Jump to content

  •  

Photo

Запушен радиатор. Съвети?


  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1 YMAN

YMAN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Posts:
  • Град:София, България

Posted 08 January 2007 - 22:47

Здравейте!
Става въпрос за 124, 300TD автомат.
Проблемът ми беше, че радиатора на парното ми течеше. Течеше много по малко, но пък упорито :lol: И така, след като ми писна постоянно да доливам антифриз, а не ми се щеше да купувам нов радиатор, взех "мъдрото" решение да изпозвам "стоп теч" (stop leak) добавка. Познавам хора, които са останали доволни от тези добавки и... се пре*б*х! Изсипах въпросната течност и тоя боклук наистина запуши теча... Заедно с него обаче запуши и по-голямата част от радиатора отпред. И сега колата ми прегрява. Днес пробвах да отпуша радиатора с разни промиващи добавки, и смених антифриза, но ефектът беше нулев.

Въпросът ми е как да си отпуша радиатора? По възможност без да се налага да го свалям, защото това значи освен нов антифриз, и ново масло за скоростната кутия, понеже и то се охлажда през същия радиатор.

Благодаря предварително! :)
  • 0

#2 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 08 January 2007 - 23:02

Ами бате,освен с нов не виждам друг начин.Ако сипеш нещо което ще успее да разложи тия лай@а дето си му ги сипал,то гаранция че ще ти разяде още нещо,и от там ще се видиш в приключение.
А това че ще смениш или свалиш раддиатора не означава че ще трябва да смениш маслото на автомата.Просто после ще долееш.
  • 0

#3 DaDa

DaDa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 105 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Posted 08 January 2007 - 23:14

Докато колата е хубаво загряла ама наистина хубаво отваряш казанчето много внимателно и с кожена ръкавица да не ти изгори раката и така леко по отвиваш капачката докато накая я махаш и бегаш така че да се появи хубав вулкан изчакваш да си изхвърли цялата гняз под налягане сипваш антифризи и си пак с спукан радиатор говоря от опит :)
  • 0

#4 YMAN

YMAN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Posts:
  • Град:София, България

Posted 08 January 2007 - 23:22

Ами бате,освен с нов не виждам друг начин.Ако сипеш нещо което ще успее да разложи тия лай@а дето си му ги сипал,то гаранция че ще ти разяде още нещо,и от там ще се видиш в приключение.
А това че ще смениш или свалиш раддиатора не означава че ще трябва да смениш маслото на автомата.Просто после ще долееш.

Ами то дали ще повредя радиатора, опитвайки се да го отпуша, или направо ще го сменям, все нов радиатор означава. Обаче без бой няма да се дам, ако ще го сменям, то нека поне да е след опит за отпушване. Все пак нов си е сумати пара, длъжен съм да пробвам!

@ DaDa:
Никога няма да си оставя колата да прегрее до там, че да изври водата. Докато карам, колкото очите са ми на пътя, толкова са ми и на таблото и всичко се следи стриктно ;)
Пък и за дизеловите двигатели подобен тип експерименти хич не са здравословни :lol:
  • 0

#5 DaDa

DaDa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 105 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Posted 08 January 2007 - 23:33

Никаде несъм казал колата да прегрее или сама да изври просто казвам на моята 190-ка след като запуших теча и ми се появи същия проблем загряваше супер бързо а никво топло в купето точно така направах докато беше загряла отъртях казанчето и тя сама си изхвърли добавката после сипах пак антиффриз и готово топло си имаше в колата но си имаше и теч :)
  • 0

#6 YMAN

YMAN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Posts:
  • Град:София, България

Posted 08 January 2007 - 23:37

Никаде несъм казал колата да прегрее или сама да изври просто казвам на моята 190-ка след като запуших теча и ми се появи същия проблем загряваше супер бързо а никво топло в купето точно така направах докато беше загряла отъртях казанчето и тя сама си изхвърли добавката после сипах пак антиффриз и готово топло си имаше в колата но си имаше  и теч :)

:huh: Нещо не мога да си го представя. И аз отварях казахчето и то многократно, ама файда никаква. :unsure:
  • 0

#7 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,660 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Posted 08 January 2007 - 23:57

:offtopic: Комшо това ти си ?а добре дошъл в отбора :FlagMB:
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#8 YMAN

YMAN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Posts:
  • Град:София, България

Posted 09 January 2007 - 00:46

:offtopic: Комшо това ти си ?а добре дошъл в отбора :FlagMB:

Аз съм :) Благодаря :)

П.С. защо си махнал снимката на трите звяра?
  • 0

#9 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 09 January 2007 - 01:14

Здравейте!
Става въпрос за 124, 300TD автомат.
Проблемът ми беше, че радиатора на парното ми течеше. Течеше много по малко, но пък упорито :lol: И така, след като ми писна постоянно да доливам антифриз, а не ми се щеше да купувам нов радиатор, взех "мъдрото" решение да изпозвам "стоп теч" (stop leak) добавка. Познавам хора, които са останали доволни от тези добавки и... се пре*б*х! Изсипах въпросната течност и тоя боклук наистина запуши теча... Заедно с него обаче запуши и по-голямата част от радиатора отпред. И сега колата ми прегрява. Днес пробвах да отпуша радиатора с разни промиващи добавки, и смених антифриза, но ефектът беше нулев.

Въпросът ми е как да си отпуша радиатора? По възможност без да се налага да го свалям, защото това значи освен нов антифриз, и ново масло за скоростната кутия, понеже и то се охлажда през същия радиатор.

Благодаря предварително! :)

сипи кореселин, но след като си откачил маркучите, и си запушил най-долната изходна тръба на радиатора. остави го за 2 часа, ако не помогне, пак сипи кореселин за 2 денонощия, ако това не го отпуши, няма да има друго по силно....

има и шанс да скапе гумените уплатнения на радиатора, но малък, средно малък, та леко голям

и дори да откачиш маркъчите за автомата, от там изтича 20гр масло
  • 0

#10 YMAN

YMAN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Posts:
  • Град:София, България

Posted 09 January 2007 - 01:43

сипи кореселин, но след като си откачил маркучите, и си запушил най-долната изходна тръба на радиатора. остави го за 2 часа, ако не помогне, пак сипи кореселин за 2 денонощия, ако това не го отпуши, няма да има друго по силно....

има и шанс да скапе гумените уплатнения на радиатора, но малък, средно малък, та леко голям

и дори да откачиш маркъчите за автомата, от там изтича 20гр масло

:welldone: Благодаря, това ще го пробвам. Но преди това имам един малко ламерски въпрос - Що е то кореселин и как мога да си набавя? :unsure:

Междувременно някой да има други идеи? :)
  • 0

#11 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 09 January 2007 - 01:56

Отиди в някоя железария и питай,те знаят какво е.

Други идеи няма.Е може да сипеш сода и оцет,да направи реакция и да почне да баlбyка и дано откачи малко от тия говна вътре,но съвета на Лоринзер е по-добър.
  • 0
.

#12 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 09 January 2007 - 02:48

Публикувано изображение

Предназначен за разреждане на всички видове нитроцелулозни лаковобояджийски материали и за почистване на зацапани места и инструменти. Притежава добра разреждаща способност. След изсъхване не отделя токсични вещества вредни за човека, растенията и животните.
Предлага се в опаковки от 1л., 5л.


Струва около 3 лева литъра,намерих поне 6 различни вида.Продават го къде ли не.

Ти май не си боядисвал скоро. ;) :D
  • 0
.

#13 Гост

Гост

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 107 Posts:

Posted 09 January 2007 - 12:04

Абсолютно подкрепям мнението на Вени! Свали си радиатора, закачи му маркуч вързан към чешмата и в обратната посока на радиатора, дай му малко дебит (не прекалявай за да не спука нещо, ако запушването е прекалено здраво) и би трябвало да излезе всичко.
Колкото до радиаторджията... ако имаш читав такъв, това е най-добрия избор, щото ще го отвори, ще го отпуши и почисти и като за капак ще ти запуши всички течове. Няма да е като нов, но най-вероятно ще е по-добър от всяко турско (китайско) менте.
  • 0
'бах маа му...

#14 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,517 Posts:
  • Град:София

Posted 09 January 2007 - 14:21

A така, на един с една Е270ЦДИ 700лв му се видяха много за нов радиатор, синтетичен антифриз и смяната и той си сипа подобна гнус и уж му спряла теча.
Е са и него го чакам да ми се похвали какво и как е родила колата му. А токовиж и къде- е тогава е наистина дебелата работа.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#15 YMAN

YMAN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Posts:
  • Град:София, България

Posted 09 January 2007 - 16:11

Много благодаря на всички за съветите! :welldone:

BENZBOSS, наистина не съм боядисвал скоро :lol: , а и последният път като боядисвах използвах АМБ. Благодаря за подробната информация! :)

Veni, мисля да постъпя точно както си описал - първо промивка, после коресилин и т.н.. И няма да го правя сам :lol: Ще ми помогне едно приятелче, специалист по дизелови двигатели. Макар че и той с радиатори много много не се е занимавал и де да го знам колко е в час :)

Още веднъж благодаря на всички за помощтта! Ще пиша какъв е резултата като се заема :)

А някой сменял ли е радиатор на този модел, да ме ориентира за цената приблизително?

P.S. Тия лайна "анти теч" трябва да ги спрът от производство. Ако не бяхме в БГ щях да съдя фирмата, дето ги произвежда! Както и да е, дано няма други прецакали се като мен. Явно евтиното наистина излиза по-скъпо в крайна сметка ;)
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users