S55AMG
Започната от bobiivanov5000, 16 юни 2012 - 00:39:35
41 мнения по тази тема
#31
Публикувано 24 юни 2012 - 14:26
Ще го сменя с оригиналното на МБ и така.От картера източихме 4л.,сменихме и филтър с гарнитура.Пробка на турбината няма.В момента така и не я карам,тъй като си чакам вентилатора,охлаждащ радиаторите.
#32
Публикувано 24 юни 2012 - 14:33
Веднага направих справка с Гугъл и видях,че маслото Мобил 320 покрива изискванията на МБ норма 236.1 и 236.5. Може би не са ме подвели,а аз не уточних правилно отначало.
#33
Публикувано 24 юни 2012 - 16:33
@drjivago, 225х40х18 предни, 255х35х18 задни.
Разликата е 1мм.
Разликата е 1мм.
#34
Публикувано 25 юни 2012 - 18:42
Ще го сменя с оригиналното на МБ и така.От картера източихме 4л.,сменихме и филтър с гарнитура.Пробка на турбината няма.В момента така и не я карам,тъй като си чакам вентилатора,охлаждащ радиаторите.
Маслото ти си го избираш на собствена отговорност , задължително да отговаря на МБ 236.14 .
За пълна смяна с промивка ще ти трябват 12 литра масло , кутията побира 8-8,5 литра масло .
Хубаво е да смениш и пластмасата на буксата , струва 15лв във БС .
Дори и да няма теч на масло от буксата добре е да се смени защото с времето
пластмасата се "спича" и като дойде момента няма вадене и се чупи .
Лошото е че се чупи заедно с една платка която струва около 400лв .
Веднага направих справка с Гугъл и видях,че маслото Мобил 320 покрива изискванията на МБ норма 236.1 и 236.5. Може би не са ме подвели,а аз не уточних правилно отначало.
Подвели са те и то много ужасно .
Просто не ходи повече при този майстор . Непростимо е да не знае елементарни неща ,
а да има претенций да обслужва такава кола ,
загубил ти е времето и парите , добре че не караш колата в момента
Dexron 3 може и да става за кутий 722.2 / 3 / 4 но не и за 722.6 .
Как майстора премери нивото на масло в кутията ?
Колкото източи толкова наля на око или си има специален инструмент-щека за 722.6 .
Отиди да си смениш маслото на АСК при човек който наистина знае за какво става на въпрос .
#35
Публикувано 05 юли 2012 - 22:36
Колата е вече на пътя-всичко съм оправил от гореспоменатото.Тъй като моята кола фабрично няма печка,а тази глезотия ми се вижда харна си намерих една втора употреба Вебасто,моделът не мога да посоча с точност-пише Webasto E-B S316,мощност 4киловата.Цял комплект е печка,инсталация,ауспух,кабели,дисплейче.Някой колега,който би могъл да я монтира,или да ме насочите някъде,освен при дилъра им,ще съм благодарен.
#36
Публикувано 05 юли 2012 - 23:58
Колегата Lazar V12 монтира успешно печка на CLK-то на друг колега от форума по-точно на Илия Горанов, попитай го Лазо дали няма да сложи печката и на твоя звяр.
Успех и безаварийно
Успех и безаварийно
#37
Публикувано 07 юли 2012 - 20:40
Благодаря,ще му драсна лс
#38
Публикувано 11 юли 2012 - 14:48
Вчера се видях с Лазар,пробвахме печката,работи и в удобен момент другата седмица ще съм с печка.
#39
Публикувано 11 юли 2012 - 17:20
Сигурен бях
#40
Публикувано 29 юли 2012 - 22:36
Странна работа колеги-днес вечерта като излизах изведнъж АСК влезе в авариен режим и над 2-ра скорост не превключваше.Стигнах накъдето бях тръгнал,загасих мотора,бавих се около час и след като си тръгнах установих че всичко е ОК.Странна работа-някъкви идеи.Инак всичко е ок,мотора излезе читав,засега няма разход на масло.Между другото не ми работи и дистроника,но засега не ми пречи.
#41
Публикувано 01 август 2012 - 21:59
Днес ми смениха тапите на амортисьорите отгоре.Нреди няколко дни,като минах по неравности изведнъж на централният дисплей ми изписа,че колата е много ниска и трябва да спра.Отбих и изчаках 2 мин. след което потеглих и след това не е имало проблем.Просто реших да отида да я прегледат,намерих координати на майстор,който се занимава с такова окачване и отидох.Като разказах случая и отбелязах,че колата не ляга като я загася, човека донесе бутилка вода и отпред,където влизат прозрачни тръбички за въздуха в аморт. обилно сипа вода,а пък негов колега люлееше колата отпред.Точно където прозрачните тръбички влизат към аморт.отгоре е залято със смола и от там изпускаше въздух.Момчетата смениха тапите с ремонтен комплект и този проблем се реши.Проблеми с АСК засега няма.Обаче като първоначално стартирам двг ми се включва компресорът за въздуха за около 10сек и после спира-това нормално ли е?Като загася двг и колата отнякъде изпуска въздух за около 2сек.-това нормално ли е?
#42
Публикувано 07 август 2012 - 22:03
Прегледаха ми колата в сервиз и се оказа,че няма вече никакви проблеми с окачването...засега.Сменихме и запалителните свещи с такива на Бош,старите и те бяха същата марка.Процедурата се оказа лесна...няма и 2 часа,само 16свещи.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни