S55AMG
Започната от bobiivanov5000, 16 юни 2012 - 00:39:35
41 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 юни 2012 - 00:39
Имаме ли колега,който би могъл да сподели преки впечатления,отзиви за Мерцедес S55AMG,конкретно купе 220,преди фейслифта 99-02г.,мощност 360кс.Обективни разлики с 500 или 600,мнения,препоръки и т.н.
#2
Публикувано 17 юни 2012 - 00:29
Признавам си,без бой,че ходих да я погледна,но въпреки че съм голям ентусиаст и мераклия-този екземпляр е доста занемарен.Може би ще са нужни поне още 5000лв. за да може да се експлоатира нормално.За настоящите и собственици просто не коментирам.Целта на темата ми е да разбера тези конкретности,които са впечатлили някои от колегите,разсъждения,отзиви-все неща,които не са сухи данни.Забелязвам,че някои екземпляри са с окачване Еърматк,някои са с АБЦ.Явно хидравличвото е било опция и срещу допълнтелно заплащане са оборудвали мечока с такова.Някой са с външен АМГ пакет,някои не са.Може би удължената версия е стандартно с пакет,пък нормалната е ст. цивилна-доколкото може да се нарече така.Скоростомерът,разграфен до 320км ч просто ви се струва прекален...Хайде колеги,не се скатавайте...
#3
Публикувано 17 юни 2012 - 00:46
Това 113 двигателя ли е?
От 306, АМГ да са извадили 360?
Аз лично съм чел по чужбинските маниашки форуми, че АМГ версия да караш, трябва да имаш доста възможности.
Нормалното 500 не се ли намира?
От 306, АМГ да са извадили 360?
Аз лично съм чел по чужбинските маниашки форуми, че АМГ версия да караш, трябва да имаш доста възможности.
Нормалното 500 не се ли намира?
#4
Публикувано 17 юни 2012 - 23:46
Лилов мотора е 113,но обемът му е 5.5л и съответно мощността му е 360кс.На външен вид двигателя е идентичен,освен надписа АМГ.Други подробности за него не знам.Генерацията е различна-с понижено съпротивление може би и звукът е по ентусиазиращ.Темата ми е просто във виртуалната реалност,дайте отзиви колеги,но реалистични.Като обслужване предполагам е почти еднакъв с 430,500,но все пак чакам инфо.Хайде моля,не се ослушвайте а споделете.
#5
Публикувано 18 юни 2012 - 19:01
Колеги,тъй като никой не благоволи да предостави компетентното си мнение,днес аз закупих една Ес55АМГ и ще си съставям мнение сам.
#6
Публикувано 18 юни 2012 - 20:50
Колеги,тъй като никой не благоволи да предостави компетентното си мнение,днес аз закупих една Ес55АМГ и ще си съставям мнение сам.
Честито и от мен
Аз цял живот сам съм се оправял с все всички грешки. Колата е уникална и ще чакаме Чепатления и снимки.
Този пост е редактиран от drjivago: 18 юни 2012 - 20:55
#7
Публикувано 18 юни 2012 - 21:12
Боби, в кой град си?
Ако си в София, много ще се радвам да се появиш с нея на някоя среща, да я видим и сравним разликите с малкото му братче, обикновената 500.
Особено ми е интересен звукът на стоковицата. Не очаквам да са направили еС-класа да реве много заводски, но... ще видим
Честита и само хубави моменти!
За обикновената 500инара М113... нямам оплаквания. Последните няколко дни се въртя под 13 като разход при доста кротко каране и като няма много трафик.
Изненадата дойде, когато видях че карам на S режим на кутията, защото преди това бях с представата, че на W гори по-малко и е по-лека за каране.
Като й свикнах кога сменя и къде й е силата, на S се оказа по-икономична.
Посипвам си главата с пепел по повод стари мои постове, в който се кълна, че W режимът е по-приятен за каране в градски условия.
