
Дайте мнение за автомобил !
Started by naglia-32, 30 May 2012 - 10:32:33
45 replies to this topic
#16
Posted 30 May 2012 - 23:40
http://www.stancewor...thread.php?t=41
Koлко струва тази според теб.
Абстрахираме се от техническата част, само видимото...
Koлко струва тази според теб.
Абстрахираме се от техническата част, само видимото...
#17
Posted 31 May 2012 - 07:48
До автора на темата, мога да го посъветвам да си потърси бензинова, фейсова, натъпкана с екстри 210-ка, отколкото грохнала и изморена 211-ка 
А пък ако и пернеш и един газов инжекцион няма да ти се иска да слезеш от нея

А пък ако и пернеш и един газов инжекцион няма да ти се иска да слезеш от нея


By Batev
#18
Posted 31 May 2012 - 13:59
Май се избистря мнението, че е по-добре от последните 210 с много екстри вместо по-скъпа и с много проблеми 211.
Пък като мине време и паднатцените на фейсовите 211-ки да си взема тогава - просто сега 20-30 + хиляди са ми много.
Сега да решим нов проблем cdi двигател ли (и кой - май 220 и 320 са ок пък за 270 съм срещал и не добри отзиви) или както предлагат Гангста и Алфонсо бензинка с газов инжекцион ?
и между другото какво ви е мнението пък за тази:
http://www.cars.bg/u678381
Пък като мине време и паднатцените на фейсовите 211-ки да си взема тогава - просто сега 20-30 + хиляди са ми много.
Сега да решим нов проблем cdi двигател ли (и кой - май 220 и 320 са ок пък за 270 съм срещал и не добри отзиви) или както предлагат Гангста и Алфонсо бензинка с газов инжекцион ?
и между другото какво ви е мнението пък за тази:
http://www.cars.bg/u678381
#19
Posted 31 May 2012 - 14:12
Брат, моят съвет е, ако не ти е пробивна корозията и е малко, съответно, да си я пооправиш

#20
Posted 31 May 2012 - 15:00
То това си е най-разумно ама като ти влезе една мушичка - иначе аз наистина съм много доволен от мойта - само дето миналата година един уж я поизкърпи пък сега пак изби тъпата ръжда. И понеже зимата ми липсваше копчето за изключване на esp-то и понеже много искам шибедах и понеже тази 320 cdi ми допадна - реших да споделя - лошото е, че освен вас и жена ми не я харесва

#21
Posted 31 May 2012 - 15:04
оооо щом жената ти не я харесва, не я взимай, че после...ядове.
Ами ако искаш отиди при бигбасс в люлин и той ше ти каже дали може да се направи или не, но си го решил, така че сменяй и гледай да е с много екстри.
Ами ако искаш отиди при бигбасс в люлин и той ше ти каже дали може да се направи или не, но си го решил, така че сменяй и гледай да е с много екстри.
#22
Posted 31 May 2012 - 15:12
оооо щом жената ти не я харесва, не я взимай, че после...ядове.
Ами ако искаш отиди при бигбасс в люлин и той ше ти каже дали може да се направи или не, но си го решил, така че сменяй и гледай да е с много екстри.
То да беше само жената - ама не видях един да и се изкефи нещо.
Лошото, че при тоя пазар не знам и как ще я продам мойта.
Къде в Люлин се намира бигбасс-а? - намерих го

Edited by naglia-32, 31 May 2012 - 15:15 .
#23
Posted 31 May 2012 - 15:38
Само на нововноса под 160000км.му слагат като екстра такава калъвка на волана.
Мисля че цената е нереално ниска,ако колата е читава.

#24
Posted 31 May 2012 - 15:58
Само на нововноса под 160000км.му слагат като екстра такава калъвка на волана.
Мисля че цената е нереално ниска,ако колата е читава.
Маншончето на лоста и то е доста похабено май - мойта е на 300к пък още не са му протъркани ръбчетата.
#25
Posted 31 May 2012 - 22:40
Маншончето на лоста и то е доста похабено май - мойта е на 300к пък още не са му протъркани ръбчетата.
Колега наистина цената на тоя Бенц е много ниска...
Колата изглежда изпъната, но със сигурност е на доста километри.
Аз си продадох дизела и повярвай ми, че ако си вземеш един 6-ак бензинов, ще ти е по икономичен от дизеларката в момента.
Edited by Gangsta Man, 31 May 2012 - 22:41 .

By Batev
#26
Posted 01 June 2012 - 00:57
Бензинов с газов инжекцион ще е в пъти по-евтин за каране от еквивалентен дизел, става въпрос за горе долу еднакви кубици и коне, примерно 320 цди и 320 V6 бензин, все пак 220цди може да е по-икономично от V8 500 на газ

#27
Posted 01 June 2012 - 07:26
Алфонско е със такава Цедка в сряда минавам извънградско 160 км.Даде ми разход 6.5 л/100 км.
Kато умножим 6.5 л по 2.65 = 17.22 лв.
Един пестин извънграда би харчил най много 14 с натискане.....и сега 14 л газ по 1.25= 17.50 лв.
Демек ората си мислят че дизела е по икономичен от бензина
Kато умножим 6.5 л по 2.65 = 17.22 лв.
Един пестин извънграда би харчил най много 14 с натискане.....и сега 14 л газ по 1.25= 17.50 лв.
Демек ората си мислят че дизела е по икономичен от бензина


By Batev
#28
Posted 01 June 2012 - 11:25
Алфонско е със такава Цедка в сряда минавам извънградско 160 км.Даде ми разход 6.5 л/100 км.
Kато умножим 6.5 л по 2.65 = 17.22 лв.
Един пестин извънграда би харчил най много 14 с натискане.....и сега 14 л газ по 1.25= 17.50 лв.
Демек ората си мислят че дизела е по икономичен от бензина
Ами Гангстер, по икономичен е дизела, спестил си цели 28 стотинки

500 с много натискане харчи повече от 14 извън

#29
Posted 01 June 2012 - 11:30
500 си папка повече от 14 бро
Свалял съм на 10, ама с автопилот и на 120/130
Свалял съм на 10, ама с автопилот и на 120/130
#30
Posted 01 June 2012 - 12:17
Ако калкулираме сметките само според цената на горивата някои хора могат да останат леко подведени. Мисля, че при сметките, трябва да включим цената на основните консумативи, а и данъка,въпреки че се плаща веднъж годишно. V8 си супер на газ може би по икономичен от някои дизели, ама пък ако го сравняваме с двулитров бензин на газ. Колко масло побира осмака и колко редовия 4.
Луд умора нема, само се поти

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users