МБ Е200 Бензин или дизел Е250
Започната от munata, 13 авг 2012 - 23:05:41
57 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 август 2012 - 23:05
От много време съм решил да си купувам МВ. Интересувам се на кой от двата модела е по-евтина поддръжката и с по-нисък разход на гориво, като се има предвид, че ако е бензин ще бъде на газ. Моля, дайте своите мнения и препоръки, защото избора е доста труден за мен! Благодаря Ви предварително
#2
Публикувано 14 август 2012 - 17:42
Пропуснах да кажа, че бензиновият мотор е 136 к.с 2000 кубика, а дизела е250 тд
#3
Публикувано 14 август 2012 - 17:50
Ама я уточни на какво купе
Че ако е на 124 - или 250 чист дизел (113кс) или Е200 (136кс)
Ако е на 124 и е 250тд.. (126 кс) то тогава имаш вървеж , но няма икономия. Моя 250д в града ми дава около 7.5-8 , извънградско 5.5 - 6.
Ако е на 210 купе , то 250тд е един от най-добрите мотори за мен.
Че ако е на 124 - или 250 чист дизел (113кс) или Е200 (136кс)
Ако е на 124 и е 250тд.. (126 кс) то тогава имаш вървеж , но няма икономия. Моя 250д в града ми дава около 7.5-8 , извънградско 5.5 - 6.
Ако е на 210 купе , то 250тд е един от най-добрите мотори за мен.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#4
Публикувано 14 август 2012 - 18:07
Е 200 W 210 136 к.с 2000 кубика
е 250 тд 150 к.с
е 250 тд 150 к.с
#5
Публикувано 14 август 2012 - 18:10
Моя грешка , чак сега видях , че темата е пусната в раздела на 210...
Е имаш един глас от мен за 250тд
Е имаш един глас от мен за 250тд
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#6
Публикувано 14 август 2012 - 18:14
Дизела от Нова Година става около 2.85
Колкото и да съм почитател на дизела , няма как да пропусна възможността да сложа газово
Иначе 2.5 велик велик мотор .
На тоя етап те съветвам бензин с газово
Разликата , ще е около 4-5 лева , между газта и дизела
Което си е пари де , кафенце , закусчица
Колкото и да съм почитател на дизела , няма как да пропусна възможността да сложа газово
Иначе 2.5 велик велик мотор .
На тоя етап те съветвам бензин с газово
Разликата , ще е около 4-5 лева , между газта и дизела
Което си е пари де , кафенце , закусчица
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#7
Публикувано 14 август 2012 - 18:15
Благодаря за отговора понеже досега не съм карал дизел можеш ли по-подробно да ми обясниш предимствата на дизела спрямо бензина? Поддръжка на колата и всичко каквото се сетиш
#8
Публикувано 14 август 2012 - 18:25
В тази ситуация по-добрия вариант е дизела,бензиновия хич пък не е толкова икономичен,нито бягащ.
Да допълня и още,че с дизеловия има вариант да ти останат повече нервички. Икономии вече никъде няма.
Да допълня и още,че с дизеловия има вариант да ти останат повече нервички. Икономии вече никъде няма.
Този пост е редактиран от dilqnski: 14 август 2012 - 18:29
Никога не оставям магарето си в калта.
#9
Публикувано 14 август 2012 - 18:46
2.5 DIESEL
Най добрия мотор няма да съжаляваш
Но само внимавай дали е сервизиран на време
АКо е подържан добре и на време нямаш ядове
Най добрия мотор няма да съжаляваш
Но само внимавай дали е сервизиран на време
АКо е подържан добре и на време нямаш ядове
#10
Публикувано 14 август 2012 - 18:57
С дизела , ще си остарееш
Корави мотори , корави кутии , корави скорости
По лабилно окачване , в сравнение със 124-ката
Ако попаднеш на гледан мотор , няма имаш никакви проблеми , съветвам те ако не си състезател да търсиш с автоматична кутия , а ако нямаш парички взимай ръчна , защото има вариант да се повреди нещо самата кутия , все пак е на 20 годинки
Сменяш си масло на 8-10к километра , редовно сменяш филтри и няма да имаш ядове
4 нови гуми за 210-ката струват около 450-500 лева , търси кола с блокаж , зимата е задължително да имаш хубави гуми.
Предимствата , е че няма да страхуваш по пътя да ти угасне колата , да мени обороти , да прекъсва , да не върви , НО НО НО при един хубав гледан бензинов мотор , тези симптоми ги няма
Сравнение 200е не е по пъргав от дизеловия 2.5 с турбо
Турбината ти осигурява по голяма еластичност в баира и когато си по натоварен , дизела върви на малко по малки обороти , не е хубаво да се кара като спортна кола , ДОБРИЯ ДИЗЕЛ , РАБОТИ КАТО ЧАСОВНИК , не трябва да има странични шумове , породени от не зацепена помпа , повдигачи , дюзи , хубавия дизелов мотор , не тресе , той мърка , хубавата скоростна кутия , превключва леко , всички шумове по кутията : удар , провличане , забавяне - СА ПРОБЛЕМ , КУТИИТЕ НА МЕРЦЕДЕС СЕ КАРАТ САМО С хубаво масло , препоръчва се само по спецификация , всякакви други алтернативи могат да навредят на автомата .
Ако съм ти бил полезен , ще се радвам да ме почерпиш една лимонена бира
Корави мотори , корави кутии , корави скорости
По лабилно окачване , в сравнение със 124-ката
Ако попаднеш на гледан мотор , няма имаш никакви проблеми , съветвам те ако не си състезател да търсиш с автоматична кутия , а ако нямаш парички взимай ръчна , защото има вариант да се повреди нещо самата кутия , все пак е на 20 годинки
Сменяш си масло на 8-10к километра , редовно сменяш филтри и няма да имаш ядове
4 нови гуми за 210-ката струват около 450-500 лева , търси кола с блокаж , зимата е задължително да имаш хубави гуми.
Предимствата , е че няма да страхуваш по пътя да ти угасне колата , да мени обороти , да прекъсва , да не върви , НО НО НО при един хубав гледан бензинов мотор , тези симптоми ги няма
Сравнение 200е не е по пъргав от дизеловия 2.5 с турбо
Турбината ти осигурява по голяма еластичност в баира и когато си по натоварен , дизела върви на малко по малки обороти , не е хубаво да се кара като спортна кола , ДОБРИЯ ДИЗЕЛ , РАБОТИ КАТО ЧАСОВНИК , не трябва да има странични шумове , породени от не зацепена помпа , повдигачи , дюзи , хубавия дизелов мотор , не тресе , той мърка , хубавата скоростна кутия , превключва леко , всички шумове по кутията : удар , провличане , забавяне - СА ПРОБЛЕМ , КУТИИТЕ НА МЕРЦЕДЕС СЕ КАРАТ САМО С хубаво масло , препоръчва се само по спецификация , всякакви други алтернативи могат да навредят на автомата .
Ако съм ти бил полезен , ще се радвам да ме почерпиш една лимонена бира
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#11
Публикувано 14 август 2012 - 19:05
Стига бе,ти за една бира написа цял роман,поискай поне и малко цаца,виж колко е часа.
Никога не оставям магарето си в калта.
#13
Публикувано 15 август 2012 - 00:46
С дизела , ще си остарееш
Корави мотори , корави кутии , корави скорости
По лабилно окачване , в сравнение със 124-ката
Ако попаднеш на гледан мотор , няма имаш никакви проблеми , съветвам те ако не си състезател да търсиш с автоматична кутия , а ако нямаш парички взимай ръчна , защото има вариант да се повреди нещо самата кутия , все пак е на 20 годинки
Сменяш си масло на 8-10к километра , редовно сменяш филтри и няма да имаш ядове
4 нови гуми за 210-ката струват около 450-500 лева , търси кола с блокаж , зимата е задължително да имаш хубави гуми.
Предимствата , е че няма да страхуваш по пътя да ти угасне колата , да мени обороти , да прекъсва , да не върви , НО НО НО при един хубав гледан бензинов мотор , тези симптоми ги няма
Сравнение 200е не е по пъргав от дизеловия 2.5 с турбо
Турбината ти осигурява по голяма еластичност в баира и когато си по натоварен , дизела върви на малко по малки обороти , не е хубаво да се кара като спортна кола , ДОБРИЯ ДИЗЕЛ , РАБОТИ КАТО ЧАСОВНИК , не трябва да има странични шумове , породени от не зацепена помпа , повдигачи , дюзи , хубавия дизелов мотор , не тресе , той мърка , хубавата скоростна кутия , превключва леко , всички шумове по кутията : удар , провличане , забавяне - СА ПРОБЛЕМ , КУТИИТЕ НА МЕРЦЕДЕС СЕ КАРАТ САМО С хубаво масло , препоръчва се само по спецификация , всякакви други алтернативи могат да навредят на автомата .
Ако съм ти бил полезен , ще се радвам да ме почерпиш една лимонена бира
Много благодаря за изчерпателният отговор, и задължително ще почерпя не с една, а с цяла каса лимонена бира
#14
Публикувано 15 август 2012 - 00:50
Благодаря и на всички отзовали се. Приемам още информация за да стане избора ми окончателен
#15
Публикувано 15 август 2012 - 00:58
Aз бих се огледал по бензина... Праскаш газ и караш за 15лв./100км., ако ти е лек крака в градски условия.
Ако икономията е най-важното, търсиш ръчка. Здрави кутии са.
Автоматите горят повече, каквото и да си говорим.
Ако икономията е най-важното, търсиш ръчка. Здрави кутии са.
Автоматите горят повече, каквото и да си говорим.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни