![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/e9ebc3ed0d391ef1a601ad8b4c8287b2?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
S55AMG
Започната от bobiivanov5000, 16 юни 2012 - 00:39:35
41 мнения по тази тема
#16
Публикувано 20 юни 2012 - 22:59
Благодаря колега,сега в петък ще свърша и тази задача.Поздрави.
#17
Публикувано 21 юни 2012 - 04:48
Пиши към задачите и някъде да ти премерят влажноста на спирачната течност .
А когато вдигнеш колата огледай и състоянието на спирачните маркучи .
Тоя звяр ще трябва и да спира .
Отиди някъде да премерят нивото на маслото на автоматика и да го видят
как е на цвят и мирис .
Няма да е лошо и ако по някакъв начин си обезопасиш добре против кражба
страничните огледала и лаисните със сензорите на парктроника .
Застрахователите счупено плащат но липсващо не .
А когато вдигнеш колата огледай и състоянието на спирачните маркучи .
Тоя звяр ще трябва и да спира .
Отиди някъде да премерят нивото на маслото на автоматика и да го видят
как е на цвят и мирис .
Няма да е лошо и ако по някакъв начин си обезопасиш добре против кражба
страничните огледала и лаисните със сензорите на парктроника .
Застрахователите счупено плащат но липсващо не .
#18
Публикувано 22 юни 2012 - 15:17
Гадна работа-днес като прибрах ел.огледалата й,след това те отказаха да се отворят.Натисках копчето,чува се някакво цъкане откъм шофьорската врата,но не искат да се разтворят.Реших да не пипам и да счупя нещо и отидох до познат диагностик,разполагащ със Стар д-за.Човека имаше доста пациенти и аз да не губя време и тъй като установих шум от перката за охлаждане на водния радиатор-по скоро проблем в лагера на самата перка /колата не е с вискосъединител,а с ел.мотор,който задвижва пластмасова перка посредством ремък/.Та намерих работилнеца,където ще го оправят,но майстора искаше механизма свален и докато отивах да го сваля явно перката запираше някъде,ремъка е буксувал и колата започна да вдига температура до около 110-120гр.Да кажа,че червената зона започва от 130гр. и стрелката не е стигала дотам.Прибрах се за 4-5мин.,размърдах перка,дифузьор запалих и перката тръгна.С-мата се охлади,загасих и свалих механизма.Дано майсторите го възстановят.Да не се опасявам от последици за ДВГ нали.И странно защо не искат да сработят огледалата-така и не стигнах до тях.
#19
Публикувано 22 юни 2012 - 15:55
За огледалата , опитай се да им помогнеш с ръка , дано да се оправят .
То в тази жега човек се бъгва та машина ли няма .
По принцип не е много хубаво често да си "играеш" с моторчетата на огледалата и седалките
но един два пъти в месеца е добре да ги "размърдваш" да не забравят за какво служат .
Не че инженерите не са ги сметнали нещата но след 2638-ят път все нещо е възможно да се случи .
Смазки , кабелчета , пластмаски , копчета и така нататък .
А акумолатора как ти е , дали е предписаният за колата и достатъчно читав .?
За перката дано да е само лагер лесно и за малко пари се оправя .
Огледай перката добре за липсващи парченца да няма дисбаланс и от там вибраций .
Препоръчвам ти да да махнеш гредата между фаровете , над радиаторите и да
почистиш между радиатора на климатика и радиатора на охлаждането на двигателя .
Ако не е правено преди теб ще намериш неща за които ще се чудиш как са влезнали там .
Е няма да има чорапи , гащи и сутиени но други неща със сигурност .
Не е чак толкова лесна операцията но ако имаш майстор който да ти понася на акъла и желанията
за 1-2 часа ако няма изненади всичко ще е наред , не е нещо сложно за изпълнение
а охлаждането ще бъде перфектно .
То в тази жега човек се бъгва та машина ли няма .
По принцип не е много хубаво често да си "играеш" с моторчетата на огледалата и седалките
но един два пъти в месеца е добре да ги "размърдваш" да не забравят за какво служат .
Не че инженерите не са ги сметнали нещата но след 2638-ят път все нещо е възможно да се случи .
Смазки , кабелчета , пластмаски , копчета и така нататък .
А акумолатора как ти е , дали е предписаният за колата и достатъчно читав .?
За перката дано да е само лагер лесно и за малко пари се оправя .
Огледай перката добре за липсващи парченца да няма дисбаланс и от там вибраций .
Препоръчвам ти да да махнеш гредата между фаровете , над радиаторите и да
почистиш между радиатора на климатика и радиатора на охлаждането на двигателя .
Ако не е правено преди теб ще намериш неща за които ще се чудиш как са влезнали там .
Е няма да има чорапи , гащи и сутиени но други неща със сигурност .
Не е чак толкова лесна операцията но ако имаш майстор който да ти понася на акъла и желанията
за 1-2 часа ако няма изненади всичко ще е наред , не е нещо сложно за изпълнение
а охлаждането ще бъде перфектно .
Този пост е редактиран от vencislav: 22 юни 2012 - 17:33
#20
Публикувано 23 юни 2012 - 16:13
Днес успяхме да сменим филтъра на Еър-ка-благодаря Венцислав,сменихме маслото на АСК и филтъра с гарнитурата-Мобил 320,сменихме и маслото на диференциала с Мотул 75W90.Вентилаторът на охл.с-ма ще е готов във вторник.Извадих си датакарта от БС и там видях,че фабрично моята кола е била с 18ц.лдж.В момент е с 19ц.,пак оригинални АМГ,видях,че ги вграждат серийно в Ес55 фейслифт.Дистроникът не ми работи-изписва ми го на дисплея като проблем.Някъкви първоначални идей?
#21
Публикувано 23 юни 2012 - 16:27
Какво е Mobil 320 .?
И аз съм с дистроник , първоначалната ми идея е да се почисти с кърпа или салфетка
пластмасата на решетката и прозорчето под нея ( кръглото което се вижда като отвориш предия капак ) .
Да не е извадена някоя букса или някое кабелче да е размърдано неестествено
при ваденето на охладителната перка .
Провери и бушона , трябва да имаш един "чаршаф" на който пише кой бушон къде и за какво е
и за всяко реле за какво служи и къде му е мястото .
И аз съм с дистроник , първоначалната ми идея е да се почисти с кърпа или салфетка
пластмасата на решетката и прозорчето под нея ( кръглото което се вижда като отвориш предия капак ) .
Да не е извадена някоя букса или някое кабелче да е размърдано неестествено
при ваденето на охладителната перка .
Провери и бушона , трябва да имаш един "чаршаф" на който пише кой бушон къде и за какво е
и за всяко реле за какво служи и къде му е мястото .
Този пост е редактиран от vencislav: 23 юни 2012 - 16:29
#22
Публикувано 23 юни 2012 - 17:09
За гумите и джантите и аз съм объркан .
Съветвам се със http://www.alloywhee...t/mercedes-benz
Например дават препоръчани :
предни 18x8.5J ET44 245/45R18 задни 18x9.5J ET46 275/40R18 Mercedes-Benz/AMG
Според калкулатора , разликата на диаметъра предни / задни гуми е 0 мм
предни 18x8.5J ET 44 245/45R18 задни 18x9J ET 44 265/40R18 AMG
Според калкулатора , разликата на диаметъра предни / задни гуми е -8мм .
Явно ЕТ и J е много , много важен параметър при наличието на еърматик .
Аз се предадох и не мога да си направя сметката , въпреки че си го пише черно на бяло .
Ако иска някой да сподели мнение .
Съветвам се със http://www.alloywhee...t/mercedes-benz
Например дават препоръчани :
предни 18x8.5J ET44 245/45R18 задни 18x9.5J ET46 275/40R18 Mercedes-Benz/AMG
Според калкулатора , разликата на диаметъра предни / задни гуми е 0 мм
предни 18x8.5J ET 44 245/45R18 задни 18x9J ET 44 265/40R18 AMG
Според калкулатора , разликата на диаметъра предни / задни гуми е -8мм .
Явно ЕТ и J е много , много важен параметър при наличието на еърматик .
Аз се предадох и не мога да си направя сметката , въпреки че си го пише черно на бяло .
Ако иска някой да сподели мнение .
Този пост е редактиран от vencislav: 23 юни 2012 - 17:25
#23
Публикувано 23 юни 2012 - 17:21
Не е толкова трудно.
Залагаш оригиналните параметри на колата,и след това с този калкулатор смяташ докъде можеш да увеличаваш или смаляваш докато е в допустимите граници.
Този точно калкулатор не ти дава представа докъде можеш да увеличаваш.Има други които докато си в допустими граници светиш в зелено,минеш ли извън допуска светваш в червено.
http://www.margel.in...кулатор-за-гуми
пробвай да сметнеш с този.
Залагаш оригиналните параметри на колата,и след това с този калкулатор смяташ докъде можеш да увеличаваш или смаляваш докато е в допустимите граници.
Този точно калкулатор не ти дава представа докъде можеш да увеличаваш.Има други които докато си в допустими граници светиш в зелено,минеш ли извън допуска светваш в червено.
http://www.margel.in...кулатор-за-гуми
пробвай да сметнеш с този.
Не хапи този,който може да те изяде.
#24
Публикувано 23 юни 2012 - 18:20
М/у 225х45х17 и 245х40х17 разликата е 6мм. Това са стандартните предписани гуми за C/CLK с AMG джанти.
Странното е, че на магистралата, автопилота ми изключваше след 10-15км. каране така. Явно му се натрупваше много грешка в ротациите и алгоритъма го спираше.
После сложих 4бр. 205х55х16 зимни и този проблем изчезна. Преди да мина на зимните, си мислех че ми е прецакан автопилота.
Сега 209ката пак е с различни гуми, но 18ки. Интересното е, че няма проблем. Трябва да погледна точно какви са размерите и да си ъпдейтна поста, ако ти е интересно. Аз бих гонил разлика 0, ако е възможна.
Странното е, че на магистралата, автопилота ми изключваше след 10-15км. каране така. Явно му се натрупваше много грешка в ротациите и алгоритъма го спираше.
После сложих 4бр. 205х55х16 зимни и този проблем изчезна. Преди да мина на зимните, си мислех че ми е прецакан автопилота.
Сега 209ката пак е с различни гуми, но 18ки. Интересното е, че няма проблем. Трябва да погледна точно какви са размерите и да си ъпдейтна поста, ако ти е интересно. Аз бих гонил разлика 0, ако е възможна.
#25
Публикувано 23 юни 2012 - 18:33
Аз също бих искал разлика 0мм. ,
но за джантите които си купих наскоро ( още не съм им купил гуми а лятото свърши ) ,
ми препоръчват разлика -8мм .
Не знам какво да правя , май ще е нищо защото е най лесно .
Във момента си карам с 225/60/16 , зимни и ми е все тая .
Малко повече свирят , по светофарите потеглям тегаво , на мокро внимавам и те така те .
но за джантите които си купих наскоро ( още не съм им купил гуми а лятото свърши ) ,
ми препоръчват разлика -8мм .
Не знам какво да правя , май ще е нищо защото е най лесно .
Във момента си карам с 225/60/16 , зимни и ми е все тая .
Малко повече свирят , по светофарите потеглям тегаво , на мокро внимавам и те така те .
Този пост е редактиран от vencislav: 23 юни 2012 - 18:39
#26
Публикувано 23 юни 2012 - 21:38
мойте ако не ме лъже паметта са 245/45/19 на 275/35/19
проблеми нямам а и мисля че това са и заводските размери за амгтата
утре ще погледна за потвърждение ...
дистроника на стар изписва ли грешка?
проблеми нямам а и мисля че това са и заводските размери за амгтата
утре ще погледна за потвърждение ...
дистроника на стар изписва ли грешка?
Този пост е редактиран от mr Big: 23 юни 2012 - 21:40
#27
Публикувано 23 юни 2012 - 22:43
Аз бих гонил разлика 0, ако е възможна.
По принцип е така. Ъпдейтни поста, на мен ми е интересно
И все пак дори и да си купиш нови гуми, шанса да ги изтъркаш равномерно е само ако ги въртиш предни задни на всеки 1000 км, обаче като са с различен размер това е невъзможно
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Имам предвид, че тези 6 мм са допустими граници, особено пък с купувани гуми по различно време.
При АМГ джантите тази разлика е заводска може би заради доста повечето нютонметри и съответно по-бързото износване на задните колелета
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Аз тази зима съм оставил по ледовете поне 2 мм от задните гуми с разни буксувания
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Между другото ги има двата размера 265 и 275/40/18 и за АМГ и за стандартни джанти за 220, т. е. в този "случай" размера май няма значение
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Този пост е редактиран от drjivago: 23 юни 2012 - 23:06
#28
Публикувано 24 юни 2012 - 00:11
Предните ми джанти са 8.5 инча широки с гуми 245"40"19 ,ет 44-видях ги при смяната на филтъра на Еър-ка.Задните са с гуми 275"35"19 , по широки лдж са,но др.не знам.Мобил 320 отговаря на вискозитет Д 3-пълна синт.
#29
Публикувано 24 юни 2012 - 04:29
... Мобил 320 отговаря на вискозитет Д 3-пълна синт.
Maй ще се наложи да сменяваш маслото и филтъра на АСК възможно най бързо .
Този път сложи от препоръчаното за кутия 722.6xx .
Маслото трябва да е по МБ спецификация 236.14
Aral Getriebeöl ATF M14
Fuchs TITAN ATF 4134
MB 236.14 ATF NAG2VSport A 001 989 68 03
Mercedes-Benz Automatik-Getriebeöl Blatt 236.14
Mobil ATF 134
OMV ATF M plus
Q8 AUTO 25
Shell ATF134
Shell SPIRAX S6 ATF 134M
TUTELA TRANSMISSION STARFLUID 7S
Valvoline SYNPOWER ATF 134
Най добре смени и мястото на което са ти препоръчали и сложили Dexron 3 .
#30
Публикувано 24 юни 2012 - 10:17
колко литра масло смени на скоростите?
Венцислав е прав за стандарта на маслото
Венцислав е прав за стандарта на маслото
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни