Голям разход на колата - clk 200 автоматик
Започната от Itzkata, 25 авг 2012 - 23:23:06
clk 200 w 208 разход газ
336 мнения по тази тема
#91
Публикувано 30 декември 2012 - 19:14
най-добре настройката да я прави този който я е монтирал
освен ако не е много схванат ама тогава какво правите при него
това с обогатяването и времената на впръскване са
много относителни неща и не винаги е така както
се носят слуховете - по бедна смес по малко горене и т.н.
всички настройки зависят от диаметър на разпръсквачите
вид на дюзите - бързи-бавни , налягане на
изпарителя,налягане в смукателния колектор
температура на газа състояние на двигателя
и като се вземе всичко това напредвид вече може да
се правят някакви регулировки
и накрая пътен тест
освен ако не е много схванат ама тогава какво правите при него
това с обогатяването и времената на впръскване са
много относителни неща и не винаги е така както
се носят слуховете - по бедна смес по малко горене и т.н.
всички настройки зависят от диаметър на разпръсквачите
вид на дюзите - бързи-бавни , налягане на
изпарителя,налягане в смукателния колектор
температура на газа състояние на двигателя
и като се вземе всичко това напредвид вече може да
се правят някакви регулировки
и накрая пътен тест
#92
Публикувано 30 декември 2012 - 19:24
Ако горивото ти е много ще имаш записана грешка Powertrain1: System too rich! Ако няма такава грешка погледнете живите данни на дебитомера - при прексъвач на място ( около 3500 оборота ) трябва да имаш маса на въздуха около 16-18 г. за секунда. ( не гарантирам за достоверността на данните, взети са от същия модел автомобил без оплаквания ). Другото, което трябва да се вземе предвид е с какви газови инжектори си - бавни 3Ohm или бързи 2Ohm ( 1,5 Ohm ). Бавните инжектори почват с висока графика и завършват низходящо, бързите са обратното. А конкретно за турбо автомобилите и права линия на графиката върши чудна работа. Живите данни се гледат в движение при основните режими на натоварване ( повярвай ми, няма как да покриете всичките! ). Ако ти намалят горивото, във високите обороти ще се получи missfire , което ти ще усетиш като изключване от работа на проблемния цилиндър. Затова е хубаво да се погледне времето на бензиновия инжектор при натиснат до долу педал на газта и като се умножи по коефициента да не се получи време по-голямо от 28ms, защото при 6000 оборота двигателят прави запалване на всичките цилиндри само за 20 ms, а това означава, че дюзите ви не могат да смогнат на отвор/затвор, защото се падат само по 5 ms на цилиндър. А тогава защо са ви толкова високи времена?! Частично проблемът може да се реши с максимално газово време 25 ms, което компютърът разбира, че ако това време бъде подминато то ще отвори дюзите ПОСТОЯННО.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#93
Публикувано 30 декември 2012 - 21:25
Постът е преместен в следната тема, за да се виждат картинките. Реално мнението е от 2-3 часа по-рано същия ден. Хронологията е почти запазена. Тенкю г-н crush за отделеното време да напишеш поста!
http://forums.mbclub...0-%D0%B3%D0%B0/
http://forums.mbclub...0-%D0%B3%D0%B0/
Така и така имах излизане реших да направя малко снимки от диагностиката, за да придобиете по-реална представа какво и как трябва да изглежда.
1. Студен автомобил:
Когато запалите автомобила известно време работи в open loop без ламбда сонда, докато достигне желаната температура и данните от кислородния сензор не се взимат предвид. Щом той загрее почва да регулира. Но тъй като температури под 50 градуса се вземат като ниски горивото, което се подава е все още голямо. Затова на втората снимка се вижда регулиране на графиката в горната част, short TFT "казва" да се даде още гориво, а long TFT индикира във време 10 сек., че то ще бъде много с еди колко си процента и, че ще трябва да се извади.
2. Загрял автомобил:
Когато автомобилът загрее достатъчно добре, long TFT трябва да се "върти" около 0% на празен ход, а short TFT да регулира +/- също около 0%. В студено време е нормално да се получат стойности от 5 до 10% на long TFT при празен ход, което е нормално предвид навлизащия студен въздух. На графиката се вижда идеалната синусуида. За един цикъл на long TFT графиката трябва поне веднъж да може да слезне до 100 mV.
3. Ускорение и принудителен празен ход ( ППХ ):
Когато ускорявате и натиснете педала на газта до ламарината графиката трябва да остане плътно горе. В този случай ако short TFT показва 0,0 това означава, че автомобилът е в open loop и бензиновият компютър "казва" давай пръскай на богато, и въобще не взема предвид ламбдата какво показва. Затова и тя показва "много гориво", т.е. графика плътно горе. В нашия случай long TFT показва 14,8% плюс на горивото, което е нормално. При настройка на газова докато се гледа това време коефициентът може да се смъква, докато стигне 10%, но не по-малко, защото в някои частен случай ( изкачване по наклон ) може и да останете с не добра смес и да се получи missfire. В обратния случай при ППХ дюзите се затварят изцяло, графиката слиза плътно долу, което означава "тук няма никакво гориво".
4. Шофиране на магистрала ( постоянна скорост ):
При шофиране с постоянна скорост трябва да получите графика подобна на тази на празен ход, като разликата е, че е ще бъде по-остра и в по-кратки интервали. Трябва да може да регулира около центъра на координатната система. Графиката е снета на Цариградско шосе.
Ако вашият автомобил успешно се помества в границата на възможност на авторегулация, то поработете в/у стила си на шофиране. Ако някой модератор сметна, че това е полезно да го добави някъде в архивите .
#94
Публикувано 30 декември 2012 - 22:08
Молим'
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#95
Публикувано 01 януари 2013 - 18:38
Къде по-точно в идеалния център търсиш? Има свободна клетка в моя гараж, който е до паметника Левски... поне беше свободна преди нова година. Искат ѝ 100 лв. на месец, но може да се спазари и на по-ниска цена.Няма да ти е трудно да намериш... там гаражи бол... Питай ме тука в "идеалния" център, как се намира гараж
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#96
Публикувано 01 януари 2013 - 20:08
Къде по-точно в идеалния център търсиш? Има свободна клетка в моя гараж, който е до паметника Левски... поне беше свободна преди нова година. Искат ѝ 100 лв. на месец, но може да се спазари и на по-ниска цена.
На Славянска и 6-ти Септември съм, така че ми е далечко, но ако реша да търся по-сериозно, сигурно ще е чак след като я пребоядисам. Засега няма смисъл.
Иначе по основната тема. Направих второ замерване без климатик и си е 19/100. Направих обаче и грешката да заредя на Еко (че там направих 100км) и явно смесването с ОМВ не му харесва на мотора Засега два пъти на ненапълно загрял мотор ми изгаснаха 1-2 цилиндъра, ама на хубаво загрял, колкото и да я ръчках не изгаси нито веднъж. Като свърша бутилката все пак ще пробвам изцяло на Еко и ще видя дали на студено пак ще изгаси цилиндър, защото на ОМВ досега не се е случвало.
Под студено имам предвид около 60-70 градуса, иначе щом удари 80 няма грижи.
Този пост е редактиран от Kainy: 01 януари 2013 - 20:09
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#97
Публикувано 01 януари 2013 - 23:17
Сега си смятам разхода за декември, при изминати точно 2000 км. пробег за този месец.
Излиза среден 11,2/100 в литри газта + бензина (бензин съм сипал 20литра другото е газ)
Имам градско, извънградско по Е79, магистрално, селско и какво ли не каране, имам и доста работа на място когато бяха студовете -7 до -11 съм стоял по половин час на запален двигател. Доволен съм много от разхода
Излиза среден 11,2/100 в литри газта + бензина (бензин съм сипал 20литра другото е газ)
Имам градско, извънградско по Е79, магистрално, селско и какво ли не каране, имам и доста работа на място когато бяха студовете -7 до -11 съм стоял по половин час на запален двигател. Доволен съм много от разхода
#98
Публикувано 02 януари 2013 - 02:02
Това си е направо перфектен разход Аз да го сваля на 16 градско ще съм доволен.
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#99
Публикувано 02 януари 2013 - 11:35
+1Това си е направо перфектен разход Аз да го сваля на 16 градско ще съм доволен.
Сега по Нова Година ходих малко до планината...за 140км спокойно си глътна 15-16 литра А95 с 4 човека и багаж,100км магистрала,40км завойчета... Днес ще ходя при познати да ги разпитам за газифициране точно какво ще ми сложат(слагали са на 230ЦЛК кабриолет скоро) и колко ще ми излезне...
#100
Публикувано 02 януари 2013 - 13:28
+1
Сега по Нова Година ходих малко до планината...за 140км спокойно си глътна 15-16 литра А95 с 4 човека и багаж,100км магистрала,40км завойчета... Днес ще ходя при познати да ги разпитам за газифициране точно какво ще ми сложат(слагали са на 230ЦЛК кабриолет скоро) и колко ще ми излезне...
Това не е нормален разход за извънградско.....е ако си карал над 200 през цялото време, в което силно се съмнявам, може и да дойде такъв, но иначе нещо не е наред.
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#101
Публикувано 02 януари 2013 - 19:09
тези 100км съм карал от 90 до 120км/ч,а другите 40км ги карах между 20-40км/ч понеже пътя толкова позволяваше Ами как да ти кажа какво не е наред,като в сервизите никой нищо не открива като проблем...ужасТТТ
#102
Публикувано 02 януари 2013 - 20:13
Накарай ги да ти погледнат ламбдата. Това е безкрайно нереален разход за тази кола.
И то живите данни, а не това че няма грешки!
И то живите данни, а не това че няма грешки!
#103
Публикувано 02 януари 2013 - 21:07
На магистралата 15-16 литра за 140 километра е много, камо ли на бензин, като карах не бензин, магистрално харчеше 7,5-8,5/100 засичано пълно-пълно
Друг е въпроса дали засичаш правилно, как ги отчете тия 15-16 литра????
Друг е въпроса дали засичаш правилно, как ги отчете тия 15-16 литра????
#104
Публикувано 02 януари 2013 - 21:09
Това е и моето мнение ,че е нереално висок и че може да е от ламбда сондата.Другото което може да е ,е сцепен шланг след дебитомера,тогава се получават нереални стойности ,обогатява се сместа и скача разхода.Имах подобен проблем на алфата,никой не можа да го хване на никакви компютри докато сам не го открих. Беше отдолу на шланга и не се виждаше.Виж си ауспуха дали при форсиране не излиза черен дим!
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#105
Публикувано 02 януари 2013 - 21:47
Много ми е смешно като някой каже "на компютърна диагностика нищо не излиза"... Верно е - не излиза на готово обаче...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни