Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 1 votes

Голям разход на колата - clk 200 автоматик

clk 200 w 208 разход газ

  • Please log in to reply
336 replies to this topic

#61 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 09 December 2012 - 13:19

След смяна на свещите и ламбдата, всичко си дойде на мястото и падна до 10 градско (при същият стил на каране).

+1. Точно разхода с колко пада зависи от индивидуалните особеносто на шофиране , но 20% пада .

За компресорни М111 е това е свеща http://www.ngk.com/p....aspx?zpid=9284 независимо бензин газ... ама не ибей, Енгланд или Франия или от некой тарикат, а внесени баш от щатите мейд ин Нагоя, Япония...
къде ги продават у нас писали сме...
после ламбдата бош оригинал нова и нещата заспиват...не е нужно да се проверява над 10годишна ламда е бавна вече
може и да не е точно измерено но на дълго съм засичал 6,5л/100 газ но до 90 100км/ч Е200 W210...икономично каране колата празна...e при 150-180km/ с товар 5човека горежа става тройно
за настройка ГИ обаче си трябва човек да има кабел за диагностика и сам да нагласи нещата...софтуера е фрии трябва и лаптоп...продавам ги по 25лв...имам обява...но за хора от форума давам кабела така настройва и го връща...

Edited by polaris, 09 December 2012 - 13:24 .

  • 0

#62 rado_ss

rado_ss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    '08 W221 S320CDI 4Matic
    '04 W220 S320CDI
    '03 W211 E200 kompressor
Garage View Garage

Posted 16 December 2012 - 12:14

Айде малко развитие... Смених свещите с NGK BKR6EIX-11. Старите които свалих са NGK BKUR6ET-10,и си бяха горели добре,не изглеждаха проблемни,но нищо,така или иначе да се застраховам :) Смених маслото с YACCO 5W-40 VX600. Всички филтри са сменени,включително на купето. Днес отивам на диагностика да видим някоя грешка и да погледнат ламбда сондата. Свещите ми ги сменяха един сервиз,а маслото и филтрите друг (все познати,на които донякъде вярвам). Направих го умишлено за да видя дали някой ще каже дали имам друг проблем по колата който забелязва...засега никой нищо не открива фрапантно. Имаха малък проблем с горивния филтър...понеже моята е внос от Германия,имало някаква планка която държи филтъра,и била цялата изгнила и не можаха да я развъртят...накрая я резнаха малко после си я направиха някак си,ама няма проблеми. Но така или иначе нямах избор,трябваше да оставам със стария филтър иначе,което не е добър вариант. Оказа се,че е бая старичък според тях. Не виждам особена разлика след всичките тези неща,но това не е важно...важното е колата да вижда разлика ;)
Благодарности на колегата polaris за инфото...

Днес закачихме колата на Стар диагностиката. Нямаше сериозни проблеми. Сензора за дъжд имаше 2 грешки,но го бях откачал,че се беше бъгнал нещо. Ламбда сондата според диагностика си работи нормално и не е за смяна. Явно просто трябва да приема,че е нормално да гори 20/100 градско :) Пролетта май ще се газифицираме,колкото и да не съм фен на този вид гориво...

Edited by rado_ss, 17 December 2012 - 01:23 .

  • 0

#63 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 19 December 2012 - 19:17

Автомат ли беше твоята??
Ако да това е второто 230К с автоматична кутия, което чувам да харчи като невиждало.
200К 192 коня с ръчни харчи при нормално каране 12-14 газ в София :) Да не говорим, че се е случвало да пада и до 11/100, това е когато се случи да карам повече по големите булеварди, вечерно време и т.н. при лек трафик, минавайки повече километри за ден.
Феноменът 20/100 бензин не ми е познат ( и не искам да се запознаваме) но ти си втория с 230К с нечовешки разход.... или автомата яде много повече от ръчната, или 230-ката е по лакома като мотор, или и от двете по малко.
  • 0

#64 rado_ss

rado_ss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    '08 W221 S320CDI 4Matic
    '04 W220 S320CDI
    '03 W211 E200 kompressor
Garage View Garage

Posted 19 December 2012 - 21:08

Автомат е :) Просто трябва да му свикна на горенето и всичко ще е 6. Просто слезнах от кола която гореше 12/100 градско дизел?!?! и ся докато обърна навика на 20/100. Иначе после всичко ще е наред :D
  • 0

#65 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
Garage View Garage

Posted 19 December 2012 - 23:50

Нещо не е както трябва по мотора.Моята също е 230 ръчка,засякох я само градско 480 км от резерва до резерва 13.7л.Сутрин я подгрявам на място 5 мин преди да тръгна,при спиране 1 мин .на място преди спиране(това са ми навици от корабите тъй като така караме агрегатите там)освен това климата винаги работи и подгрева на 2 седалки не го спирам.Така че според мен не е нормален тоя разход!
  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#66 rado_ss

rado_ss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    '08 W221 S320CDI 4Matic
    '04 W220 S320CDI
    '03 W211 E200 kompressor
Garage View Garage

Posted 22 December 2012 - 22:49

10/100 извънградско със 100-120км/ч.Днес пак го засякох. Нещо май наистина не е наред... гори точно х2 градско. Значи ако успея да я накарам да гори 8/100 извънгр. значи градско ще гори 16/100,което е по-приемливо :) След като не е от свещи,ламбда сонда...давайте идеи. Маслото и всички филтри са сменени. Няма грешки на стар диагностиката.
  • 0

#67 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 22 December 2012 - 23:23

Дебитомера как е, температурен датчик също... друго... тоците, бобини, кабели, свещите са нови ок, друго не знам, но разхода е ненормален със сигурност. 10/100 с тази скорост също ми се вижда много.
  • 0

#68 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
Garage View Garage

Posted 22 December 2012 - 23:29

Нормалния разход при 100км/ч при мен е от 7.2-7.6л .Да не би компресора да е постоянно зацепен или вентилатора който вкарва въздух в изпускателния колектор за катализатора.Не е нормално това.
  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#69 rado_ss

rado_ss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    '08 W221 S320CDI 4Matic
    '04 W220 S320CDI
    '03 W211 E200 kompressor
Garage View Garage

Posted 23 December 2012 - 00:13

Нормалния разход при 100км/ч при мен е от 7.2-7.6л .Да не би компресора да е постоянно зацепен или вентилатора който вкарва въздух в изпускателния колектор за катализатора.Не е нормално това.


Като купих колата 1 месец я карах с постоянно зацепен компресор и съответно незатварящ се разтоварващ клапан,който е на кутията на възд.филтър. Открих си сам проблема,който беше в един изгорял транзистор вътре в ECU-то. Смених го с работещ оригинален транзистор със същите данни,взет от друг комп. на мерцедес. Сега компресора включва когато е студена за 2-3мин постоянно е зацепен,явно докато загрее малко,а след като загрее,след 2000 оборота грубо казано. Гледах друго цлк 230к и се държи по същия начин. Единствената разлика е,че моя компресор вие доста по-силно. Лошото е,че когато я карах първия месец с постоянно зацепен компресор не съм я засичал колко гори,тя тогава си вървеше като атмосферка и нямаше много мощност :) Имам чувството,че гореше малко по-малко,но може и да си въобразявам.
А за този вентилатор който казваш,че вкарвал въздух в изп.колектор,не съм го виждал даже къде е и дали имам такъв. Така или иначе в сряда ще я карам да ми видят окачването,че нещо се разхлопа зловещо на неравности от вчера. Или е амортисьор или биалетки...не разбирам много. На гърбици няма проблеми,ама като вземе да се клати наляво надясно с малка скорост и тропа на убиване :) Че тогава ще кажа на младежите от сервиза да видят този вентилатор и съответно бобините и кабелите. Дебитомера според мен е ок,защото колата си върви. Сложих на един приятел неговия стария за проба...ми тя колата ми угасна като и дадох газ :D А този температурен датчик не го знам и него къде е и ще им кажа и него да видят. Иначе колата си стои на 80 градуса залепена стрелката като загрее.
Нещото което не работи по колата(според мен няма връзка с горенето) е климатроника. Не включва компресора на климатика,защото няма фреон май в него. И по-добре,че не включва зашото едната ми перка от тези 2те които са отпред не се върти нормално. На ръка като я завъртя и опира някъде и стърже...все едно е крива. Но съм я оставил за пролетта,сега не ми трябва да върти. Предполагам,че тези перки се включват когато колата прегрява или когато работи компресора на климатика. Те ако тръгнат да въртят ще ги чуя със сигурност :D Обаче незнам ако почне да прегрява колата и се включат ще стане мазало...може би и да са разкачени от някоя букса знам ли...абе надявам се да не се пуснат преди да оправя стържещата перка :) Споделям последното просто с идеята за горенето макар,че не вярвам да има нещо общо...
Друго- между 2100-2700об на директна скорост се получава едно ръмжене и много леки вибрации които усещам в купето. До 2000об и след 2800 няма такова нещо,само в този диапазон.
  • 0

#70 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Posted 23 December 2012 - 00:20

И моята харчи около 10 на 100 извънградско , а е 200 компресор 192 к. с.
  • 0

#71 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,953 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 23 December 2012 - 00:23

за мен 10 на 100 на 2 литра бензинов двигател е нисък разход
  • 0

#72 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Posted 23 December 2012 - 00:25

Това е за извънградско, иначе градско около 15-16
  • 0

#73 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 23 December 2012 - 09:34

При скорост 100-120 със сигурност трябва да харчи по-малко, иначе на извънградско може да харчи повече от градското, зависи как ти се кара ;)

И аз съм с 200Компресор, докато беше на бензин, съм го засичал ходене до морето и обратно 7.8/100 разход засечен за 1100км. пробег. Средната скорост сигурно е била там някъде 100-120, по магистралата 130-150, след нея 60-90км/ч

По книжка на този мотор 2.0 192 коня с ръчни скорости му дават 7.2 на дълго и 13.6 в града :)


  • 0

#74 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
Garage View Garage

Posted 23 December 2012 - 10:09

Аз също съм изправен пред същата дилема... След като изравних времената на газта с тези на бензина, уж да са еднакви и на харчене и на вървене, то сега колата си гори 19-21 (22-23 рядко, ама ги стига) независимо дали карам по 2-3км наведнъж или по 10-15. Извънградско съм нямал възможност да я засичам. Преди, когато беше с 30% по-малко впръскването на газта, колата харчеше 15-16/100, но се усещаше че е спъната, въпреки че си вървеше добре. Иначе съм със сменен дебитомер, свещи, бубини и кабели, само ламбда сондата не знам как е и мисля догодина нея да я гоня, но тя да качва 5л някак си не ми се вярва. Сигурно пак догодина, което си е след малко, ще тествам и разхода на бензин, за да изключа възможността за лошо вързана газ, но виждайки как ми яде само от загряването, то и там си харчи много :)

Edited by Kainy, 23 December 2012 - 10:10 .

  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#75 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 23 December 2012 - 10:59

7.2 на дълго, само ако е междуградски пътища.
Черното ЦЛК ми гореше към 8, 8.5 магистрално.
Градско беше 11-13.

kainy, не можеш да изравниш времената на газ с тези на бензина. Трябва да гледаш ламбдата. Тогава никак не са равни. Вероятно коефициентите са ти 1.7 и нагоре, за да изравни ламбдата.
Отиди при Танев (на Ботевградско) да ти я настрои в движение както си трябва след празниците. Няма да ти откаже, помоли го като нормален човек. Стъпете на магистралата да ти пренастрои картата, може да види някоя кофти настройка. БМВ-тата ми горяха почти 1:1 с бензина. Литър, литър и нещо отгоре.

Ламбдата има по-голям шанс да ти качи 5 литра и нагоре, ако е заминала, от всичките други изброени.
Преди да сменя на Слк-то предната ламбда, гореше около 16 бензин градско, след това падна под 11.
Сега и задната нещо се обажда, но докато не почне да влияе на разход и поведение, не я пипам.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users