Проблема е, че ако взема нова, пак така ще си я гледам... Истината е че колкото и да искам по-голям мотор, просто в момента не ми е рентабилно във финаносово отношение. Лесно ще си взема някой осмак (ей сега има едни 2 55-чки дето им точя лиги), но разходите по-колата (дори административните само и годишното обслужване) ще са ми на лимита на възможностите и просто не ми се рискува. Освен това в CLК-то отдавна вкарах повече пари от себестойността му, така че малко или много няма смисъл да го продавам. Ще си го избарам още малко и в някакъв момент може да му ръгна един по-голям двигател (дотогава спирачките, генерацията, гумите и т.н. ще са подходящи). Знам че е заигравка, ама повече бих го направил за спорта . Също така при всички случаи ще взимам някакъв седан рано или късно, така че мога да си експериментирам с тролея.
Що се отнася до газаджиите... отдавна вдигнах ръце. Както казах, ще направя последен опит в Маргел с идеята да си платя каквото трябва, щото оня ясно заяви, че му е омръзнало да оправя проблемите от други оторизирани дилъри на ланди, което не би трябвало да ме интересува, щото гаранцията трябва да важи при всичките, но нали сме в България и тук нищо не е логично. След това ако не става пак (последния път като си я взех от него, ми изгаси два цилиндъра като излизах от сервиза ) ще прежаля парите за нов комплект, най-вероятно на Романо, при по-кадърни майстори и така.
Този пост е редактиран от Kainy: 15 април 2014 - 16:55