделям моето мнение (само едно оставане на пътя може да затрие сметките доста занапред).
И последно: нещо, което е гърмяло 3 пъти аз не го наричам "БЕЗпроблемно"
Edited by Momchil, 12 September 2012 - 09:26 .
#15
Posted 12 September 2012 - 19:12
Абе,като приемем разликата в цената на горивата,че е гръмнала малко, на кой му пука.Навремето като ги карах и аз тия мотори,си бях научил жената да си го оправя на пътя,за нула време.Като го гледам Mirckoz,с туй малко дете,надали иска да си пръска парите по скъпия бензин.
Никога не оставям магарето си в калта.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users