Нормалния разход при 100км/ч при мен е от 7.2-7.6л .Да не би компресора да е постоянно зацепен или вентилатора който вкарва въздух в изпускателния колектор за катализатора.Не е нормално това.
Като купих колата 1 месец я карах с постоянно зацепен компресор и съответно незатварящ се разтоварващ клапан,който е на кутията на възд.филтър. Открих си сам проблема,който беше в един изгорял транзистор вътре в ECU-то. Смених го с работещ оригинален транзистор със същите данни,взет от друг комп. на мерцедес. Сега компресора включва когато е студена за 2-3мин постоянно е зацепен,явно докато загрее малко,а след като загрее,след 2000 оборота грубо казано. Гледах друго цлк 230к и се държи по същия начин. Единствената разлика е,че моя компресор вие доста по-силно. Лошото е,че когато я карах първия месец с постоянно зацепен компресор не съм я засичал колко гори,тя тогава си вървеше като атмосферка и нямаше много мощност
Имам чувството,че гореше малко по-малко,но може и да си въобразявам.
А за този вентилатор който казваш,че вкарвал въздух в изп.колектор,не съм го виждал даже къде е и дали имам такъв. Така или иначе в сряда ще я карам да ми видят окачването,че нещо се разхлопа зловещо на неравности от вчера. Или е амортисьор или биалетки...не разбирам много. На гърбици няма проблеми,ама като вземе да се клати наляво надясно с малка скорост и тропа на убиване
Че тогава ще кажа на младежите от сервиза да видят този вентилатор и съответно бобините и кабелите. Дебитомера според мен е ок,защото колата си върви. Сложих на един приятел неговия стария за проба...ми тя колата ми угасна като и дадох газ
А този температурен датчик не го знам и него къде е и ще им кажа и него да видят. Иначе колата си стои на 80 градуса залепена стрелката като загрее.
Нещото което не работи по колата(според мен няма връзка с горенето) е климатроника. Не включва компресора на климатика,защото няма фреон май в него. И по-добре,че не включва зашото едната ми перка от тези 2те които са отпред не се върти нормално. На ръка като я завъртя и опира някъде и стърже...все едно е крива. Но съм я оставил за пролетта,сега не ми трябва да върти. Предполагам,че тези перки се включват когато колата прегрява или когато работи компресора на климатика. Те ако тръгнат да въртят ще ги чуя със сигурност
Обаче незнам ако почне да прегрява колата и се включат ще стане мазало...може би и да са разкачени от някоя букса знам ли...абе надявам се да не се пуснат преди да оправя стържещата перка
Споделям последното просто с идеята за горенето макар,че не вярвам да има нещо общо...
Друго- между 2100-2700об на директна скорост се получава едно ръмжене и много леки вибрации които усещам в купето. До 2000об и след 2800 няма такова нещо,само в този диапазон.