Edited by dilqnski, 15 August 2012 - 09:05 .
МБ Е200 Бензин или дизел Е250
Started by munata, 13 Aug 2012 - 23:05:41
57 replies to this topic
#16
Posted 15 August 2012 - 09:03
Да бе, 15лв газ на тоя умрял мотор,че и градско.За литри по-става.
Никога не оставям магарето си в калта.
#17
Posted 15 August 2012 - 09:32
На 3 лева дизела човече , ако ще и космически мотор на дизел да ми предлагат на без пари ще си взема бензин
Ръгам му една газова и за без пари си минавам 100 километра градско и си свиркам
Отделно и консумативите са по тънкана , а и няма турбо което постоянно да трябва да се мисли да не говорим за маслени пътища и тн и тн
Аз лично гласувам за бензина колкото и по не предпочитан да е той
Едит : и 15 - 16 литра да му дава пак са 20 лева газ и се минават 100 км
Ръгам му една газова и за без пари си минавам 100 километра градско и си свиркам
Отделно и консумативите са по тънкана , а и няма турбо което постоянно да трябва да се мисли да не говорим за маслени пътища и тн и тн
Аз лично гласувам за бензина колкото и по не предпочитан да е той
Едит : и 15 - 16 литра да му дава пак са 20 лева газ и се минават 100 км
Edited by Наско, 15 August 2012 - 09:47 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#18
Posted 15 August 2012 - 18:12
http://www.cars.bg/u759317
http://auto72.cars.bg/u731320
http://www.cars.bg/u737806
Какво ви е мнението за тези? Все още не съм се насочил категорично на какво трябва да обърна внимание при евентуален оглед. Какво ви е мнението за фейслифтовите модели? Благодаря предварително
http://auto72.cars.bg/u731320
http://www.cars.bg/u737806
Какво ви е мнението за тези? Все още не съм се насочил категорично на какво трябва да обърна внимание при евентуален оглед. Какво ви е мнението за фейслифтовите модели? Благодаря предварително
#19
Posted 15 August 2012 - 18:26
Никакъв дизел, поради ред причини. Оглеждай се за бензин или бензин+газ. Компресорните варианти също не са за пренебрегване, при почти същия разход дават несравнимо повече мощност.
Успех с покупката.
Успех с покупката.
#20
Posted 15 August 2012 - 19:27
Хората са казали не напразно за дизел само Мерцедес за останалите само бензин.
Проявявам някакъв усет,че момчето ще си купи дизел,само тъй ще заобича марката и ще се кефи,иначе бензиновите са за пооо,как да се изразя,да речем фукариите.Тоест хора минали през дизела.
Проявявам някакъв усет,че момчето ще си купи дизел,само тъй ще заобича марката и ще се кефи,иначе бензиновите са за пооо,как да се изразя,да речем фукариите.Тоест хора минали през дизела.
Edited by dilqnski, 15 August 2012 - 19:34 .
Никога не оставям магарето си в калта.
#21
Posted 15 August 2012 - 22:13
При тези цени на дизела спрямо бензина/газ-та съм с 2 ръце за дизела От няколко месеца си карам дизелака(преди това съм карал 2 бензинови НО не МБ) и е автоматик... найстина разкош необясним !Хапва си хайвана понеже е с голям мАтор ама няма байри,няма надлези ... пере та пере напред. Вече от теб зависи кой какви предпочитания и финанси има. Успех !
#22
Posted 15 August 2012 - 22:16
Моя съвет е да си вземеш дизел, но гледай да е поддържан и запазен, защото в противен случай може да ти излезне двойно и тройно тази кола. Карането на газ не е толкова икономично колкото го представят. Да газта е на по ниска цена от бензина и дизела, но когато караш на газ харчиш и бензин всеки път когато палиш докато ти загрее колата, което не го смятат повечето, да не говорим, че сервиза за газови уредби, започваш да го посещаваш всеки месец, защото проблема с играещите обороти е добре познат на всеки, който кара на газ. Газовата уредба също ти оскъпява колата с доста пари, които ако караш на дизел може да си ги използваш за гориво. Моя съвет е търси си читав и запазен дизел и се огледай за CDI вместо за старите турбодизели, хем ще ти гори доста по малко, хем и ще върви повече. Успех.
#23
Posted 15 August 2012 - 22:18
Ама тези Е класи над 10 години на по 130 - 140 хиляди километра .. ей , явно на запад хората не ги карат ...
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#24
Posted 15 August 2012 - 23:05
пенсионери хора.. кво да правятАма тези Е класи над 10 години на по 130 - 140 хиляди километра .. ей , явно на запад хората не ги карат ...
#25
Posted 15 August 2012 - 23:22
Според вас какъв е най-добрият начин за преглед на състоянието на мотора?
#26
Posted 16 August 2012 - 15:03
Е че тия бегачки млад човек ли да си ги купипенсионери хора.. кво да правят
Нали уж се водят почти вечни.То и жена като си всемеш,малко си е на късмет.Според вас какъв е най-добрият начин за преглед на състоянието на мотора?
Никога не оставям магарето си в калта.
