Към съдържанието

  •  
  • More

Снимка
- - - - -

Бензинова помпа


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#16 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 декември 2012 - 23:04

До Oldschool - при мен е същата работа само,че при аудито ми. На майстори го карах,добавки сипвах за дюзите същата работа.... До колкото разбрах дюзите се "запичат" от работата на газ, особенно на къс пробег. Добавките помагат ако се ползват периодично според мен, на по-късен етап на подпушване единствено с ултразвук :) Зимата е кофти да се чудя сега в студа на кво да я оставям вечер , на какво ли ще запали при -10 :D
  • 0

#17 stili

stili

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    W124 2.0i

Публикувано 10 януари 2013 - 16:49

здравейте колеги и за много години :) аз имам мерцедес 124 м102 118кс със газ проблемите са следните при палене на газ чувам бензиновата помпа ? ивтория проблем е на бензин пали работи и просто гасне колата, направими впечатление че не чувам бензиновата помпа давам на контакт несе чува и така няколко пати докато нея чуя иначе колата не пали на бензин.това какво означава помпата сие затрагвала или ? и третият ми вапрос е какво налягане трябва да парви ?
  • 0

#18 mvasilev

mvasilev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E200,1996 Classic
    Mercedes 124,200E

Публикувано 11 януари 2013 - 10:16

Колеги, макар и с друг автомобил да споделя и аз с вас за подобен проблем. Колата ми е W210 E200 бензин с газов инжекцион. И аз имах близки до вашите проблеми с бензина, кога се чуваше помпата кога не и така докато един ден не запали изобщо и колата си остана на паркинга на един магазин. Какво ли не правихме, за да запалим колата и да я закараме поне до сервиза но просто при подаване на контакт бензиновата помпа не се чуваше да върти. Както и да е запалихме я с триста зора на газ и директно в сервиза. Проблема се оказа бензиновата помпа, смених я с нова на Бош около 350лв и вече колата си е пушка.
Просто рано или късно на тези помпи им свършва ресурса и единственото решение е смяна с нова. Все пак караме коли на 15+ години.
  • 0

#19 Denkooo

Denkooo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Montana
  • Автомобил:
    Mercedes E200 W124

Публикувано 19 март 2014 - 22:51

Здравейте на всички, искам да споделя и моят проблем с работата на бензин. Значи карам 124-ка  2.0 куб.см. 122 к.с. с АГУ, та един ден пътувайки извън градско реших да покарам на бензин да я продухам малко системата, покарах я вдигнах и оборотите малко, направих си кефа и си прехвърлих пак на газ. Вечерта тръгнах да прехвърлям на бензин и мотора угасна. Пробвах да запаля на бензин и не стана. След няколко дни запалих на газ и пробвах да обърна на бензин, тогава заработи, но като натисна педала се форсира до 3 хил. оборота и не може повече и издава такъв звук сякаш работи на 3 цилиндъра. Помпата работи защото я чувам. И след като я форсирам след 15-20 секунди пада мощността дори може и да угасне, на моменти е. Пробвах я и в движение, но не ми вдъхва доверие и не бих рискувал да ми свърши газта и да очаквам да ме закара до бензиностанцията на бензин (за съжаление). Въпроса ми е дали помпата си е заминала и просто не създава достатъчно налягане или има някоя друга част от системата която може да оказва влияние в работата на мотора? Знам, че е хубаво да замеря налягането преди да гледам някъде другаде, но просто исках да събера повече информация за случая. Иначе на газ си бачка нормално, нормално имам предвид, че работи както си работеше и преди проблема с бензина. 

Благодаря Ви предварително на отзовалите се!!!

 

П.П. Иначе може ли някой да ми препоръча сервиз или човек да замери налягането на помпата в района на Надежда, може и в друга част на София?


  • 0

#20 Denkooo

Denkooo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Montana
  • Автомобил:
    Mercedes E200 W124

Публикувано 19 март 2014 - 22:54

Здравейте на всички, искам да споделя и моят проблем с работата на бензин. Значи карам 124-ка  2.0 куб.см. 122 к.с. с АГУ, та един ден пътувайки извън градско реших да покарам на бензин да я продухам малко системата, покарах я вдигнах и оборотите малко, направих си кефа и си прехвърлих пак на газ. Вечерта тръгнах да прехвърлям на бензин и мотора угасна. Пробвах да запаля на бензин и не стана. След няколко дни запалих на газ и пробвах да обърна на бензин, тогава заработи, но като натисна педала се форсира до 3 хил. оборота и не може повече и издава такъв звук сякаш работи на 3 цилиндъра. Помпата работи защото я чувам. И след като я форсирам след 15-20 секунди пада мощността дори може и да угасне, на моменти е. Пробвах я и в движение, но не ми вдъхва доверие и не бих рискувал да ми свърши газта и да очаквам да ме закара до бензиностанцията на бензин (за съжаление). Въпроса ми е дали помпата си е заминала и просто не създава достатъчно налягане или има някоя друга част от системата която може да оказва влияние в работата на мотора? Знам, че е хубаво да замеря налягането преди да гледам някъде другаде, но просто исках да събера повече информация за случая. Иначе на газ си бачка нормално, нормално имам предвид, че работи както си работеше и преди проблема с бензина. 

Благодаря Ви предварително на отзовалите се!!!

 

П.П. Иначе може ли някой да ми препоръча сервиз или човек да замери налягането на помпата в района на Надежда, може и в друга част на София?

Само да добавя, че свалях горивния филтър почистих го малко и като надуя с уста, въздуха си преминава равномерно без пресекулки.


  • 0

#21 Denkooo

Denkooo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Montana
  • Автомобил:
    Mercedes E200 W124

Публикувано 01 юли 2014 - 21:22

Здравейте на всички, искам да споделя и моят проблем с работата на бензин. Значи карам 124-ка  2.0 куб.см. 122 к.с. с АГУ, та един ден пътувайки извън градско реших да покарам на бензин да я продухам малко системата, покарах я вдигнах и оборотите малко, направих си кефа и си прехвърлих пак на газ. Вечерта тръгнах да прехвърлям на бензин и мотора угасна. Пробвах да запаля на бензин и не стана. След няколко дни запалих на газ и пробвах да обърна на бензин, тогава заработи, но като натисна педала се форсира до 3 хил. оборота и не може повече и издава такъв звук сякаш работи на 3 цилиндъра. Помпата работи защото я чувам. И след като я форсирам след 15-20 секунди пада мощността дори може и да угасне, на моменти е. Пробвах я и в движение, но не ми вдъхва доверие и не бих рискувал да ми свърши газта и да очаквам да ме закара до бензиностанцията на бензин (за съжаление). Въпроса ми е дали помпата си е заминала и просто не създава достатъчно налягане или има някоя друга част от системата която може да оказва влияние в работата на мотора? Знам, че е хубаво да замеря налягането преди да гледам някъде другаде, но просто исках да събера повече информация за случая. Иначе на газ си бачка нормално, нормално имам предвид, че работи както си работеше и преди проблема с бензина. 

Благодаря Ви предварително на отзовалите се!!!

 

П.П. Иначе може ли някой да ми препоръча сервиз или човек да замери налягането на помпата в района на Надежда, може и в друга част на София?

Здравейте на всички, след този проблем с работата на бензин колата се оправи от само себе си (не знам как стана) , но наскоро пак се появи същия проблем и така и си остана. Мисля да сменя помпата със работеща и да видя дали проблема е от нея. 

Ще пиша ако има развитие :)


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Зареждане...