Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 1 votes

Голям разход на колата - clk 200 автоматик

clk 200 w 208 разход газ

  • Please log in to reply
336 replies to this topic

#76 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
Garage View Garage

Posted 23 December 2012 - 11:25

Последно като я настройвах, сложихме първо автоматичните настройки и после добавихме 5% отгоре, като това става на въпрос в движение, вярно не на магистралата. Но, да, попринцип ще я водя на второ мнение, но след като се уверя че разхода на газта е проблема и че бензина не дава същия, иначе няма файда от упражнението. Що се отнася до сондата, най-вероятно ще я бодна към средата на следващия месец като видя съвсем какъви са щетите от празниците в/у бюджета :)
  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#77 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 23 December 2012 - 11:26

Ооо... автоматичните настройки са индианска работа! Колкото да работи някак си мотора!
Смени си и ламбдата и ходи да ти я настроят като хората.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#78 rado_ss

rado_ss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    '08 W221 S320CDI 4Matic
    '04 W220 S320CDI
    '03 W211 E200 kompressor
Garage View Garage

Posted 23 December 2012 - 13:51

...сега колата си гори 19-21 (22-23 рядко, ама ги стига) независимо дали карам по 2-3км наведнъж или по 10-15.


И при мен така. Налях 8 литра 100 октана уж. минах 35км като 20 от тях са карани наведнъж. Другите 15км да са били на 4-5 пъти. Kainy като я засечеш на бензин ще чакам да споделиш какво е положението. И ако откриеш проблема също :)
  • 0

#79 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
Garage View Garage

Posted 29 December 2012 - 18:59

Малък ъпдейт.

Миналата бутилка я изпрасках с 23/100 и на тази към 30-тия процент се усетих да спра климатроника и да карам само на парно и нагрявка на задното стъкло. Резултата е 19/100. Въпреки времето, колата не е карана по-леко от при миналата бутилка, така че по първоначални данни изглежда климатроника да ми качва от 2 до 4 на 100. Попринцип след последното (и първо) посещение в Балкан Стар ми бяха казали, че налягането на климатичната система ми е ниско (7 бара), така че може отчасти да е това, въпреки че не знам със сигурност. Както и да е, преди малко заредих и тази бутилка ще я изкарам цялата на парно, за да видя точно колко е разликата. Също това е разход на зимен режим на скоросттната кутия.

На този етап не мога да проверя разхода на бензин, без да напълня резервоара догоре (което по януарско време и изключено :)), защото по неясна причина като ми свърши бензина хидравликата и спирачките спират да работят :D проблем който трябва да отстраня по някое време.
  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#80 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 29 December 2012 - 19:42

Какви са тия разходи... плаша се направо. Аз се мръщя на разход повече от 14/100 газ, а тука масово чета за 18-20-23/100км... вие ЗиЛ-ове ли карате не знам :wacko
  • 0

#81 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 29 December 2012 - 21:39

Обаче момчета, от месец започнахме да зареждаме на ЕКО и колата свали 1 литро.

Вече се радвам на разход 13 на 100, без гасене при престой ....преди все си бехме, рядко 14. и постоянно 15. 16. газ

2.2 автоматик
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#82 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 29 December 2012 - 22:10

Аз пък да кажа, че:

1. Не бих си спрял климатика в колата, ако ще и двоен да ми става разхода от него. Никога не съм подозирал какъв кеф е да караш с климатик и през зимата. Живи и здрави да са инженерите от Даймлер, че са го направили така по подразбиране, че да се открехна и аз на благото шофиране.

За който не знае за какво става дума - въздухът при включен климатик, дори и на топло е по-сух и никое стъкло в колата не се поти при никакви условия!

2. Ако ще на ЕКО да е два пъти по-евтино, тая верига ги подминавам, както в България, така и в чужбина. Колкото пъти съм спрял, толкова пъти са ме лъгали (в т.ч. и в Белград) - то не беше с дебитни карти, то не беше с количество гориво, то не беше с по-малко ресто, то не беше чудо. Ако трябва ще бутам до следващата бензиностанция, но на ЕКО НЕ!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#83 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 29 December 2012 - 23:13

Странното е, но това е първата кола, на която ми се налага да пускам климатика, за да не се запотят прозорците.
БМВ-тата ми... никога не са имали подобен проблем.

Особено осезаемо е при SLK-то, заради малкото купе... При CLK-тата се получаваше след доста каране и при много влажно време. При SLK е постоянно.
Но не усещам разлика в разхода.

Колкото до ЕКО, определено ги предпочитам. Заредих Шел 100 октана, после нормален V-Power, всичко е ОК, ОМВ си е ОК, но съм си свикнал с ЕКО от години и нямам никакви проблеми, нито с газта им, нито с бензина.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#84 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 30 December 2012 - 07:32

И моя разход е с гориво от ЕКО :)
Лилов няма ли да газифицираш вече?
  • 0

#85 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
Garage View Garage

Posted 30 December 2012 - 12:21

Не пречи да ги пробвам на следващата бутилка... Досега съм карал само на ОМВ. Иначе климатика и аз нямам намерение да не го ползвам :) Всичко е само заради теста, иначе с парното едвам се издържа. То ни може да му кажеш откъде да духа, ни колко... Слаба работа. А запотяването наистина си е сериозен проблем и без климатик си е трудно.
  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#86 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 30 December 2012 - 13:36

SLK-то нямам никакво намерение да му боцкам газчица.
Е36-ицата, по всяка вероятност, но ще видим кога... има доста вода да изтече до тогава. Диря си сега някакъв гараж или паркинг в Хаджи Димитър около старата мелница, да я държа там, че е много интересна и някой ще й се зарадва.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#87 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
Garage View Garage

Posted 30 December 2012 - 13:51

Няма да ти е трудно да намериш... там гаражи бол... Питай ме тука в "идеалния" център, как се намира гараж :)
  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#88 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Posted 30 December 2012 - 14:19

Когато се настройва газовата на турбо автомобил трябва да се вземе предвид налягането на турбото и да се добави. Ако на един атмосферен двигател налягането на изпарителя се оставя на 1.3-1.5 бара, то на турбо автомобили трябва да е 1.9-2.1 бара. Вакуумът се хваща от вакуум регилатора на бензиновата рейка и дюзите се дупчат около 2.4-2.6 мм за 4 цилиндров двигател с турбо. Налягането се постига с усилен за целта изпарител с поне 30% запас от мощност. Автоматичната настройка оправя коефициентите на празен ход и на средни обороти, като е необходимо допълнително да се коригират при натиснат педал на газта до долу. Това е! От там нататък се гледа регулирането на сондата - на празен ход, както и в постоянни обороти тя трябва да описва идеална синусоида, а при натиснат педал на газта до долу графиката да остане в горната част на ординатата, при ППХ трябва да е в долната част. Ако вашата сонда не регулира по този начин значи е за смяна. Също така много хора си мислят, че като сипят 100 октана бензин и разхода пада, което е абсолютен мит, защото октановото число е устойчивостта на детонации на горивото, а не качеството. Газта е с високо октаново число и значително покачва разхода при турбо автомобили. Кислородният сензор ( демек ламбдата ) е датчик за повременна корекция, като работи в два режима - short term fuel trim и long term fuel trim. Тези времена се гледат като живи данни и се изобразяват в проценти. Т.е. ако графиката изглежда добре не означава, че горивото е точно, защото вие виждате, че тя добавя или вади, но не виждате с колко. Затова се гледат STFT и LTFT, които всъщност показват процентите с колко е повече или по-малко. Богата смес дава по-добър разход, от бедната смес, както и втората е по-вредна за двигателя. Бензиновият компютър обикновено може да прави корекции в рамките на до 25%, извън тези стойности светва "CHECK" лампата. Т.е. настройката на коефициентите е горе-долу, надали има човек, който да я направи перфектно точно, затова е и тази автокорекция от сондата. Много от двигателите след настъпан педал повече от 50% преминават обратно в т.н. open loop, който представлява предвирително зададена карта от производителя и въобще не се взема предвид ламбдата. Кислородният сензор работи в closed loop.

Edited by crush, 30 December 2012 - 14:36 .

  • 2
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#89 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
Garage View Garage

Posted 30 December 2012 - 18:07

Тъй като става дума за ламбда сонда и тъй като моята си нямам на идея, кога е сменяна и с каква, то коя марка е за предпочитане (Bosch, Beru и т.н.), защото смятам да я сменя за всеки случай, когато я закарам да видим дали проблема е в настройката или пък в монтажа, тъй като както споменах, разход от 16/100 видях само при 25% намалено впръскване на гориво...
  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#90 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 30 December 2012 - 19:02

За настройки и проценти впръскване не знам, от настройка на ГИ не разбирам и не пипам, отивам при който разбира, казвам му какво искам от колата и какво не искам съответно и готово. Това което знам, е че колата ми се изрязва до прекъсвач на газ, без замисляне, вдига 230 на магистралата, пак на газ, (можеше и повече по километраж) и харчи 10-11 дълго 12-15 градско.
Климатик ползвам лятото, когато ми трябва, зимата няма какво да студя.
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users