#27
Posted 16 August 2012 - 15:41
В момента карам 201 дизел и 140 бензин. Дизела няма грешка на -25С чукам стартера и пали, но.... си е 30 годишен дизел. Колко харчи точно незнам към може би 8 градско. Извънградско с около 80 100 може до 5 да го смъкнеш но напъваш ли го отива много нагоре. Обаче аз съм забравил какво е сервиз. Да ми играят обороти или да не иска да пали или да глъхне или каквото и да било свързано с работата на мотора такива проблеми не съм имал.
Но в сравнение с новите дизели няма нищо общо : )))
Бензина е с пръдня(АГУ). Докато я монтират, докато я настр. после инсталация и още доснатр. и пак от време на време има разни аномалии но според мен са свързани с инсталацията на колата. Но пък мотора не се чува, за вървежа няма да сравнявам защото са доста разични.
Пък като запали на бенз си я чакам да обърне. Имаш още една система за обслужване. Вярно 2 филтъра са но винаги може нещо да се скапе. Хубавото е че можеш да си минеш на бензин : ))
Бензинояда яде по 20/100 газ градско и около 14/100 извънградско което е:
1,21 х 20 = 24,2 лева на 100 км градско.
1,21 х 14 = 16,94 лева на 100 км извънградско.
И от време на време сипваш бензин да имаш да палиш : ))
Дизела:
2,68 х 8 = 21,44 лева на 100 км градско
2.68 х 5 = 13,40 лева на 100 км извънградско.
Дизела е 2000 атмосверен дизел 76 коня
Бензина е 4200 атмосверен към 280 коня.
И двете си имат и плюсве и минуси, трябва да сметнеш кое те устройва повече тебе.
Слагаш на кантар и така : ))
Успех!
Но в сравнение с новите дизели няма нищо общо : )))
Бензина е с пръдня(АГУ). Докато я монтират, докато я настр. после инсталация и още доснатр. и пак от време на време има разни аномалии но според мен са свързани с инсталацията на колата. Но пък мотора не се чува, за вървежа няма да сравнявам защото са доста разични.
Пък като запали на бенз си я чакам да обърне. Имаш още една система за обслужване. Вярно 2 филтъра са но винаги може нещо да се скапе. Хубавото е че можеш да си минеш на бензин : ))
Бензинояда яде по 20/100 газ градско и около 14/100 извънградско което е:
1,21 х 20 = 24,2 лева на 100 км градско.
1,21 х 14 = 16,94 лева на 100 км извънградско.
И от време на време сипваш бензин да имаш да палиш : ))
Дизела:
2,68 х 8 = 21,44 лева на 100 км градско
2.68 х 5 = 13,40 лева на 100 км извънградско.
Дизела е 2000 атмосверен дизел 76 коня
Бензина е 4200 атмосверен към 280 коня.
И двете си имат и плюсве и минуси, трябва да сметнеш кое те устройва повече тебе.
Слагаш на кантар и така : ))
Успех!
Edited by staniola, 16 August 2012 - 15:45 .
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#28
Posted 16 August 2012 - 16:35
Няма как 200бензин да харчи 20/100 газ , при правилна настройка на газовата и умерено каране
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#29
Posted 16 August 2012 - 17:32
Аз имам и бензинова със същия мотор който ти търсиш само че сложен на С класа и дизел който карам в момента.
С обикновена АГУ повече от 15/100 км газ с климатик никога не ми е качвала в града. На дълъг път 10,5-11,5/100 км.
Освен със смяна на мембрани на изпарителя не съм се занимавал относно газовата. Каквото и да си говориме на газ си е по евтино.
Дизела....е голям кеф да го караш особено ако мотора ти е голям и ако е автомат. Ако е CDI ще ти харчи доста добре особено извън града/разхода почти ще се доближава до този на газ, като пари/, а в града очаквай поне с 10 лв да ти е по скъпо отколкото на газ.
Относно колите които си постнал малко по горе....На мене ми хареса първата. Втората е феслифта но е със старите странични огледала незнайно защо а на третата и е претапициран скоростния лост.
И ако може един съвет от мене: "Не си взимай авангардова Е класа-ще се разочароваш от возията на мерцедес!"
Успех!
С обикновена АГУ повече от 15/100 км газ с климатик никога не ми е качвала в града. На дълъг път 10,5-11,5/100 км.
Освен със смяна на мембрани на изпарителя не съм се занимавал относно газовата. Каквото и да си говориме на газ си е по евтино.
Дизела....е голям кеф да го караш особено ако мотора ти е голям и ако е автомат. Ако е CDI ще ти харчи доста добре особено извън града/разхода почти ще се доближава до този на газ, като пари/, а в града очаквай поне с 10 лв да ти е по скъпо отколкото на газ.
Относно колите които си постнал малко по горе....На мене ми хареса първата. Втората е феслифта но е със старите странични огледала незнайно защо а на третата и е претапициран скоростния лост.
И ако може един съвет от мене: "Не си взимай авангардова Е класа-ще се разочароваш от возията на мерцедес!"
Успех!
#30
Posted 16 August 2012 - 17:47
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users