Запушен радиатор. Съвети?
Започната от YMAN, 08 яну 2007 - 22:47:58
30 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 януари 2007 - 22:47
Здравейте!
Става въпрос за 124, 300TD автомат.
Проблемът ми беше, че радиатора на парното ми течеше. Течеше много по малко, но пък упорито И така, след като ми писна постоянно да доливам антифриз, а не ми се щеше да купувам нов радиатор, взех "мъдрото" решение да изпозвам "стоп теч" (stop leak) добавка. Познавам хора, които са останали доволни от тези добавки и... се пре*б*х! Изсипах въпросната течност и тоя боклук наистина запуши теча... Заедно с него обаче запуши и по-голямата част от радиатора отпред. И сега колата ми прегрява. Днес пробвах да отпуша радиатора с разни промиващи добавки, и смених антифриза, но ефектът беше нулев.
Въпросът ми е как да си отпуша радиатора? По възможност без да се налага да го свалям, защото това значи освен нов антифриз, и ново масло за скоростната кутия, понеже и то се охлажда през същия радиатор.
Благодаря предварително!
Става въпрос за 124, 300TD автомат.
Проблемът ми беше, че радиатора на парното ми течеше. Течеше много по малко, но пък упорито И така, след като ми писна постоянно да доливам антифриз, а не ми се щеше да купувам нов радиатор, взех "мъдрото" решение да изпозвам "стоп теч" (stop leak) добавка. Познавам хора, които са останали доволни от тези добавки и... се пре*б*х! Изсипах въпросната течност и тоя боклук наистина запуши теча... Заедно с него обаче запуши и по-голямата част от радиатора отпред. И сега колата ми прегрява. Днес пробвах да отпуша радиатора с разни промиващи добавки, и смених антифриза, но ефектът беше нулев.
Въпросът ми е как да си отпуша радиатора? По възможност без да се налага да го свалям, защото това значи освен нов антифриз, и ново масло за скоростната кутия, понеже и то се охлажда през същия радиатор.
Благодаря предварително!
#2
Публикувано 08 януари 2007 - 23:02
Ами бате,освен с нов не виждам друг начин.Ако сипеш нещо което ще успее да разложи тия лай@а дето си му ги сипал,то гаранция че ще ти разяде още нещо,и от там ще се видиш в приключение.
А това че ще смениш или свалиш раддиатора не означава че ще трябва да смениш маслото на автомата.Просто после ще долееш.
А това че ще смениш или свалиш раддиатора не означава че ще трябва да смениш маслото на автомата.Просто после ще долееш.
#3
Публикувано 08 януари 2007 - 23:14
Докато колата е хубаво загряла ама наистина хубаво отваряш казанчето много внимателно и с кожена ръкавица да не ти изгори раката и така леко по отвиваш капачката докато накая я махаш и бегаш така че да се появи хубав вулкан изчакваш да си изхвърли цялата гняз под налягане сипваш антифризи и си пак с спукан радиатор говоря от опит
#4
Публикувано 08 януари 2007 - 23:22
Ами то дали ще повредя радиатора, опитвайки се да го отпуша, или направо ще го сменям, все нов радиатор означава. Обаче без бой няма да се дам, ако ще го сменям, то нека поне да е след опит за отпушване. Все пак нов си е сумати пара, длъжен съм да пробвам!Ами бате,освен с нов не виждам друг начин.Ако сипеш нещо което ще успее да разложи тия лай@а дето си му ги сипал,то гаранция че ще ти разяде още нещо,и от там ще се видиш в приключение.
А това че ще смениш или свалиш раддиатора не означава че ще трябва да смениш маслото на автомата.Просто после ще долееш.
@ DaDa:
Никога няма да си оставя колата да прегрее до там, че да изври водата. Докато карам, колкото очите са ми на пътя, толкова са ми и на таблото и всичко се следи стриктно
Пък и за дизеловите двигатели подобен тип експерименти хич не са здравословни
#5
Публикувано 08 януари 2007 - 23:33
Никаде несъм казал колата да прегрее или сама да изври просто казвам на моята 190-ка след като запуших теча и ми се появи същия проблем загряваше супер бързо а никво топло в купето точно така направах докато беше загряла отъртях казанчето и тя сама си изхвърли добавката после сипах пак антиффриз и готово топло си имаше в колата но си имаше и теч
#6
Публикувано 08 януари 2007 - 23:37
Нещо не мога да си го представя. И аз отварях казахчето и то многократно, ама файда никаква.Никаде несъм казал колата да прегрее или сама да изври просто казвам на моята 190-ка след като запуших теча и ми се появи същия проблем загряваше супер бързо а никво топло в купето точно така направах докато беше загряла отъртях казанчето и тя сама си изхвърли добавката после сипах пак антиффриз и готово топло си имаше в колата но си имаше и теч
#7
Публикувано 08 януари 2007 - 23:57
: Комшо това ти си ?а добре дошъл в отбора :FlagMB:
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#8
Публикувано 09 януари 2007 - 00:46
Аз съм Благодаря: Комшо това ти си ?а добре дошъл в отбора :FlagMB:
П.С. защо си махнал снимката на трите звяра?
#9
Публикувано 09 януари 2007 - 01:14
сипи кореселин, но след като си откачил маркучите, и си запушил най-долната изходна тръба на радиатора. остави го за 2 часа, ако не помогне, пак сипи кореселин за 2 денонощия, ако това не го отпуши, няма да има друго по силно....Здравейте!
Става въпрос за 124, 300TD автомат.
Проблемът ми беше, че радиатора на парното ми течеше. Течеше много по малко, но пък упорито И така, след като ми писна постоянно да доливам антифриз, а не ми се щеше да купувам нов радиатор, взех "мъдрото" решение да изпозвам "стоп теч" (stop leak) добавка. Познавам хора, които са останали доволни от тези добавки и... се пре*б*х! Изсипах въпросната течност и тоя боклук наистина запуши теча... Заедно с него обаче запуши и по-голямата част от радиатора отпред. И сега колата ми прегрява. Днес пробвах да отпуша радиатора с разни промиващи добавки, и смених антифриза, но ефектът беше нулев.
Въпросът ми е как да си отпуша радиатора? По възможност без да се налага да го свалям, защото това значи освен нов антифриз, и ново масло за скоростната кутия, понеже и то се охлажда през същия радиатор.
Благодаря предварително!
има и шанс да скапе гумените уплатнения на радиатора, но малък, средно малък, та леко голям
и дори да откачиш маркъчите за автомата, от там изтича 20гр масло
#10
Публикувано 09 януари 2007 - 01:43
: Благодаря, това ще го пробвам. Но преди това имам един малко ламерски въпрос - Що е то кореселин и как мога да си набавя?сипи кореселин, но след като си откачил маркучите, и си запушил най-долната изходна тръба на радиатора. остави го за 2 часа, ако не помогне, пак сипи кореселин за 2 денонощия, ако това не го отпуши, няма да има друго по силно....
има и шанс да скапе гумените уплатнения на радиатора, но малък, средно малък, та леко голям
и дори да откачиш маркъчите за автомата, от там изтича 20гр масло
Междувременно някой да има други идеи?
#11
Публикувано 09 януари 2007 - 01:56
Отиди в някоя железария и питай,те знаят какво е.
Други идеи няма.Е може да сипеш сода и оцет,да направи реакция и да почне да баlбyка и дано откачи малко от тия говна вътре,но съвета на Лоринзер е по-добър.
Други идеи няма.Е може да сипеш сода и оцет,да направи реакция и да почне да баlбyка и дано откачи малко от тия говна вътре,но съвета на Лоринзер е по-добър.
.
#12
Публикувано 09 януари 2007 - 02:48
Предназначен за разреждане на всички видове нитроцелулозни лаковобояджийски материали и за почистване на зацапани места и инструменти. Притежава добра разреждаща способност. След изсъхване не отделя токсични вещества вредни за човека, растенията и животните.
Предлага се в опаковки от 1л., 5л.
Струва около 3 лева литъра,намерих поне 6 различни вида.Продават го къде ли не.
Ти май не си боядисвал скоро.
.
#13
Публикувано 09 януари 2007 - 12:04
Абсолютно подкрепям мнението на Вени! Свали си радиатора, закачи му маркуч вързан към чешмата и в обратната посока на радиатора, дай му малко дебит (не прекалявай за да не спука нещо, ако запушването е прекалено здраво) и би трябвало да излезе всичко.
Колкото до радиаторджията... ако имаш читав такъв, това е най-добрия избор, щото ще го отвори, ще го отпуши и почисти и като за капак ще ти запуши всички течове. Няма да е като нов, но най-вероятно ще е по-добър от всяко турско (китайско) менте.
Колкото до радиаторджията... ако имаш читав такъв, това е най-добрия избор, щото ще го отвори, ще го отпуши и почисти и като за капак ще ти запуши всички течове. Няма да е като нов, но най-вероятно ще е по-добър от всяко турско (китайско) менте.
'бах маа му...
#14
Публикувано 09 януари 2007 - 14:21
A така, на един с една Е270ЦДИ 700лв му се видяха много за нов радиатор, синтетичен антифриз и смяната и той си сипа подобна гнус и уж му спряла теча.
Е са и него го чакам да ми се похвали какво и как е родила колата му. А токовиж и къде- е тогава е наистина дебелата работа.
Е са и него го чакам да ми се похвали какво и как е родила колата му. А токовиж и къде- е тогава е наистина дебелата работа.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#15
Публикувано 09 януари 2007 - 16:11
Много благодаря на всички за съветите! :
BENZBOSS, наистина не съм боядисвал скоро , а и последният път като боядисвах използвах АМБ. Благодаря за подробната информация!
Veni, мисля да постъпя точно както си описал - първо промивка, после коресилин и т.н.. И няма да го правя сам Ще ми помогне едно приятелче, специалист по дизелови двигатели. Макар че и той с радиатори много много не се е занимавал и де да го знам колко е в час
Още веднъж благодаря на всички за помощтта! Ще пиша какъв е резултата като се заема
А някой сменял ли е радиатор на този модел, да ме ориентира за цената приблизително?
P.S. Тия лайна "анти теч" трябва да ги спрът от производство. Ако не бяхме в БГ щях да съдя фирмата, дето ги произвежда! Както и да е, дано няма други прецакали се като мен. Явно евтиното наистина излиза по-скъпо в крайна сметка
BENZBOSS, наистина не съм боядисвал скоро , а и последният път като боядисвах използвах АМБ. Благодаря за подробната информация!
Veni, мисля да постъпя точно както си описал - първо промивка, после коресилин и т.н.. И няма да го правя сам Ще ми помогне едно приятелче, специалист по дизелови двигатели. Макар че и той с радиатори много много не се е занимавал и де да го знам колко е в час
Още веднъж благодаря на всички за помощтта! Ще пиша какъв е резултата като се заема
А някой сменял ли е радиатор на този модел, да ме ориентира за цената приблизително?
P.S. Тия лайна "анти теч" трябва да ги спрът от производство. Ако не бяхме в БГ щях да съдя фирмата, дето ги произвежда! Както и да е, дано няма други прецакали се като мен. Явно евтиното наистина излиза по-скъпо в крайна сметка
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни