Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

S55AMG


  • Please log in to reply
41 мнения по тази тема

#16 bobiivanov5000

bobiivanov5000

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:

Публикувано 20 юни 2012 - 22:59

Благодаря колега,сега в петък ще свърша и тази задача.Поздрави.
  • 0

#17 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 21 юни 2012 - 04:48

Пиши към задачите и някъде да ти премерят влажноста на спирачната течност .
А когато вдигнеш колата огледай и състоянието на спирачните маркучи .
Тоя звяр ще трябва и да спира .

Отиди някъде да премерят нивото на маслото на автоматика и да го видят
как е на цвят и мирис .

Няма да е лошо и ако по някакъв начин си обезопасиш добре против кражба
страничните огледала и лаисните със сензорите на парктроника .
Застрахователите счупено плащат но липсващо не .
  • 0

#18 bobiivanov5000

bobiivanov5000

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:

Публикувано 22 юни 2012 - 15:17

Гадна работа-днес като прибрах ел.огледалата й,след това те отказаха да се отворят.Натисках копчето,чува се някакво цъкане откъм шофьорската врата,но не искат да се разтворят.Реших да не пипам и да счупя нещо и отидох до познат диагностик,разполагащ със Стар д-за.Човека имаше доста пациенти и аз да не губя време и тъй като установих шум от перката за охлаждане на водния радиатор-по скоро проблем в лагера на самата перка /колата не е с вискосъединител,а с ел.мотор,който задвижва пластмасова перка посредством ремък/.Та намерих работилнеца,където ще го оправят,но майстора искаше механизма свален и докато отивах да го сваля явно перката запираше някъде,ремъка е буксувал и колата започна да вдига температура до около 110-120гр.Да кажа,че червената зона започва от 130гр. и стрелката не е стигала дотам.Прибрах се за 4-5мин.,размърдах перка,дифузьор запалих и перката тръгна.С-мата се охлади,загасих и свалих механизма.Дано майсторите го възстановят.Да не се опасявам от последици за ДВГ нали.И странно защо не искат да сработят огледалата-така и не стигнах до тях.
  • 0

#19 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 22 юни 2012 - 15:55

За огледалата , опитай се да им помогнеш с ръка , дано да се оправят .
То в тази жега човек се бъгва та машина ли няма .
По принцип не е много хубаво често да си "играеш" с моторчетата на огледалата и седалките
но един два пъти в месеца е добре да ги "размърдваш" да не забравят за какво служат .
Не че инженерите не са ги сметнали нещата но след 2638-ят път все нещо е възможно да се случи .
Смазки , кабелчета , пластмаски , копчета и така нататък .

А акумолатора как ти е , дали е предписаният за колата и достатъчно читав .?

За перката дано да е само лагер лесно и за малко пари се оправя .
Огледай перката добре за липсващи парченца да няма дисбаланс и от там вибраций .

Препоръчвам ти да да махнеш гредата между фаровете , над радиаторите и да
почистиш между радиатора на климатика и радиатора на охлаждането на двигателя .
Ако не е правено преди теб ще намериш неща за които ще се чудиш как са влезнали там .
Е няма да има чорапи , гащи и сутиени но други неща със сигурност .
Не е чак толкова лесна операцията но ако имаш майстор който да ти понася на акъла и желанията
за 1-2 часа ако няма изненади всичко ще е наред , не е нещо сложно за изпълнение
а охлаждането ще бъде перфектно .

Този пост е редактиран от vencislav: 22 юни 2012 - 17:33

  • 0

#20 bobiivanov5000

bobiivanov5000

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:

Публикувано 23 юни 2012 - 16:13

Днес успяхме да сменим филтъра на Еър-ка-благодаря Венцислав,сменихме маслото на АСК и филтъра с гарнитурата-Мобил 320,сменихме и маслото на диференциала с Мотул 75W90.Вентилаторът на охл.с-ма ще е готов във вторник.Извадих си датакарта от БС и там видях,че фабрично моята кола е била с 18ц.лдж.В момент е с 19ц.,пак оригинални АМГ,видях,че ги вграждат серийно в Ес55 фейслифт.Дистроникът не ми работи-изписва ми го на дисплея като проблем.Някъкви първоначални идей?
  • 0

#21 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 23 юни 2012 - 16:27

Какво е Mobil 320 .?

И аз съм с дистроник , първоначалната ми идея е да се почисти с кърпа или салфетка
пластмасата на решетката и прозорчето под нея ( кръглото което се вижда като отвориш предия капак ) .

Да не е извадена някоя букса или някое кабелче да е размърдано неестествено
при ваденето на охладителната перка .

Провери и бушона , трябва да имаш един "чаршаф" на който пише кой бушон къде и за какво е
и за всяко реле за какво служи и къде му е мястото .

Този пост е редактиран от vencislav: 23 юни 2012 - 16:29

  • 0

#22 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 23 юни 2012 - 17:09

За гумите и джантите и аз съм объркан .
Съветвам се със http://www.alloywhee...t/mercedes-benz

Например дават препоръчани :

предни 18x8.5J ET44 245/45R18 задни 18x9.5J ET46 275/40R18 Mercedes-Benz/AMG
Според калкулатора , разликата на диаметъра предни / задни гуми е 0 мм

предни 18x8.5J ET 44 245/45R18 задни 18x9J ET 44 265/40R18 AMG
Според калкулатора , разликата на диаметъра предни / задни гуми е -8мм .

Явно ЕТ и J е много , много важен параметър при наличието на еърматик .

Аз се предадох и не мога да си направя сметката , въпреки че си го пише черно на бяло .

Ако иска някой да сподели мнение .

Този пост е редактиран от vencislav: 23 юни 2012 - 17:25

  • 0

#23 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 23 юни 2012 - 17:21

Не е толкова трудно.
Залагаш оригиналните параметри на колата,и след това с този калкулатор смяташ докъде можеш да увеличаваш или смаляваш докато е в допустимите граници.
Този точно калкулатор не ти дава представа докъде можеш да увеличаваш.Има други които докато си в допустими граници светиш в зелено,минеш ли извън допуска светваш в червено.
http://www.margel.in...кулатор-за-гуми
пробвай да сметнеш с този.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#24 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юни 2012 - 18:20

М/у 225х45х17 и 245х40х17 разликата е 6мм. Това са стандартните предписани гуми за C/CLK с AMG джанти.
Странното е, че на магистралата, автопилота ми изключваше след 10-15км. каране така. Явно му се натрупваше много грешка в ротациите и алгоритъма го спираше.
После сложих 4бр. 205х55х16 зимни и този проблем изчезна. Преди да мина на зимните, си мислех че ми е прецакан автопилота.

Сега 209ката пак е с различни гуми, но 18ки. Интересното е, че няма проблем. Трябва да погледна точно какви са размерите и да си ъпдейтна поста, ако ти е интересно. Аз бих гонил разлика 0, ако е възможна.
  • 0

#25 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 23 юни 2012 - 18:33

Аз също бих искал разлика 0мм. ,
но за джантите които си купих наскоро ( още не съм им купил гуми а лятото свърши ) ,
ми препоръчват разлика -8мм .
Не знам какво да правя , май ще е нищо защото е най лесно .

Във момента си карам с 225/60/16 , зимни и ми е все тая .
Малко повече свирят , по светофарите потеглям тегаво , на мокро внимавам и те така те .

Този пост е редактиран от vencislav: 23 юни 2012 - 18:39

  • 0

#26 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 23 юни 2012 - 21:38

мойте ако не ме лъже паметта са 245/45/19 на 275/35/19

проблеми нямам а и мисля че това са и заводските размери за амгтата

утре ще погледна за потвърждение ...

дистроника на стар изписва ли грешка?

Този пост е редактиран от mr Big: 23 юни 2012 - 21:40

  • 0

#27 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юни 2012 - 22:43

Аз бих гонил разлика 0, ако е възможна.


По принцип е така. Ъпдейтни поста, на мен ми е интересно
И все пак дори и да си купиш нови гуми, шанса да ги изтъркаш равномерно е само ако ги въртиш предни задни на всеки 1000 км, обаче като са с различен размер това е невъзможно :)
Имам предвид, че тези 6 мм са допустими граници, особено пък с купувани гуми по различно време.
При АМГ джантите тази разлика е заводска може би заради доста повечето нютонметри и съответно по-бързото износване на задните колелета :)
Аз тази зима съм оставил по ледовете поне 2 мм от задните гуми с разни буксувания :)

Между другото ги има двата размера 265 и 275/40/18 и за АМГ и за стандартни джанти за 220, т. е. в този "случай" размера май няма значение :)

Този пост е редактиран от drjivago: 23 юни 2012 - 23:06

  • 0

#28 bobiivanov5000

bobiivanov5000

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:

Публикувано 24 юни 2012 - 00:11

Предните ми джанти са 8.5 инча широки с гуми 245"40"19 ,ет 44-видях ги при смяната на филтъра на Еър-ка.Задните са с гуми 275"35"19 , по широки лдж са,но др.не знам.Мобил 320 отговаря на вискозитет Д 3-пълна синт.
  • 0

#29 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 24 юни 2012 - 04:29

... Мобил 320 отговаря на вискозитет Д 3-пълна синт.



Maй ще се наложи да сменяваш маслото и филтъра на АСК възможно най бързо .
Този път сложи от препоръчаното за кутия 722.6xx .
Маслото трябва да е по МБ спецификация 236.14

Aral Getriebeöl ATF M14
Fuchs TITAN ATF 4134
MB 236.14 ATF NAG2VSport A 001 989 68 03
Mercedes-Benz Automatik-Getriebeöl Blatt 236.14
Mobil ATF 134
OMV ATF M plus
Q8 AUTO 25
Shell ATF134
Shell SPIRAX S6 ATF 134M
TUTELA TRANSMISSION STARFLUID 7S
Valvoline SYNPOWER ATF 134

Най добре смени и мястото на което са ти препоръчали и сложили Dexron 3 .
  • 0

#30 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 24 юни 2012 - 10:17

колко литра масло смени на скоростите?

Венцислав е прав за стандарта на маслото
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни