Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

колата прекъсва


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 viatanasov

viatanasov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:septemvri

Публикувано 11 юни 2012 - 16:59

здравеите колеги, колата ми прекасва, като е на ниски обороти и като подам газ и прекасва след като вдигне оборотите и спира да прекасва, някои пат като я запалиа и джигателят вибрира след като я изгаса и запаля на ново спира да вибрира. колата е С200 kompressor смених свештите и след 3 седмици започна да ми прави тези проблеми. Благодариа предварително.
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2012 - 19:35

Kaто за начало, снимай двигателния отсек, че има доста вариации на 200 Kompressor. Да почнем от там.

И честно, прочете ли изобщо поста си преди да го пуснеш? :)
  • 0

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2012 - 21:05

Иди да я прочетат със 'стар' и кажи тука какво е показала?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 11 юни 2012 - 21:28

Иди да я прочетат със 'стар' и кажи тука какво е показала?


+ 1.
И, viatanasov, гледай да са по-грамотни в четенето. :)
  • 0

#5 Mitko_pln

Mitko_pln

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 TE 16v 93' sold
    E 200 Kompressor Elegance 01'
    C 200K 01'
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юни 2012 - 08:57

+1
Ще ползвам темата на колегата и при мен от вчера го има този проблем газ/бензин.
Колата е Е200 136к.
И друго ако има значение при мен се появява като достигна работна температура 80* и се почва.
Миналата година пак го имах този проблем и докато отидох до bosh-a да я закачат и човека вика за кво идвам
а проблема беше изчезнал :huh
  • 0

m5901.gif


#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юни 2012 - 09:47

+1
Ще ползвам темата на колегата и при мен от вчера го има този проблем газ/бензин.
Колата е Е200 136к.
И друго ако има значение при мен се появява като достигна работна температура 80* и се почва.
Миналата година пак го имах този проблем и докато отидох до bosh-a да я закачат и човека вика за кво идвам
а проблема беше изчезнал :huh


Не Бош, Стар диагноза трябва.....оставете ги тея бошове, вършат работа но не са достатъчно подробни!

Друго! На 124 не и трябват никакви диагнози! Диагноза за 124 се ползва само и единствено ако се слагат нови необучени електонни компоненти!

В какво състояние ти е инсталацията?

Напиши подробности за студеният старт, работата при него и точните обороти веднага след него?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 Mitko_pln

Mitko_pln

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 TE 16v 93' sold
    E 200 Kompressor Elegance 01'
    C 200K 01'
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юни 2012 - 16:52

Ами в Плевен всякакви гаражни диагностики и само това намерих (един от тези гаражните ми вика че неможело да се правят диагнози на тази кола ама вари му обяснявай)
Та за инсталацията най-добре да снимам ама не е в цветущо здраве....
Обороти от 800 - 600 някой път и 500 от както е проблема
И друго от миналата година от боша като запаля колата на компа показва че дросела е затворен (нормално) при едно подаване на газ отчита че е отворен и до там


Така да си кажа какъв беше моя проблем
Буксите кадето се свързват кабела от дросела се беше измъкнала леко и от там целата тази какафония

Благодарности на Вай Басо че ми каза какво да огледам и случайно натиснах букасата и работата стана
Оборотите сега се нормализираха 704 - 687 не притриса газ/бензин

Минах и през стар диагноза излиза постоянно грешка 021 трият я и се връща


21/021
Оборотите на празен ход контрол в авариен режим (авариен режим)

Този пост е редактиран от Mitko_pln: 13 юни 2012 - 16:17

  • 0

m5901.gif


#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юни 2012 - 17:01

Първото нещо което трябва да се направи е инсталацията!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 viatanasov

viatanasov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:septemvri

Публикувано 13 юни 2012 - 17:16

Прикачен файл  538115_386604484720752_1983442635_n.jpg   86,36K   17 Брой свалянияЗдравеите колеги. Извинявам се за предишното ми обяснение. Като смених свештите 3 седмици след това колата започна да прекъсва на ниски обороти. На високи обороти не прекъсва.
  • 0

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2012 - 17:59

Неприятно съвпадение!

Трябва да ги провериш.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни