Казват,че при чипосването разхода пада (ако не се лъжа) ,но не знам Иначе на Гангстера 210ката му харчише много,защото караше крайно неикономичноНай-точния човек за тоя въпрос предполагам е колегата Gangsta Man.Помня че той имаше 290 чипосано.
п.п защо ти е чипосване след като ти дава такъв хубав разход - 7 ?С повечето коне мисля че ще се качи тоя разход
E270, E290 или е320 кои да избера
Started by Mar40, 28 Aug 2012 - 08:35:34
45 replies to this topic
#31
Posted 25 November 2012 - 16:05
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#32
Posted 26 November 2012 - 12:23
точно това е, чипосването не ти вдига или сваля разхода, но просто колата като започва да върви повече и неусетно започваш да я настъпваш повече и естествено като караш по-бързо разходът е по-висок...
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#33
Posted 14 January 2013 - 21:06
Аз съм също с чип (Ц250ТД) като се кара средно 110-130км/ч ми дава страхотен разход с около половин литър а ако се кара 95-100 дори и литър от нормалното по-каталог иначе аз чесно си казвам под 130-140 нея карам но пак си свиркам !!! с добър разход сепак е около 190коня
#34
Posted 30 September 2013 - 19:11
Здравейте колеги до сега търсих по форума но не можах да намеря нещо за E320 CDI. Та решил съм твърдо да закупя E320 CDI (W210) автоматик/типтроник. Искам да попитам какви особености има по този мотор и по скоростната кутия (ако изобщо има такива). С една дума има ли проблем по принцип с този мотор и скоростна кутия (мерцедес се слави с безупречни автоматици, но все пак да попитам). Благодаря предварително!
#35
Posted 01 October 2013 - 08:58
Страхотен двигател много мощен с сравнително нисък разход на гориво(това вече зависи и от това колко настъпваш) за скоростна кутия не съм чул да има проблеми . Като го купуваш трябва да внимаваш да няма зацапани дюзи или изгорели свещи , а автоматика мисля че се пробваше на нагорнище като го оставиш не трябва да тръгва назад ( не го обясних както трябва нека някой колега с автоматик да каже по - подробно) провери му дали сички шукариики работят климатроник и т.н. След като го земеш задължителна смяна масло двигател , скоростна кутия и филтри за да ти е мирна главата .
#36
Posted 01 October 2013 - 11:36
Оглеждай се за по скъпите коли !
Внимавай за:
-ръжда
-слабото окачване
-автоматика и неговата работа
-работата на мотора
-климатроника
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#37
Posted 01 October 2013 - 12:34
Само не съм съгласен със слабото окачване!
За 150 + хил.км съм сменил 2 пъти биелети по 18 лв бройката(има само оригинални) и един накрайник 50 лв.
Ако е италианка колата, ръждата ще е много малко, или няма да има изобщо!
#38
Posted 01 October 2013 - 12:41
Зимай 320ка бензинова с газ и тва е. Аз лично не намирам предимство на дизела пред газифициран бензинов мотор
Немеца го е измислил !
#39
Posted 02 October 2013 - 20:38
Благодаря много за бързите отговори колеги! Аз също съм чувал, че автоматик се пробва нагорнище и да не пуска назад, само че не е казано на какъв наклон.... или няма значение? А що се отнася до зацапани дюзи или изгорели свещи какви са признаците? Защото на тази която гледах запали трудно с доста въртене, но джамбаза се оправда с това, че не е палена доста време. Иначе мотора си работи перфектно без да трака работи гладко без вибрации. Само дюзите бяха омаслени или изцапани с нафта не можах да разбера точно, но мисля че беше смесица и от 2-те. С една дума целия капак горе беше омаслен (металния, а не пластмасовия на който пише Mercedes-Benz i CDI) Това в границите на нормалното ли е или нещо не е наред с дюзите?
#40
Posted 02 October 2013 - 21:59
Всички така разправят . Почти всеки МБ, ако е ОК пали от четвърт оборот.
Сега разбира се, няма автоджамбаз, който купува нови акумулатори и все пак е възможно, но е основание за притеснения от твоя страна. Успех.
Сега разбира се, няма автоджамбаз, който купува нови акумулатори и все пак е възможно, но е основание за притеснения от твоя страна. Успех.
#41
Posted 03 October 2013 - 09:59
CDI мотора си иска да се развърти за да запали, нее баш на четвърт но не трябва да върти повече от 2-3 сек. за да запали.
Притесняваи се за омасленото. Може да береш много грижи с дюзите цената им е около 450-550лв. за 1бр.
Аз на спрнтера смених 3 от общо 5 малско след като го взех. Мотора си работеше видимо добре, не пушеше, палеше си нормално. Но пък из под капака от дюзите си течеше една смола, която.... олеле маико как се маха това нещо..... Филам беше голям.
#42
Posted 03 October 2013 - 10:37
НИки наклона все пак не трябва да е като на Шипка а някакъв нормален нито прекалено стръмно нито равно. Аз съм с ЦДИ двигател 2.2 и както каза колегата му трябват 2-3 сек за да запали. Свещи изгорели ако има се разбира по светеща лампа на таблото и неравномерно работене на двигателя при запалване в началото. Дюза има ли заминала пак има неравномерна работана двигателя може да мирише на нафта и като цяло не върви както трябва . За омасленото внимавай и Успех.
П.П> Съгласен съм че е по-добре Е320 + газов инжекцион - ще плащаш за гориво се едно че караш 2.2 дизел , а колата ще върви като 3.2
#43
Posted 03 October 2013 - 16:22
Свещи изгорели ако има се разбира по светеща лампа на таблото и неравномерно работене на двигателя при запалване в началото. Дюза има ли заминала пак има неравномерна работана двигателя може да мирише на нафта и като цяло не върви както трябва . За омасленото внимавай и Успех.
На 6 цилиндъра ако 1-2 не работят както трябва (но все пак работят) трудно ще долуви неравномерна работа, както и за свещите. На Спринтера 2.7цди мисля че пак 3 свещи не подгряват но няма никакви ядове нито с паленето включително и зимата на -10 нито със неравномерна работа (не са сменени понеже ваденето им е тегаво а ако е счупи някоя ще трябва да се сваля глава което не желая) Така че там е отнсително, наи добре си е да го убедиш да закарате колата в някои сервиз в които са наясно какво да гледат за правилна диагностика.
#44
Posted 03 October 2013 - 18:48
Благодаря ви много колеги! Отговорите ви бяха много изчерпателни! Ще го закарам на сервиз, за да мога да разбера дали ще имам проблем това омасляване. Благодаря ви отново!!!
#45
Posted 03 October 2013 - 19:25
независимо че е дизел и 6 цилиндъра (особено 6 цилиндровия) двигателя на мерцедес трябва да работи като часовник . Но същи и двигателя е сложна машинка при която ако не работи нещо както трябва ( свещи дюза) би трябвало да можеш да различиш
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users