Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ESP/BAS ABS Индикатори светят.


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 mibonly

mibonly

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е класа w210 98

Публикувано 09 юли 2012 - 09:33

Здравейте колеги.
От известно време на таблото ми светнаха индикаторите за ABS и ESP/BAS едновремено. А при движение светва и индикатора зи изключен ESP (!). Сменил съм датчика за ESP/BAS преди една година (консуматив). Незнам дали има знаение, но и един ремък ми свири при старт . Възможо да е алтернатор.
Имате ли някаква идея какъв може да проблема и къде да проверя за повреди.
Автомобила е E200 W210 kompresor.
Поздрави!
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2012 - 09:44

Като за начало, я дай малко инфо каква точно ти е колата, къде е датчика, който е консуматив и си го сменил...

И как така 96та година има ESP?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2012 - 09:52

Правилно си се насочил, нещо с тока не е наред.

Проверете регулатора на напрежение.

Как палиш сутрин и колко са оборотите които държи Бенца веднага след студеният старт?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 mibonly

mibonly

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е класа w210 98

Публикувано 09 юли 2012 - 20:36

Като за начало, я дай малко инфо каква точно ти е колата, къде е датчика, който е консуматив и си го сменил...

И как така 96та година има ESP?

Както казах колата е Е200 Компресор W210 модел от 98 г.
И да има ESP.
На педала на спирачката има една стоп машинка, която има само два пина и дадчик за ESP/BAS (прилича много на стоп машинката ,но е с четири пина). Въпросния дадчик съм си го сменил с нов закупен от Балкан стар.
В техническата документация прочетох, че ако се случва това като симптом, вероятната причина за това е ниско напрежение на заряд на акомулатора. А именно около и под 10 волта. Всички симптоми:
светенето на двата дадчика (ESP/BAS, ABS), свиренето на ремака,, както и това, че на тихи обороти колата леко претриса, ме навежда на мисълта точно за проблеми по токовете в обаста на алтернатор, реле регулатор, или акомулатор.
Сутрин пали , много леко.
  • 0

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2012 - 20:47

Колко са оборотите?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 mibonly

mibonly

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е класа w210 98

Публикувано 09 юли 2012 - 20:49

оборотите са отлично
  • 0

#7 mibonly

mibonly

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е класа w210 98

Публикувано 09 юли 2012 - 20:53

За съжаление колата е при баща ми и немога да я диагностицирам в реално време. Поддържа много добре тихите обороти. С изключение на това, че се усеща едно много неприятно претрисене , от време на време. Даже напоследак стана по често. с нови свещи съм и съм сменил тампоните с нови преди година.
  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2012 - 21:04

Точно затова питам. Оборотите се влияят от волтажа.

Кажи ми сутрин на студена кола, веднага след стартирането на мотора, колко са оборотите, дали са стабилни и дали след около минутка стават по малко?

колко са оборотите които държи Бенца веднага след студеният старт?


Този пост е редактиран от Вай Басо: 09 юли 2012 - 21:06

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 mibonly

mibonly

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е класа w210 98

Публикувано 09 юли 2012 - 21:05

ок! Ще се опитам да ти отговоря утре!
  • 0

#10 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2012 - 23:19

Стори ми се, че си написал 96та година, но вероятно съм се подвел.
Попитах дали си сигурен, че е ESP, понеже първо се слага през 96та в 140ката, до колкото ми е известно. Едва към края на 99та се слага и при другите модели. Преди това е по-опростената версия, която контролира само задните гуми. АСЦ мисля се водеше при Мерц. Имало е опция за ЕСП, но е по поръчка, не е в стандартното оборудване.

Всички 111ки Компресор имат едно специфично тресене на мотора. Особено осезаемо е при 111.944 с 2те бобини (т.е. 192к.с. мотора)
При следващия 163к.с. след 2000г. е доста по-добре.
Какви свещи си сложил? Няма връзка с индикацията на системите. Просто ми е любопитно.

Принципно 90% от причините за тези индикации е точно стоп машинката.
Може да са:
-лентов кабел на волана (ако е ЕСП, а не по-старата).
-различен размер гуми
-има латерален сензор някъде около подлакътника на всички модели с ЕСП. Не знам къде седи при 210 точно, но е там някъде. Отчита странично ускорение, но няма логика да светва и АБС лампата.
-Датчик на АБС на някое колело, това е най-вероятното.

При ЕСП грешка напр. падане на напрежение, като завъртиш крайно ляво-> крайно дясно положение на волана, трябва да изчезне.
Ако не изчезва е твърд проблем с нещо.

Всичките датчици се виждат на диагностика. Ако е АБС датчик, ще ти каже на кое колело, да не целиш насляпо. Тази система мисля я вижда всяка диагностика. Не е нужно да е Стар, но е желателно.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#11 mibonly

mibonly

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е класа w210 98

Публикувано 10 юли 2012 - 18:02

Точно затова питам. Оборотите се влияят от волтажа.

Кажи ми сутрин на студена кола, веднага след стартирането на мотора, колко са оборотите, дали са стабилни и дали след около минутка стават по малко?

Здравей Колега,
Като е запалил сутринта баща ми колата, двигателя е подържал 750- 800 обр/м.
Като е изчакал около 5 мин. не е имало промяна в оборотите.
  • 0

#12 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юли 2012 - 20:22

Не ти работи дросела а това потвърждава че електрониката която го управлява не работи.

Замерете токовете, ревизирайте алтернатора и регулатора.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#13 mibonly

mibonly

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е класа w210 98

Публикувано 10 юли 2012 - 20:40

Грегледах схемата на електрониката на колата, и нещо неможах да се ориентирам ... може ли да ме ориентирате къде е свързан дросела?
  • 0

#14 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юли 2012 - 21:01

Нямаш работа там!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#15 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юли 2012 - 21:04

Замерете токовете, ревизирайте алтернатора и регулатора.


Тока на акумулатора.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни