В момента карам 201 дизел и 140 бензин. Дизела няма грешка на -25С чукам стартера и пали, но.... си е 30 годишен дизел. Колко харчи точно незнам към може би 8 градско. Извънградско с около 80 100 може до 5 да го смъкнеш но напъваш ли го отива много нагоре. Обаче аз съм забравил какво е сервиз. Да ми играят обороти или да не иска да пали или да глъхне или каквото и да било свързано с работата на мотора такива проблеми не съм имал.
Но в сравнение с новите дизели няма нищо общо : )))
Бензина е с пръдня(АГУ). Докато я монтират, докато я настр. после инсталация и още доснатр. и пак от време на време има разни аномалии но според мен са свързани с инсталацията на колата. Но пък мотора не се чува, за вървежа няма да сравнявам защото са доста разични.
Пък като запали на бенз си я чакам да обърне. Имаш още една система за обслужване. Вярно 2 филтъра са но винаги може нещо да се скапе. Хубавото е че можеш да си минеш на бензин : ))
Бензинояда яде по 20/100 газ градско и около 14/100 извънградско което е:
1,21 х 20 = 24,2 лева на 100 км градско.
1,21 х 14 = 16,94 лева на 100 км извънградско.
И от време на време сипваш бензин да имаш да палиш : ))
Дизела:
2,68 х 8 = 21,44 лева на 100 км градско
2.68 х 5 = 13,40 лева на 100 км извънградско.
Дизела е 2000 атмосверен дизел 76 коня
Бензина е 4200 атмосверен към 280 коня.
И двете си имат и плюсве и минуси, трябва да сметнеш кое те устройва повече тебе.
Слагаш на кантар и така : ))
Успех!
Много изчерпателен отговор мерси много