Ако си в София, много ще се радвам да се появиш с нея на някоя среща, да я видим и сравним разликите с малкото му братче, обикновената 500.
Особено ми е интересен звукът на стоковицата. Не очаквам да са направили еС-класа да реве много заводски, но... ще видим
Честита и само хубави моменти!
За обикновената 500инара М113... нямам оплаквания. Последните няколко дни се въртя под 13 като разход при доста кротко каране и като няма много трафик.
Изненадата дойде, когато видях че карам на S режим на кутията, защото преди това бях с представата, че на W гори по-малко и е по-лека за каране.
Като й свикнах кога сменя и къде й е силата, на S се оказа по-икономична.
Посипвам си главата с пепел по повод стари мои постове, в който се кълна, че W режимът е по-приятен за каране в градски условия.
#8
Публикувано 18 юни 2012 - 21:35
то и на 55цата мотора е 113
#10
Публикувано 19 юни 2012 - 11:37
Winter е, и аз това му се чудех, а и му го казвах, но....накрая --->
Посипвай, посипвай......
............
Изненадата дойде, когато видях че карам на S режим на кутията, защото преди това бях с представата, че на W гори по-малко и е по-лека за каране.
Като й свикнах кога сменя и къде й е силата, на S се оказа по-икономична.
Посипвам си главата с пепел по повод стари мои постове, в който се кълна, че W режимът е по-приятен за каране в градски условия.
Посипвай, посипвай......
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#11
Публикувано 19 юни 2012 - 11:46
Winter е, ама докато свикна на мотора и колко газ да давам, карах на него.
Сега ми е по-лек крака
Посипвам, посипвам
Сега ми е по-лек крака
Посипвам, посипвам
#12
Публикувано 19 юни 2012 - 15:03
Сипи и 2 бири сега
#13
Публикувано 19 юни 2012 - 17:33
Колега честито за еСката Много безаварийни километри и със здраве да я караш
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#14
Публикувано 19 юни 2012 - 22:36
Здравейте ,благодаря на всички за пожеланията.Машината е 360кс.От Сф.съм и ще се радвам да присъствам на някоя от срещите.Днес и смених маслото на двг и филтара-сипах Мобил с предпочитаният от мен вискозитет 5w40.Дозаредих и климатикът,смениха ми и маслото на климатичния компресор.Имам някои дребни разбити елементи от окачването отпред,но до няколко дни ще ги подменя-явно 19ц лдж са си оказали влиянието.Яд ме е,че не съм с окачване АБЦ,а съм с Еърматик,но съдба.Поне засега е здраво.Ще прочета да си припомня от темите на колегите къде и как се сменя филтъра на Еърм-ка.Генерацията е оригинална и е доста тиха за такава кола-тази,която колегата по-горе бе показал има доста слен и зловещ звук,но явно нещо е премахнато от генерацията.
#15
Публикувано 20 юни 2012 - 13:57
... как се сменя филтъра на Еърм-ка. ...
Купуваш от Балкан Стар филтър за eърматика номер А2203200069, цена около 21лв .
Вдига се колата, сваля се предната гума от пасажерската страна,
разкачва се леко подкалника и ще видиш къде и как е захванато филтърчето до компресора .
Смяната става за минути .
Моят беше пълен с черна гняс .
Хубаво е да се смени и релето на еърматика, намира се в кутията с бушони от пасажерската страна,
А0025427219 цена БС около 25лв .
Хубаво е да се смени защото понякога има навика да "залепва" и от там става белята, не е задължително .
Вади се старото и се слага новото, става за секунди .
П.п. Релето по спомен стои на позиция N или О в кутията , абе по релето ще я познаеш .
Задължително отиди на регулаж на преден и заден мост и ако има забележки се заеми с отстраняването им .
Задължително само гуми и джанти с параметри предписани от Мерцедес Бенц за модела .
Този пост е редактиран от vencislav: 20 юни 2012 - 17:07
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни